Makita EM2651UH Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
1
ZNAJDOWANIE I USUWANIE USTEREK
Przed zleceniem naprawy serwisowi należy samodzielnie sprawdzić urządzenie. W razie wykrycia usterki sprawdzić urządzenie zgodnie z
opisem w niniejszej instrukcji obsługi. Nigdy nie manipulować ani nie demontować żadnej części w sposób niezgodny z opisem. W celu naprawy
skontaktować się z autoryzowanym serwisem lub punktem sprzedaży.
Jeżeli silnik nie rusza po rozgrzaniu:
Jeżeli nie stwierdzono żadnej innej usterki, otworzyć przepustnicę o 1/3 i uruchomić silnik.
Nieprawidłowy stan
Prawdopodobna przyczyna (usterki)
Rozwiązanie
Silnik nie uruchamia się
Nie można uruchomić pompki zastrzykowej
Nacisnąć 7-10 razy
Zbyt wolne pociąganie linki rozrusznika
Pociągać mocniej
Brak paliwa
Wlać paliwo
Zatkany filtr paliwa
Wyczyścić
Zgięty przewód paliwowy
Wyprostować przewód paliwowy
Gorsza jakość paliwa
Gorsza jakość paliwa utrudnia rozruch.
Wymienić paliwo na nowe. (Zalecana
wymiana: 1 miesiąc)
Nadmierne zasysanie paliwa
Ustawić dźwignię przepustnicy ze średniej
prędkości na wysoką i pociągać uchwyt
rozrusznika, dopóki silnik nie włączy się.
Po
uruchomieniu silnika ostrze tnące zaczyna
się obracać. Uważać na ostrze tnące.
Jeżeli silnik nie uruchomi się, wyjąć świecę
zapłonową, osuszyć elektrodę i ponownie
zamontować. Następnie uruchomić silnik
zgodnie z zaleceniami.
Odkręcony korek wlewu
Przymocować
Zanieczyszczona świeca zapłonowa
Wyczyścić
Nieprawidłowy odstęp świecy zapłonowej
Wyregulować odstęp
Inna anomalia świecy zapłonowej
Wymienić
Usterka gaźnika
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Nie można pociągnąć linki rozrusznika
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Usterka układu napędowego
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Silnik gaśnie
Prędkość silnika nie wzrasta
Niewystarczające nagrzanie
Rozgrzać silnik
Dźwignia dławika jest ustawiona w pozycji
zamkniętej (“CLOSE”), mimo że silnik jest
nagrzany.
Przestawić w położenie otwarte (“OPEN”)
Zatkany filtr paliwa
Wyczyścić
Zanieczyszczony lub zatkany filtr powietrza
Wyczyścić
Usterka gaźnika
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Usterka układu napędowego
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Ostrze tnące nie obraca się
Poluzowana nakrętka mocująca ostrze tnące
Mocno dokręcić
Gałązki pochwycone przez ostrze lub
pokrywę zapobiegającą rozpraszaniu.
Usunąć ciała obce
Usterka układu napędowego
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Nietypowe drgania modułu głównego
Złamane, zgięte lub zużyte ostrze tnące
Wymienić ostrze tnące
Poluzowana nakrętka mocująca ostrze tnące
Mocno dokręcić
Przesunięta wypukła część ostrza tnącego i
jego wspornika.
Przymocować
Usterka układu napędowego
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Ostrze tnące nie zatrzymuje się
natychmiast
Obroty przy dużej prędkości biegu jałowego
Wyregulować
Odczepiony drut przepustnicy
Przymocować
Usterka układu napędowego
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Silnik nie zatrzymuje się
Odczepiony łącznik
Przymocować
Usterka układu elektrycznego
Zlecić serwisowi kontrolę i konserwację.
Natychmiast zatrzymać silnik
Natychmiast zatrzymać silnik
Natychmiast zatrzymać silnik
Uruchomić silnik na biegu jałowym i
ustawić dźwignię dławika w położenie
zamknięte (CLOSE)
Spis treści
- 4 SYMBOLE; Polski
- 5 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA; Zalecenia ogólne
- 6 Tankowanie
- 7 Odrzut; Metoda pracy; W celu uniknięcia odrzutu należy przestrzegać poniższych zasad:; Instrukcja konserwacji
- 8 DEKLARACJA ZGODNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ; Nigdy nie prostować, ani nie spawać uszkodzonych
- 11 OPIS CZĘŚCI
- 12 MONTAŻ UCHWYTU; Modele z uchwytem typu “kierownica roweru”
- 13 MONTAŻ OSŁONY; Upewnić się, że używa się oryginalnych ostrzy
- 14 MONTAŻ OSTRZA TNĄCEGO LUB NYLONOWEJ GŁOWICY TNĄCEJ; Montaż ostrza z kluczem do śrub z łbem sześciokątnym na
- 15 Kontrola i uzupełnienie oleju silnikowego; Punkt 1 - Wymiana oleju: “Miarka poziomu oleju”; PRZED ROZPOCZĘCIEM PRACY
- 16 TANKOWANIE; Obchodzenie się z paliwem; WZBRONIONE; Paliwo; Punkt 2 - Wymiana oleju: “Jeżeli olej się wyleje”
- 17 PRAWIDŁOWA OBSŁUGA URZĄDZENIA; Zaczepianie paska naramiennego; ROZRUCH; PRACA; URUCHAMIANIE I WYŁĄCZANIE URZĄDZENIA; Odłączanie
- 18 Środki ostrożności podczas tej czynności:; OTWARTE
- 19 ZATRZYMYWANIE; KONTROLA OBROTÓW NA BIEGU WOLNYM; OSTRZENIE MECHANIZMU TNĄCEGO; NYLONOWA GŁOWICA TNĄCA
- 20 Wymiana nylonowej żyłki
- 21 KONSERWACJA I NAPRAWY; WYMIANA OLEJU SILNIKOWEGO; Częstotliwość wymiany:; Codzienna kontrola i konserwacja
- 22 CZYSZCZENIE FILTRA POWIETRZA; NIEBEZPIECZEŃSTWO: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE; WSKAZUJE NA OLEJ
- 23 CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA; OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO; UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB
- 24 PRZECHOWYWANIE; Wyszukiwanie usterek; Usterka
- 26 ZNAJDOWANIE I USUWANIE USTEREK; Nieprawidłowy stan
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)