Efco DS 2600 4T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
81
Техническое обслуживание
Регулировка карбюратора
Перед тем, как приступать к регулировке карбюратора, прочистите вентиляционные отверстия крышки, как показано на
Рис.
71, стр. 79
, и воздушный фильтр, как показано на
Рис.72
, см. подробности в параграфе “Блок стартера” раздела “Эксплуатация” и
в параграфе “Воздушный фильтр” раздела “Техническое обслуживание”. Перед тем, как приступать к регулировке карбюратора,
дайте двигателю прогреться.
Данный двигатель разработан и изготовлен для удовлетворения положениям стандарта EURO 2. Карбюратор уже
отрегулирован на заводе-изготовителе и не требует дополнительной регулировки. Конструкция карбюратора позволяет
выполнять регулировку только винта
“T”(Рис. 73)
.
ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Не вносите никаких изменений в конструкцию карбюратора, в противном случае
двигатель не будет соответствовать требованиям к выбросам.
Регулировка скорости холостого хода
• Если двигатель запускается, не глохнет, набирает обороты, но не работает на холостом ходу, поверните винт холостого хода
“
T
” по часовой стрелке для увеличения оборотов
(Рис. 73)
.
•
Если режущая насадка вращается на холостом ходу, поверните винт регулировки холостого хода
“T”
против часовой
стрелки для уменьшения оборотов холостого хода и прекращения вращения насадки. Если режущая насадка продолжит
вращаться на холостом ходу, обратитесь в сервисную мастерскую для регулировки и не эксплуатируйте машину до ее
выполнения.
Топливный фильтр
Периодически проверяйте состояние топливного фильтра
(Рис.74)
. Если он окажется загрязненным или поврежденным,
замените его.
Konserwacja
Regulacja gaźnika
Przed przystąpieniem do regulacji gaźnika należy oczyścić otwory wentylacyjne w pokrywie, jak pokazano na
rys. 71, str.79
, oraz iltr
powietrza, jak pokazano na
rys. 72.
Szczegółowe informacje znajdują się w częściach Eksploatacja-Uruchamianie silnika oraz Konserwacja-
Filtr powietrza. Przed przystąpieniem do regulacji gaźnika należy odczekać, aż silnik się ochłodzi.
Silnik w tym urządzeniu został zaprojektowany i wyprodukowany tak, aby spełniał normy przepisów EURO Phase 2. Gaźnik jest
konigurowany fabrycznie i nie powinien wymagać dodatkowych regulacji. Możliwa jest jedynie regulacja śruby „
T”
(rys. 73)
.
OSTRZEŻENIE: Nie należy w żaden sposób modyikować gaźnika, ponieważ wówczas praca silnika przestanie być zgodna
z normami emisji spalin.
Regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego
• Jeśli silnik się uruchamia, pracuje i przyspiesza, ale nie pracuje na biegu jałowym, należy przekręcić śrubę obrotów biegu jałowego „
T”
w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara w celu zwiększenia prędkości obrotowej biegu jałowego
(rys. 73)
.
•
Jeśli przystawka tnąca obraca się na biegu jałowym, należy przekręcić śrubę „
T”
w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara w
celu zmniejszenia prędkości obrotowej biegu jałowego i powstrzymania ruchu przystawki tnącej. Jeśli po wykonaniu regulacji przystawka
tnąca nadal porusza się z prędkością biegu jałowego, należy się skontaktować z punktem serwisowym i do momentu naprawy nie używać
urządzenia.
Filtr paliwa
Okresowo sprawdzać iltr paliwa
(rys. 74)
. Jeśli jest zanieczyszczony lub uszkodzony, należy go wymienić.
Údržba
Seřízení karburátoru
Před seřizováním karburátoru vyčistěte větrací otvory v krytu
obr. 71, strana 79
,a vzduchový iltr jako na
obr. 72
, další podrobnosti najdete
v částech Provoz - startér a Údržba - vzduchový iltr. Před seřizování karburátoru nechte motor zahřát.
Motor byl zkonstruován a vyroben v souladu s požadavky EURO Předpisy, fáze 2. Karburátor je nastaven ve výrobním závodě a seřízení by
nemělo být potřeba. Karburátor umožňuje jen seřízení šroubu
«T»
(obr. 73)
.
UPOZORNĚNÍ: Neupravujte žádným způsobem karburátor, protože motor by pak nefungoval v souladu s předpisy o
emisích.
Nastavení volnoběžných otáček
• Jestliže motor naskočí, běží a zrychluje, ale neběží na volnoběh, zvyšte volnoběžné otáčky pootočením šroubu pro seřízení volnoběžných
otáček «
T
« doprava
(obr. 73)
.
•
Pokud se při volnoběhu pohybuje řezný nástavec, snižte volnoběžné otáčky a zastavte pohyb řezného nástavce pootočením šroubu pro
seřízení volnoběžných otáček
«T»
doleva. Pokud se řezný nástavec pohybuje ve volnoběžných otáčkách i po seřízení, obraťte se s žádostí o
seřízení na servis a křovinořez nepoužívejte, dokud nebude opraven.
Palivový iltr
Palivový iltr
(obr. 74)
pravidelně kontrolujte. Je-li zanesený nebo poškozený, vyměňte ho.
75
76
CZ
RUS
PL
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)