Oleo-Mac BC 430TL 6135-9007E2 - Instrukcja obsługi - Strona 55

Oleo-Mac BC 430TL 6135-9007E2 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 76
Ładowanie instrukcji

131

Русский

Česky

Polski

TŁUMIK (Ry

s. 96)

OSTRZEŻENIE! -

Ten tłumik wyposażony

jest w katalizator niezbędny do tego, aby silnik mógł
być uznany za zgodny z wymogami dotyczącymi
emisji. Katalizatora nie wolno nigdy modyřkować
lub zdejmować: zrobienie tego stanowi naruszenie
przepisów.

OSTRZEŻENIE! - Tłumiki wyposażone w

katalizator ulegają bardzo silnemu nagrzaniu
podczas pracy silnika i pozostają gorące również
długo po zatrzymaniu silnika. Dzieje się tak
nawet wtedy, gdy silnik pracuje na najniższych
obrotach. Kontakt może spowodować poparzenie
skóry. Proszę pamiętać o ryzyku pożaru!

OSTROŻNIE! -

Jeżeli katalizator jest

uszkodzony, należy go wymienić.

Jeżeli katalizator

jest często zatkany, może to oznaczać, że wydajność
tłumika katalitycznego jest ograniczona.

OSTRZEŻENIE: Nie pracować kosą, jeśli

tłumik jest uszkodzony, zmodyřkowany lub jeśli
go brakuje. Niewłaściwie konserwowany tłumik
zwiększa ryzyko wystąpienia pożaru i utraty
słuchu.

TLUMIČ VÝFUKU (Obr. 96)

UPOZORNĚNÍ! -

Tento tlumič výfuku

je vybaven katalyzátorem, aby byl v souladu
s požadavky na množství emisí. Katalyzátor nikdy
neodstra

ň

ujte, ani jej neupravujte: odstranění nebo

úprava katalyzátoru znamená porušení zákona.

UPOZORNĚNÍ!

-

Tlumiče

vybavené

katalyzátorem se při použití zahřívají na velmi
vysokou teplotu a jsou horké ještě dlouho po
zastavení motoru. To platí i v případě motoru na
volnoběh. Při dotknutí si můžete spálit pokožku.
Uvědomte si nebezpečí požáru!

OPATRNĚ! -

Je-li katalyzátor poškozený,

je nutné jej vyměnit.

Jestliže se katalyzátor často

zanáší, může to znamenat sníženou účinnost
katalytického tlumiče výfuku.

UPOZORNĚNÍ: Křovinořez nepoužívejte,

je-li tlumič poškozený, chybí, nebo je nějak
upravený. Nesprávně udržovaný tlumič zvyšuje
riziko požáru a ztráty sluchu.

ГЛУ

Ш

ИТЕЛЬ (Рис. 96)

ВНИМАНИЕ!

Данная выхлопная труба

оснащена

каталитическим

нейтрализатором,

установка которого на двигатель необходима

для выполнения требований, установленных

в отношении выбросов. Никогда не снимайте

каталитический нейтрализатор и не подвергайте

его каким-либо модификациям: такие действия

являются нарушением закона.

ВНИМАНИЕ!

Выхлопные

трубы,

оснащенные каталитическим нейтрализатором,

сильно нагреваются во время работы и остаются

горячими еще долгое время после выключения

двигателя. Это происходит и когда двигатель

работает на холостом ходу. Прикосновение к

ним может привести к ожогам кожи. Помните об

опасности возгорания!

ОСТОРОЖНО! – Если каталитический

нейтрализатор поврежден, его следует заменить.

Если

каталитический

нейтрализатор

часто

забивается, это может быть признаком того, что его

эффективность ограничена.

ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Не эксплуатируйте

мотокосу

в

случае

повреждения

или

отсутствия глушителя, а также с глушителем,

подвергнувшимся

несанкционированной

модификации.

Невыполнение

надлежащего

техобслуживания глушителя увеличит риск

воспламенения и потери слуха.

ОБСЛУЖИВАНИЕ

ÚDRŽBA

KONSERWACJA

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)