CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA; OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO; UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB - Makita EM2651UH - Instrukcja obsługi - Strona 23

Makita EM2651UH Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 28
Ładowanie instrukcji

6

0,7 mm - 0,8 mm

(0,028” - 0,032”)

Skrzynka

przekładniowa

Otwór

smarowania

Przewód paliwowy

Zacisk przewodu

Filtr paliwa (1)

Przewód

paliwowy

CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA

OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO

WZBRONIONE

Częstotliwość czyszczenia i kontroli: Co miesiąc (po każdych 50 godzinach

pracy)

Głowica ssąca w zbiorniku paliwa

– Filtr paliwa (1) głowicy ssącej jest używany do filtrowania paliwa tłoczonego

do gaźnika.

– Należy regularnie przeprowadzać kontrolę wzrokową filtra paliwa. W tym

celu należy odkręcić korek zbiornika, użyć drucianego haka i wyciągnąć

przez otwór głowicę ssącą. W przypadku stwardnienia, zanieczyszczenia lub

zatkania filtra należy go wymienić.

– Niewystarczający dopływ paliwa może spowodować przekroczenie

maksymalnej dopuszczalnej prędkości. Dlatego należy wymieniać filtr paliwa

przynajmniej raz na kwartał, aby zapewnić dostateczny dopływ paliwa do

gaźnika.

WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO

UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO

WZBRONIONE

Częstotliwość czyszczenia i kontroli: Codziennie (po każdych 10 godzinach

pracy)

Wymiana: Raz na rok (po każdych 200 godzinach pracy)
Przewód paliwowy należy wymieniać raz na rok niezależnie od częstotliwości

użytkowania urządzenia. Wyciek paliwa może spowodować pożar.

W razie wykrycia wycieku podczas kontroli natychmiast wymienić przewód

doprowadzający olej.

KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB

– Dokręcić poluzowane sworznie, nakrętki itp.
– Sprawdzić, czy nie dochodzi do wycieków paliwa i oleju.
– Ze względów bezpieczeństwa wymienić uszkodzone części na nowe.

CZYSZCZENIE CZĘŚCI

– Zawsze utrzymywać silnik w czystości.
– Żeberka cylindra powinny być zawsze wolne od kurzu i brudu, Kurz lub

zabrudzenia na żeberkach mogą spowodować zatarcie tłoka.

KONTROLA ŚWIECY ZAPŁONOWEJ

– Do montażu i demontażu świecy zapłonowej należy używać tylko

dostarczonego klucz uniwersalnego.

– Odstęp pomiędzy dwiema elektrodami świecy zapłonowej powinien

wynosić 0,7 - 0,8 mm (0,028” - 0,032”). Jeżeli odstęp jest zbyt duży lub zbyt

mały, należy go wyregulować. Jeżeli świeca zapłonowa jest zatkana lub

zanieczyszczona, należy ją dokładnie wyczyścić lub wymienić.

UWAGA: Nigdy nie dotykać łącznika świecy zapłonowej przy włączonym silniku

(wysokie napięcie, ryzyko porażenia prądem).

WYMIANA USZCZELEK I PODKŁADEK

Podczas ponownego montażu silnika należy pamiętać o wymianie uszczelek i podkładek.

Wszelkie prace konserwacyjne i regulacyjne niewymienione w niniejszej instrukcji obsługi mogą być wykonywane wyłącznie przez

autoryzowany serwis.

WPROWADZANIE SMARU DO SKRZYNKI

PRZEKŁADNIOWEJ

– Wpuszczać smar (Shell Alvania 2 lub równorzędny) do skrzynki

przekładniowej przez otwór co 30 godzin. (Oryginalny smar MAKITA jest

dostępny w punktach sprzedaży produktów MAKITA.)

Spis treści

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)