Makita EM2651UH Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
6
0,7 mm - 0,8 mm
(0,028” - 0,032”)
Skrzynka
przekładniowa
Otwór
smarowania
Przewód paliwowy
Zacisk przewodu
Filtr paliwa (1)
Przewód
paliwowy
CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA
OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO
WZBRONIONE
Częstotliwość czyszczenia i kontroli: Co miesiąc (po każdych 50 godzinach
pracy)
Głowica ssąca w zbiorniku paliwa
– Filtr paliwa (1) głowicy ssącej jest używany do filtrowania paliwa tłoczonego
do gaźnika.
– Należy regularnie przeprowadzać kontrolę wzrokową filtra paliwa. W tym
celu należy odkręcić korek zbiornika, użyć drucianego haka i wyciągnąć
przez otwór głowicę ssącą. W przypadku stwardnienia, zanieczyszczenia lub
zatkania filtra należy go wymienić.
– Niewystarczający dopływ paliwa może spowodować przekroczenie
maksymalnej dopuszczalnej prędkości. Dlatego należy wymieniać filtr paliwa
przynajmniej raz na kwartał, aby zapewnić dostateczny dopływ paliwa do
gaźnika.
WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO
UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO
WZBRONIONE
Częstotliwość czyszczenia i kontroli: Codziennie (po każdych 10 godzinach
pracy)
Wymiana: Raz na rok (po każdych 200 godzinach pracy)
Przewód paliwowy należy wymieniać raz na rok niezależnie od częstotliwości
użytkowania urządzenia. Wyciek paliwa może spowodować pożar.
W razie wykrycia wycieku podczas kontroli natychmiast wymienić przewód
doprowadzający olej.
KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB
– Dokręcić poluzowane sworznie, nakrętki itp.
– Sprawdzić, czy nie dochodzi do wycieków paliwa i oleju.
– Ze względów bezpieczeństwa wymienić uszkodzone części na nowe.
CZYSZCZENIE CZĘŚCI
– Zawsze utrzymywać silnik w czystości.
– Żeberka cylindra powinny być zawsze wolne od kurzu i brudu, Kurz lub
zabrudzenia na żeberkach mogą spowodować zatarcie tłoka.
KONTROLA ŚWIECY ZAPŁONOWEJ
– Do montażu i demontażu świecy zapłonowej należy używać tylko
dostarczonego klucz uniwersalnego.
– Odstęp pomiędzy dwiema elektrodami świecy zapłonowej powinien
wynosić 0,7 - 0,8 mm (0,028” - 0,032”). Jeżeli odstęp jest zbyt duży lub zbyt
mały, należy go wyregulować. Jeżeli świeca zapłonowa jest zatkana lub
zanieczyszczona, należy ją dokładnie wyczyścić lub wymienić.
UWAGA: Nigdy nie dotykać łącznika świecy zapłonowej przy włączonym silniku
(wysokie napięcie, ryzyko porażenia prądem).
WYMIANA USZCZELEK I PODKŁADEK
Podczas ponownego montażu silnika należy pamiętać o wymianie uszczelek i podkładek.
Wszelkie prace konserwacyjne i regulacyjne niewymienione w niniejszej instrukcji obsługi mogą być wykonywane wyłącznie przez
autoryzowany serwis.
WPROWADZANIE SMARU DO SKRZYNKI
PRZEKŁADNIOWEJ
– Wpuszczać smar (Shell Alvania 2 lub równorzędny) do skrzynki
przekładniowej przez otwór co 30 godzin. (Oryginalny smar MAKITA jest
dostępny w punktach sprzedaży produktów MAKITA.)
Spis treści
- 4 SYMBOLE; Polski
- 5 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA; Zalecenia ogólne
- 6 Tankowanie
- 7 Odrzut; Metoda pracy; W celu uniknięcia odrzutu należy przestrzegać poniższych zasad:; Instrukcja konserwacji
- 8 DEKLARACJA ZGODNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ; Nigdy nie prostować, ani nie spawać uszkodzonych
- 11 OPIS CZĘŚCI
- 12 MONTAŻ UCHWYTU; Modele z uchwytem typu “kierownica roweru”
- 13 MONTAŻ OSŁONY; Upewnić się, że używa się oryginalnych ostrzy
- 14 MONTAŻ OSTRZA TNĄCEGO LUB NYLONOWEJ GŁOWICY TNĄCEJ; Montaż ostrza z kluczem do śrub z łbem sześciokątnym na
- 15 Kontrola i uzupełnienie oleju silnikowego; Punkt 1 - Wymiana oleju: “Miarka poziomu oleju”; PRZED ROZPOCZĘCIEM PRACY
- 16 TANKOWANIE; Obchodzenie się z paliwem; WZBRONIONE; Paliwo; Punkt 2 - Wymiana oleju: “Jeżeli olej się wyleje”
- 17 PRAWIDŁOWA OBSŁUGA URZĄDZENIA; Zaczepianie paska naramiennego; ROZRUCH; PRACA; URUCHAMIANIE I WYŁĄCZANIE URZĄDZENIA; Odłączanie
- 18 Środki ostrożności podczas tej czynności:; OTWARTE
- 19 ZATRZYMYWANIE; KONTROLA OBROTÓW NA BIEGU WOLNYM; OSTRZENIE MECHANIZMU TNĄCEGO; NYLONOWA GŁOWICA TNĄCA
- 20 Wymiana nylonowej żyłki
- 21 KONSERWACJA I NAPRAWY; WYMIANA OLEJU SILNIKOWEGO; Częstotliwość wymiany:; Codzienna kontrola i konserwacja
- 22 CZYSZCZENIE FILTRA POWIETRZA; NIEBEZPIECZEŃSTWO: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE; WSKAZUJE NA OLEJ
- 23 CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA; OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO; UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB
- 24 PRZECHOWYWANIE; Wyszukiwanie usterek; Usterka
- 26 ZNAJDOWANIE I USUWANIE USTEREK; Nieprawidłowy stan
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)