Efco DS 2600 4T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
49
CZ
RUS
PL
•
После того, как двигатель запустится, нажмите на рычаг дросселя (
C, Рис. 41, Cтр. 47
), чтобы вывести его из положения,
соответствующего полузакрытой дроссельной заслонки, и перевести двигатель в режим холостого хода. Прогревайте
двигатель до тех пор, пока он не начнет работать равномерно.
•
Дергая за шнур стартера, не вытягивайте его полностью, т.к. при этом он может порваться. Не отпускайте резко шнур
стартера. Придерживая ручку, дайте шнуру медленно вернуться назад.
ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Используйте процедуру с полузакрытой дроссельной заслонкой только при холодном
запуске двигателя.
При запуске прогретого двигателя выключатель (
E
) должен быть установлен так, как показано на
Рис. 44
.
ПРИмЕчАНИЕ - ЗАПУСК ПРОГРЕТОГО ДВИГАТЕЛЯ:
Выполните вышеприведенные указания, но более не используйте при запуске положение “Закрыто”.
ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Природные условия и высота могут сказываться на работе карбюратора. Не позволяйте
посторонним находиться рядом с мотокосой во время регулировки карбюратора.
В течение всего времени работы мотокосы держите дроссель полностью открытым.
• Jakmile motor naskočí, stiskněte spoušť plynu (
C, obr. 41, strana 47
) k jejímu uvolnění z polohy polovičního plynu a nechte motor přejít
na volnoběh. Zahřejte motor, až běží hladce.
• Při zatažení za startovací lanko nepoužívejte celou délku lanka, aby neprasklo. Startovací lanko nesmí zapadnout zpět. Podržte rukojeť a
nechte ho pomalu zavinout.
UPOZORNĚNÍ: Poloviční plyn používejte pouze ve fázi spuštění příliš studeného motoru.
Při spouštění teplého motoru musí být spínač (
E
) v poloze jako na
obr. 44
.
POZNÁMKA - SPUŠTĚNÍ TEPLÉhO MOTORU
Řiďte se výše uvedenými pokyny ke spuštění, ale nepoužívejte polohu ZAVŘENO k opětovnému spuštění.
UPOZORNĚNÍ: Na zplyňování paliva v karburátoru může mít vliv počasí a nadmořská výška. Při seřizování karburátoru
nedovolte jiným osobám, aby stály v blízkosti křovinořezu.
Po celou dobu práce nechte motor běžet na plný plyn.
• Po uruchomieniu silnika nacisnąć dźwignię gazu (
C, rys. 41, str. 47
), aby ją zwolnić z pozycji pośredniej i umożliwić silnikowi pracę na
jałowym biegu. Pozwolić, aby silnik się rozgrzał i zaczął pracować płynnie.
• Przy pociąganiu za linkę rozrusznika nie należy doprowadzać do jej całkowitego wyciągnięcia, ponieważ może to spowodować jej zerwanie.
Nie pozwalać, aby linka rozrusznika była gwałtownie wciągana z powrotem. Należy przytrzymać uchwyt i pozwolić, aby się powoli
zwinęła.
OSTRZEŻENIE: Przepustnicę należy ustawiać w pozycji pośredniej jedynie podczas uruchamiania zimnego silnika.
W celu uruchomienia nagrzanego silnika należy ustawić przełącznik (
E
) jak pokazano na
rys. 44
.
UWAGA – URUChAMIANIE NAGRZANEGO SILNIKA
Aby uruchomić silnik ponownie, należy postępować według wyżej podanych instrukcji, ale nie ustawiać dźwigni ssania w pozycji
ZAMKNIĘCIA.
OSTRZEŻENIE: Warunki atmosferyczne oraz wysokość mogą mieć wpływ na pracę gaźnika. Nie pozwalać nikomu
przebywać w pobliżu podczas regulacji gaźnika.
Podczas cięcia należy przez cały czas utrzymywać pełne otwarcie przepustnicy.
Praca na dużych wysokościach
45
46
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)