Ryobi RBC430SESD 5133002547 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
263
Polski (T
ł
umaczenie oryginalnej instrukcji)
ROZWI
Ą
ZYWANIE PROBLEMÓW
JE
Ż
ELI TE ROZWI
Ą
ZANIA NIE POZWOL
Ą
ROZWI
Ą
ZA
Ć
NAPOTKANEGO PROBLEMU, TO NALE
Ż
Y ZWRÓCI
Ć
SI
Ę
DO AUTORYZOWANEGO PUNKTU SERWISOWEGO
PROBLEM
MO
Ż
LIWA PRZYCZYNA
ROZWI
Ą
ZANIE
Silnik nie startuje.
1. Brak iskry.
1. Wyczy
ść
lub wymie
ń
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
. Ponownie
pod
łą
cz
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
. Odnie
ś
si
ę
do rozdzia
ł
u
niniejszego podr
ę
cznika zatytu
ł
owanego “Wymiana
ś
wiecy zap
ł
onowej”
2. Brak paliwa
2. Naci
ś
nij ba
ń
k
ę
pompki paliwowej a
ż
do wype
ł
nienia
ba
ń
ki paliwem. Je
ż
eli ba
ń
ka nie wype
ł
ni si
ę
paliwem, to zablokowany jest uk
ł
ad dop
ł
ywu paliwa
do pompki. Skontaktuj si
ę
z punktem naprawczym.
Je
ż
eli ba
ń
ka nape
ł
ni si
ę
, oznacza to
ż
e silnik jest
przypuszczalnie zalany paliwem (patrz nast
ę
pny
punkt).
3. Silnik jest zalany.
3.
USTAW
d
ź
wigni
ę
startow
ą
do pozycji
. Naci
ś
nij
na spust przepustnicy i przytrzymaj przycisk
wci
ś
ni
ę
ty do momentu a
ż
silnik si
ę
w
łą
czy i zacznie
dzia
ł
a
ć
.
UWAGA:
W zale
ż
no
ś
ci od tego czy silnik jest
kompletnie zalany, lub tylko troch
ę
trzeba b
ę
dzie
wielokrotnie poci
ą
gn
ąć
za kabel rozrusznika.
Silnik nie osi
ą
ga pe
ł
nych
obrotów
Problem z przep
ł
ywem paliwa
5 razy
ś
cisn
ąć
i zwolni
ć
spust przepustnicy, gdy silnik
jest w
łą
czony.
Silnik nie uzyskuje
pe
ł
nych obrotów i
wydziela zbyt du
ż
o
dymu.
1. Sprawdzi
ć
mieszank
ę
paliwow
ą
.
1. Wyczy
ś
ci
ć
fi
ltr powietrza. Prosimy odnie
ść
si
ę
do
rozdzia
ł
u „Wymiana i czyszczenie
fi
ltra powietrza”.
2. Siatka iskrochwytu jest
brudna.
2. Skontaktuj si
ę
z punktem naprawczym.
3.
Ś
wieca zap
ł
onowa jest
zepsuta.
3. Wyczy
ść
lub wymie
ń
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
. Ponownie
pod
łą
cz
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
. Odnie
ś
si
ę
do rozdzia
ł
u
niniejszego podr
ę
cznika zatytu
ł
owanego “Wymiana
ś
wiecy zap
ł
onowej”
Silnik zapala, pracuje i
przyspiesza, ale ga
ś
nie
przy wolnych obrotach.
Trzeba wyregulowa
ć
ś
rub
ę
nastawiania wolnych obrotów
ga
ź
nika.
Skontaktujcie si
ę
z Autoryzowanym Serwisowym celem
wykonania regulacji.
Ż
y
ł
ka nie daje si
ę
wysun
ąć
.
1.
Ż
y
ł
ka jest sklejona (zgrzana
razem).
2. Niewystarczaj
ą
ca d
ł
ugo
ść
ż
y
ł
ki na szpuli.
3. Ko
ń
cówki
ż
y
ł
ki s
ą
zu
ż
yte i
zbyt krótkie.
4.
Ż
y
ł
ka jest zapl
ą
tana na
szpuli.
5. Pr
ę
dko
ść
silnika jest za
wolna.
1. Nasmarowa
ć
ż
y
ł
k
ę
produktem na bazie silikonu.
2. Zamontuj wi
ę
cej
ż
y
ł
ki. Przeczytaj rozdzia
ł
po
ś
wi
ę
cony wymianie
ż
y
ł
ki.
3. Poci
ą
gn
ąć
za ko
ń
cówki
ż
y
ł
ki naciskaj
ą
c
jednocze
ś
nie na przycisk ustalacza szpuli.
4. Rozwin
ąć
ż
y
ł
k
ę
ze szpuli i ponownie nawin
ąć
.
Przeczytaj rozdzia
ł
po
ś
wi
ę
cony wymianie
ż
y
ł
ki.
5. Wysun
ąć
ż
y
ł
k
ę
na pe
ł
nych obrotach.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)