Oleo-Mac GS 720 5019-9002E1A Piła łańcuchowa – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
85
44A
44B
Česky
Pуccкий
Polski
ZASTAVENÍ MOTORU
OCТAНOВКA ДВИГAТЕЛЯ
ZATRZYMANIE SILNIKA
ZASTAVENÍ MOTORU
Uvolnûte plynovou páãku (B, obr. 41) a
nechte motor
běžet
na volnobûh. Vypnûte motor zdvihnutím páãky
spínače zapalování
(C, obr. 41) úplnû nahoru (3).
Nepokládejte pilu na zem, jestliÏe se fietûz je‰tû toãí.
ZÁBùH ¤ETùZU
Napínání fietûzu se musí vÏdy provádût u studeného
fietûzu. Nûkolikrát protoãte fietûz rukou a namaÏte
jej olejem (obr. 42). Na nûkolik minut spusÈte motor
na mírnou rychlost a zkontrolujte správnou funkci
olejového ãerpadla (obr. 43). Zastavte motor a sefiiìte
napnutí fietûzu. SpusÈte motor a proveìte nûkolik
fiezÛ do kmene. Opût motor zastavte a zkontrolujte
napnutí fietûzu. Opakujte tak dlouho, dokud fietûz není
dostateãnû napnut˘. ¤etûzem se
nedotýkejte
terénu.
UPOZORNùNÍ - Nikdy se nedot˘kejte fietûzu,
pokud motor bûÏí.
OCТAНOВКA ДВИГAТЕЛЯ
Oтпуститe рычaг aксeлeрaтoрa, (В, рис.41) свeдя числo
oбoрoтoв двигaтeля к минимуму. Выключитe двигaтeль,
пoдняв ручку стaртера (C, рис.41) вверх до упора (3). Нe
клaдитe пилу нa зeмлю, eсли цeпь eщe нe oстaнoвилaсь.
OБКAТКA ЦЕПИ
Р e г у л и р o в к a н a т я ж e н и я п р o и з в o д и т с я т o л ь к o н a
oстывшeй цeпи. Cнaчaлa прoвeрнитe цeпь вручную и
д o п o л н и т e л ь н o с м a ж ьт e e 0 0 1 8 4 0 0 ( Р и с . 4 2 ) . З a т e м
з a п ус ти т e п и л у и д a й т e e й п o р a б o т a ть н a с р e д н и х
o б o р o т a х , с л e д я з a т e м , ч т o б ы м a с л я н ы й н a с o с
рaбoтaл прaвильнo (Рис.43). Oс тaнoвитe двигaтeль и
oтрeгулируйтe нaтяжeниe цeпи. Cнoвa зaпуститe пилу
и с д e л a й т e н e с к o л ь к o р a с п и л o в . C н o в a o с т a н o в и т e
двигaтeль и eщe рaз прoвeрьтe нaтяжeниe. Пoвтoряйтe
эту oпeрaцию, пoкa цeпь нe рaстянeтся дo мaксимумa. Нe
кaсaйтeсь цeпью зeмли.
ВНИМAНИЕ - Никoгдa нe кaсaйтeсь цeпи при
рaбoтaющeм двигaтeлe.
ZATRZYMANIE SILNIKA
Zwolniç dêwigni´ gazu, (B, Rys. 41) aby silnik pracowa∏
na minimalnych obrotach. Wy∏àczyç silnik przesuwajàc
dêwigni´ rozrusznika (C, Rys. 41) do koƒca ku górze
(3). Nie k∏aÊç pilarki ∏aƒcuchowej na pod∏o˝u, jeÊli
∏aƒcuch jest jeszcze w ruchu.
DOCIERANIE ¸A¡CUCHA
Podczas regulacji, ∏aƒcuch powinien byç zawsze zimny.
R´cznie obróciç ∏aƒcuch, smarujàc go dodatkowo
olejem (Rys. 42). Uruchomiç silnik na kilka minut
przy ∏agodnych obrotach, aby sprawdziç prawid∏owe
dzia∏anie pompy olejowej (Rys. 43). Zatrzymaç silnik
i dokonaç regulacji naciàgni´cia ∏aƒcucha. W∏àczyç
silnik i spróbowaç ci´cia. Zatrzymaç silnik i ponownie
sprawdziç napr´˝enie. Powtarzaç operacj´ dopóki
∏aƒcuch nie osiàgnie w∏aÊciwego napr´˝enia. Nie
dotykaç pod∏o˝a ∏aƒcuchem .
UWAGA - Podczas pracy silnika nie wolno
dotykaç ∏aƒcucha pilarki.
SYSTÉM PROTI ZAMRZNUTÍ (Obr. 44)
CИCТЕМA ПРOТИВ ЗAМЕРЗAНИЯ (Рис. 44)
UK¸AD PRZECIW OBLODZENIOWY (Rys. 44)
Pfii teplotách pod 0° nastavte klapku (A, obr. 44A) do
zimní polohy. Tímto zpÛsobem se spolu se studen˘m
vzduchem nasává i tepl˘ vzduch z okolí válce a uvnitfi
karburátoru se pak netvofií led.
Pfii teplotách nad +10°C vraÈte klapku (A, obr. 44B)
do letní polohy, jinak by mohlo dojít k poruchám
motoru z dÛvodu pfiehfiátí.
При тeмпeрaтурaх, мeньших 0°C, устaнoвитe курсoр
(A, Рис. 44A) в зимнee пoлoжeниe. В этoм случae крoмe
х o л o д н o г o в o з д у х a a з a с a с ы в a e т с я т a к ж e т e п л ы й
вoздух, идущий из цилиндрa и внутри кaрбюрaтoрa нe
oбрaзуeтся лeд.
При тeмпeрaтурaх вышe +10°C устaнoвитe курсoр
(A, Рис.44B) в лeтнee пoлoжeниe. В прoтивнoм случae
двигaтeль мoжeт пeрeгрeться и выйти из стрoя.
Przy temperaturach poni˝ej 0°, umieÊciç wskaênik
(A, Rys. 44A) na pozycji "zima".
W ten sposób, poza zimnym powietrzem doprowadzane
jest równie˝ powietrze ciep∏e pochodzàce z cylindra, co
uniemo˝liwia oblodzenie wn´trza gaênika.
Przy temperaturach powy˝ej +10°C, nale˝y ustawiç
w s k a ê n i k ( A , R y s . 4 4 B ) w p o z y c j ´ " l a t o " . W
przeciwnym wypadku, mo˝e nastàpiç uszkodzenie
silnika wynikajàce z jego przegrzania.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)