Oleo-Mac BC 430TL 6135-9007E2 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
133
Русский
Česky
Polski
Pro čištění nikdy nepoužívejte palivo.
K
ARBURÁTOR
Pře d s e ř í z e n í m k ar bu r át or u v yč i s t ě t e v z du c h ov ý f i lt r
(C, obr. 100) a zahřejte motor. Tento motor byl navržen a vyroben
v souladu s požadavky směrnic 97/68/ES, 2002/88/ES a 2004/26/
ES.
Karburátor (Obr. 101) je navržen tak, že umož
ň
uje seřízení
šroubů L a H pouze v rozsahu 1
/
4 otáčky
. Možné seřízení šroubů
L a H v rozsahu 1/4 otáčky bylo stanoveno výrobcem a není
možné je změnit.
UPOZORNĚNÍ! - Nesnažte se šrouby seřídit mimo
povolený rozsah násilím!
Šroub volnoběhu T je seřízený tak, aby zajišťoval bezpečnou
hranici mezi volnoběhem motoru a režimem sepnutí spojky.
Šroub L musí být seřízen tak, aby motor správně a rychle reagoval
na přidání plynu a pracoval dobře na volnoběh.
Šroub H musí být seřízen tak, aby motor během řezání dával
plný výkon.
UPOZORNĚNÍ! Pokud běží motor na volnoběh (2800 ot
/
min), kotouč se nesmí otáčet. Doporučujeme vám nechat provést
veškerá seřízení spalování u prodejce nebo ve specializované
opravně.
UPOZORNĚNÍ! Na chod motoru mohou mít vliv změny
počasí a nadmořské výšky.
Нe испoльзуйтe тoпливную смeсь для чистки.
КАРБ
Ю
РАТОР
Перед регулировкой карбюратора прочистите воздушный
фильтр (C, рис. 100) и прогрейте двигатель. Дaнный двигaтeль
рaзрaбoтaн и изгoтoвлeн в сooтвeтствии с дирeктивaми 97/68/
EC, 2002/88/EC и 2004/26/EC.
Кoнструкция кaрбюрaтoрa
(рис.101) пoзвoляeт рeгулирoвaть eгo тoлькo винтaми L и
H в прeдeлaх их oднoгo 1
/
4 oбoрoтa.
Диaпaзoн рeгулирoвки
с пoмoщью винтoв L e H, рaвный oднoму 1/4 oбoрoту, зaдaн
изгoтoвитeлeм и нe пoдлeжит измeнeнию.
ВНИМAНИЕ! – Нe пытaйтeсь силoй прoвeрну ть
винты зa прeдeлaми дoпустимoгo диaпaзoнa рeгулирoвки!
Винт холостого хода Т регулируется так, чтобы обеспечивать
устойчивую работу на холостом ходу и при срабатывании
сцепления.
Винт L должен быть отрегулирован таким образом, чтобы
двигатель быстро реагировал на резкое ускорение и хорошо
работал на холостом ходу.
Винт Н должен быть настроен таким образом, чтобы двигатель
вырабатывал максимальную мощность во время работы.
ВНИМАНИЕ - При холостом ходе двигателя (2800
об
/
мин.) фреза не должна вращаться. Рекомендуем вам
производить любые регулировки карбюратора у своего
дилера или в авторизованном сервисном центре.
ВНИМАНИЕ - На работу карбюратора могут влиять
погодные условия и высота над уровнем моря.
Nie używać paliwa (mieszanki) do czyszczenia.
GA
Ź
NIK
Przed wyregulowaniem gaźnika wyczyścić řltr powietrza
(C, Rys. 100) oraz rozgrzać silnik. Silnik został zaprojektowany i
wykonany zgodnie z dyrektywami 97/68/EC, 2002/88/EC i 2004/26/
EC.
Konstrukcja (Rys. 101) gaźnika umożliwia regulację
ĺ
rub L
i H jedynie o 1
/
4 obrotu.
Dostępne pole regulacyjne
ĺ
rub L i H,
wynoszące 1/4 obrotu, zostało okre
ĺ
lone przez wykonawcę, a jego
modyřkacja jest niemożliwa.
UWAGA! - Nie przekręcać
ĺ
rub poza dostępne pole
regulacyjne!
Śruba T jest tak ustawiona, aby zapewnić margines bezpieczeństwa
między biegiem jałowym a maksymalnym.
å
ruba L powinna zostać wyregulowana w taki sposób, aby silnik
szybko reagował na gwałtowne przyspieszenia i prawidłowo
pracował na biegu jałowym.
å
ruba H powinna być wyregulowana w taki sposób, aby silnik
wykorzystywał swoją maksymalną moc w czasie cięcia.
UWAGA: Przy ustawieniu silnika na obrotach jałowych
(2800 obr.
/
min), tarcza tnąca nie powinna się obracać. Zalecamy
dokonywanie wszelkich regulacji gaźnika u Państwa sprzedawcy
lub w autoryzowanym serwisie.
UWAGA - Zmiany klimatyczne oraz położenie nad
poziomem morza mogą mieć wpływ na parametry spalania.
ÚDRŽBA
ТЕХНИЧЕCКOЕ OБCЛУЖИВAНИЕ
KONSERWACJA - TRANSPORT
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)