Oleo-Mac Sparta 38 - Instrukcja obsługi - Strona 23

Oleo-Mac Sparta 38 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 36
Ładowanie instrukcji

59

РУССКИй

Česky

Polski

ОСТАНОВКА ДВИГАТЕЛЯ

ОСТАНОВКА ДВИГАТЕЛЯ

Отпустите рычаг акселератора (В, рис. 32-33-34) и подождите

несколько минут, пока двигатель не перейдет в режим холостого

хода.

Выключите двигатель, переведя выключатель (А) в положение

STOP.

КАРБЮРАТОР

Перед регулировкой карбюратора прочистите воздушный

фильтр (С, рис. 36) и прогрейте двигатель.

Винт холостого хода Т (Рис. 35) регулируется так, чтобы

обеспечивать устойчивую работу на холостом ходу и при

срабатывании сцепления.

Дaнный двигaтeль рaзрaбoтaн и изгoтoвлeн в сooтвeтствии с

дирeктивaми 97/68/EC и 2002/88/EC.

ВНИМAНИЕ! – Нe внoситe нeсaнкциoнирoвaнныe

измeнeния в кoнструкцию кaрбюрaтoрa.

Внимание! При работе на холостом ходу (2800 об/мин.)

лезвие не должно двигаться

(За исключением машин с кривым

передаточным валом)

. Мы рекомендуем Вам обращаться

к своему дилеру или в сервисную мастерскую в случае

неисправности карбюратора.

ВНИМАНИЕ - На работу карбюратора могут влиять

погодные условия и высота над уровнем моря.

Внимание!

Во время транспортировки или складирования

кустореза, установите на нем защитный колпак диска (M) p.n.

4196086, как показано на рисунках 37-38.

ZASTAVENÍ MOTORU

ZASTAVENÍ MOTORU

Páčku plynu uveìte do polohy volnoběhu (B, obr. 32-33-34) a

počkejte několik vteřin, až se motor ochladí.

Vypněte motor přepnutím vypínače zapalování (A) do polohy

STOP.

KARBURÁTOR

Před seřízením karburátoru vyčistěte vzduchový filtr (C, obr. 36)

a zahřejte motor.

Šroub volnoběhu T (obr. 35) je seřízený tak, aby umožňoval

bezpečnou hranici mezi volnoběhem motoru a režimem sepnutí

spojky.

Tento motor byl navržen a vyroben v souladu s požadavky směrnic

97/68/EU e 2002/88/EU.

UPOZORNĚNÍ! Nepoškozujte karburátor.

UPOZORNĚNÍ: Řezný nástroj se při volnoběžných

otáčkách (2800 ot/min) nesmí rozběhnout (s výjimkou přístrojů

se zahnutým převodním hřídelem). Pokud se Vám nepodaří

karburátor seřídit, vyhledejte odborný servis.

UPOZORNĚNÍ! Na chod motoru mohou mít vliv změny

počasí a nadmořské výšky.

UPOZORNĚNÍ!

V případě přepravy nebo skladování

křovinořezu namontujte kryt kotouče (M) kód 4196086 podle

obr. 37-38.

ZATRZYMANIE SILNIKA

ZATRZYMANIE SILNIKA

Ustawić dêwignię gazu w pozycji minimalnej. (B, Rys. 32-33-34)

i odczekać kilka sekund aż silnik osiągnie obroty jałowe..

Wyłączyć silnik, ustawiając wyłącznik (A) w pozycji "STOP".

GAèNIK

Przed wyregulowaniem gaênika wyczyścić filtr powietrza (C, Rys.

36) oraz rozgrzać silnik.

Âruba T jest (Rys. 35) tak ustawiona, aby zapewnić margines

bezpieczeństwa między biegiem jałowym a maksymalnym.

Silnik został zaprojektowany i wykonany zgodnie z dyrektywami

97/68/EC i 2002/88/EC.

UWAGA! – Nie wprowadzać zmian do gaênika.

UWAGA: Przy ustawieniu silnika na obrotach jałowych

(2800 obr./min), tarcza tnąca nie powinna się obracać (z

wyjątkiem urządzeń z wygiętym uchwytem). Zalecamy

dokonanie regulacji gaênika u Państwa sprzedawcy lub w

autoryzowanym serwisie.

UWAGA - Zmiany klimatyczne oraz położenie nad

poziomem morza mogą mieć wpływ na parametry spalania.

UWAGA:

W czasie transportu kosy lub na czas jej

magazynowania, należy zamontować osłonę tarczy (M), kod

4196086, zgodnie ze wskazówkami na Rys. 37-38.

36

37

38

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)