Efco DS 2600 4T - Instrukcja obsługi - Strona 77

Efco DS 2600 4T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 92
Ładowanie instrukcji

81

Техническое обслуживание

Регулировка карбюратора

Перед тем, как приступать к регулировке карбюратора, прочистите вентиляционные отверстия крышки, как показано на

Рис.

71, стр. 79

, и воздушный фильтр, как показано на

Рис.72

, см. подробности в параграфе “Блок стартера” раздела “Эксплуатация” и

в параграфе “Воздушный фильтр” раздела “Техническое обслуживание”. Перед тем, как приступать к регулировке карбюратора,

дайте двигателю прогреться.

Данный двигатель разработан и изготовлен для удовлетворения положениям стандарта EURO 2. Карбюратор уже

отрегулирован на заводе-изготовителе и не требует дополнительной регулировки. Конструкция карбюратора позволяет

выполнять регулировку только винта

“T”(Рис. 73)

.

ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Не вносите никаких изменений в конструкцию карбюратора, в противном случае

двигатель не будет соответствовать требованиям к выбросам.

Регулировка скорости холостого хода

• Если двигатель запускается, не глохнет, набирает обороты, но не работает на холостом ходу, поверните винт холостого хода

T

” по часовой стрелке для увеличения оборотов

(Рис. 73)

.

Если режущая насадка вращается на холостом ходу, поверните винт регулировки холостого хода

“T”

против часовой

стрелки для уменьшения оборотов холостого хода и прекращения вращения насадки. Если режущая насадка продолжит

вращаться на холостом ходу, обратитесь в сервисную мастерскую для регулировки и не эксплуатируйте машину до ее

выполнения.

Топливный фильтр

Периодически проверяйте состояние топливного фильтра

(Рис.74)

. Если он окажется загрязненным или поврежденным,

замените его.

Konserwacja

Regulacja gaźnika

Przed przystąpieniem do regulacji gaźnika należy oczyścić otwory wentylacyjne w pokrywie, jak pokazano na

rys. 71, str.79

, oraz iltr

powietrza, jak pokazano na

rys. 72.

Szczegółowe informacje znajdują się w częściach Eksploatacja-Uruchamianie silnika oraz Konserwacja-

Filtr powietrza. Przed przystąpieniem do regulacji gaźnika należy odczekać, aż silnik się ochłodzi.

Silnik w tym urządzeniu został zaprojektowany i wyprodukowany tak, aby spełniał normy przepisów EURO Phase 2. Gaźnik jest

konigurowany fabrycznie i nie powinien wymagać dodatkowych regulacji. Możliwa jest jedynie regulacja śruby „

T”

(rys. 73)

.

OSTRZEŻENIE: Nie należy w żaden sposób modyikować gaźnika, ponieważ wówczas praca silnika przestanie być zgodna

z normami emisji spalin.

Regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego

• Jeśli silnik się uruchamia, pracuje i przyspiesza, ale nie pracuje na biegu jałowym, należy przekręcić śrubę obrotów biegu jałowego „

T”

w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara w celu zwiększenia prędkości obrotowej biegu jałowego

(rys. 73)

.

Jeśli przystawka tnąca obraca się na biegu jałowym, należy przekręcić śrubę „

T”

w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara w

celu zmniejszenia prędkości obrotowej biegu jałowego i powstrzymania ruchu przystawki tnącej. Jeśli po wykonaniu regulacji przystawka

tnąca nadal porusza się z prędkością biegu jałowego, należy się skontaktować z punktem serwisowym i do momentu naprawy nie używać

urządzenia.

Filtr paliwa

Okresowo sprawdzać iltr paliwa

(rys. 74)

. Jeśli jest zanieczyszczony lub uszkodzony, należy go wymienić.

Údržba

Seřízení karburátoru

Před seřizováním karburátoru vyčistěte větrací otvory v krytu

obr. 71, strana 79

,a vzduchový iltr jako na

obr. 72

, další podrobnosti najdete

v částech Provoz - startér a Údržba - vzduchový iltr. Před seřizování karburátoru nechte motor zahřát.

Motor byl zkonstruován a vyroben v souladu s požadavky EURO Předpisy, fáze 2. Karburátor je nastaven ve výrobním závodě a seřízení by

nemělo být potřeba. Karburátor umožňuje jen seřízení šroubu

«T»

(obr. 73)

.

UPOZORNĚNÍ: Neupravujte žádným způsobem karburátor, protože motor by pak nefungoval v souladu s předpisy o

emisích.

Nastavení volnoběžných otáček

• Jestliže motor naskočí, běží a zrychluje, ale neběží na volnoběh, zvyšte volnoběžné otáčky pootočením šroubu pro seřízení volnoběžných

otáček «

T

« doprava

(obr. 73)

.

Pokud se při volnoběhu pohybuje řezný nástavec, snižte volnoběžné otáčky a zastavte pohyb řezného nástavce pootočením šroubu pro

seřízení volnoběžných otáček

«T»

doleva. Pokud se řezný nástavec pohybuje ve volnoběžných otáčkách i po seřízení, obraťte se s žádostí o

seřízení na servis a křovinořez nepoužívejte, dokud nebude opraven.

Palivový iltr

Palivový iltr

(obr. 74)

pravidelně kontrolujte. Je-li zanesený nebo poškozený, vyměňte ho.

75

76

CZ

RUS

PL

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)