Efco DS 2600 4T - Instrukcja obsługi - Strona 50

Efco DS 2600 4T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 92
Ładowanie instrukcji

49

CZ

RUS

PL

•฀

После того, как двигатель запустится, нажмите на рычаг дросселя (

C, Рис. 41, Cтр. 47

), чтобы вывести его из положения,

соответствующего полузакрытой дроссельной заслонки, и перевести двигатель в режим холостого хода. Прогревайте
двигатель до тех пор, пока он не начнет работать равномерно.

•฀

Дергая за шнур стартера, не вытягивайте его полностью, т.к. при этом он может порваться. Не отпускайте резко шнур

стартера. Придерживая ручку, дайте шнуру медленно вернуться назад.

ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Используйте процедуру с полузакрытой дроссельной заслонкой только при холодном

запуске двигателя.

При запуске прогретого двигателя выключатель (

E

) должен быть установлен так, как показано на

Рис. 44

.

ПРИмЕчАНИЕ - ЗАПУСК ПРОГРЕТОГО ДВИГАТЕЛЯ:

Выполните вышеприведенные указания, но более не используйте при запуске положение “Закрыто”.

ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Природные условия и высота могут сказываться на работе карбюратора. Не позволяйте

посторонним находиться рядом с мотокосой во время регулировки карбюратора.

В течение всего времени работы мотокосы держите дроссель полностью открытым.

• Jakmile motor naskočí, stiskněte spoušť plynu (

C, obr. 41, strana 47

) k jejímu uvolnění z polohy polovičního plynu a nechte motor přejít

na volnoběh. Zahřejte motor, až běží hladce.

• Při zatažení za startovací lanko nepoužívejte celou délku lanka, aby neprasklo. Startovací lanko nesmí zapadnout zpět. Podržte rukojeť a

nechte ho pomalu zavinout.

UPOZORNĚNÍ: Poloviční plyn používejte pouze ve fázi spuštění příliš studeného motoru.

Při spouštění teplého motoru musí být spínač (

E

) v poloze jako na

obr. 44

.

POZNÁMKA - SPUŠTĚNÍ TEPLÉhO MOTORU

Řiďte se výše uvedenými pokyny ke spuštění, ale nepoužívejte polohu ZAVŘENO k opětovnému spuštění.

UPOZORNĚNÍ: Na zplyňování paliva v karburátoru může mít vliv počasí a nadmořská výška. Při seřizování karburátoru

nedovolte jiným osobám, aby stály v blízkosti křovinořezu.

Po celou dobu práce nechte motor běžet na plný plyn.

• Po uruchomieniu silnika nacisnąć dźwignię gazu (

C, rys. 41, str. 47

), aby ją zwolnić z pozycji pośredniej i umożliwić silnikowi pracę na

jałowym biegu. Pozwolić, aby silnik się rozgrzał i zaczął pracować płynnie.

• Przy pociąganiu za linkę rozrusznika nie należy doprowadzać do jej całkowitego wyciągnięcia, ponieważ może to spowodować jej zerwanie.

Nie pozwalać, aby linka rozrusznika była gwałtownie wciągana z powrotem. Należy przytrzymać uchwyt i pozwolić, aby się powoli

zwinęła.

OSTRZEŻENIE: Przepustnicę należy ustawiać w pozycji pośredniej jedynie podczas uruchamiania zimnego silnika.

W celu uruchomienia nagrzanego silnika należy ustawić przełącznik (

E

) jak pokazano na

rys. 44

.

UWAGA – URUChAMIANIE NAGRZANEGO SILNIKA

Aby uruchomić silnik ponownie, należy postępować według wyżej podanych instrukcji, ale nie ustawiać dźwigni ssania w pozycji

ZAMKNIĘCIA.

OSTRZEŻENIE: Warunki atmosferyczne oraz wysokość mogą mieć wpływ na pracę gaźnika. Nie pozwalać nikomu

przebywać w pobliżu podczas regulacji gaźnika.

Podczas cięcia należy przez cały czas utrzymywać pełne otwarcie przepustnicy.

Praca na dużych wysokościach

45

46

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)