OBJA - Ryobi RBC430SESD 5133002547 - Instrukcja obsługi - Strona 18

Ryobi RBC430SESD 5133002547 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 51
Ładowanie instrukcji

262

Polski (T

ł

umaczenie oryginalnej instrukcji)

Zatrzyma

ć

silnik.

Wykr

ę

ci

ć

ś

rub

ę

z górnej pokrywy silnika. Zdj

ąć

pokryw

ę

silnika i od

ł

o

ż

y

ć

j

ą

na bok.

Za pomoc

ą

klucza T20 wykr

ę

ci

ć

ś

rub

ę

z os

ł

ony

d

ź

wigni. Zdj

ąć

i od

ł

o

ż

y

ć

pokryw

ę

.

Ustali

ć

po

ł

o

ż

enie wa

ł

ka rozrz

ą

du, poci

ą

gaj

ą

c uchwyt i

link

ę

rozrusznika do po

ł

o

ż

enia, w którym g

łę

boki otwór

w z

ę

batce wa

ł

ka rozrz

ą

du znajdzie si

ę

na dole („na

godzinie 6.00”), jak na ilustracji.

Umie

ś

ci

ć

szczelinomierz pod ka

ż

d

ą

z d

ź

wigni i

zmierzy

ć

szczelin

ę

. W przypadku obydwu d

ź

wigni

szeroko

ść

szczeliny powinna wynosi

ć

od 0,1 mm do

0,15 mm.

OBJA

Ś

NIENIE:

U

ż

y

ć

standardowego szczelinomierza

motoryzacyjnego. Szczelinomierz 0,1 mm powinien
wsun

ąć

si

ę

mi

ę

dzy d

ź

wigni

ę

a trzpie

ń

zaworu,

stawiaj

ą

c niewielki opór, jednak nie powinien uwi

ę

zn

ąć

.

Szczelinomierz 0,15 mm nie powinien wsuwa

ć

si

ę

mi

ę

dzy d

ź

wignie a garby krzywek — powinien natomiast

uwi

ę

zn

ąć

.

Je

ś

li luz zaworowy nie b

ę

dzie wynosi

ć

wi

ę

cej ni

ż

0,1

mm i mniej ni

ż

0,15 mm, nale

ż

y go wyregulowa

ć

w

nast

ę

puj

ą

cy sposób:

Przytrzymuj

ą

c klucz na p

ł

askich powierzchniach

nakr

ę

tki regulacyjnej, zdecydowanym ruchem

poluzowa

ć

nakr

ę

tk

ę

mocuj

ą

c

ą

drugim kluczem,

jak na ilustracji. Zwróci

ć

uwag

ę

na to, aby nie

poluzowa

ć

ko

ł

ka gwintowanego.

Obraca

ć

nakr

ę

tk

ę

regulacyjn

ą

, dopóki nie

zetknie si

ę

ze szczelinomierzem. Po ustawieniu

prawid

ł

owej szeroko

ś

ci szczeliny przytrzyma

ć

klucz na p

ł

askich powierzchniach nakr

ę

tki

regulacyjnej i ponownie dok

ł

adnie dokr

ę

ci

ć

nakr

ę

tk

ę

mocuj

ą

c

ą

.

W razie potrzeby wyregulowa

ć

drug

ą

d

ź

wigni

ę

.

Ponownie zamontowa

ć

os

ł

on

ę

i

ś

rub

ę

d

ź

wigni;

dok

ł

adnie dokr

ę

ci

ć

.

Ponownie zamontowa

ć

os

ł

on

ę

silnika wraz ze

ś

rub

ą

;

dok

ł

adnie dokr

ę

ci

ć

.

OSTRZE

Ż

ENIE

Przed ponownym uruchomieniem silnika upewni

ć

si

ę

,

ż

e wszystkie cz

ęś

ci silnika zosta

ł

y ca

ł

kowicie i w

nale

ż

yty sposób ponownie zmontowane. Je

ś

li silnik

nie zostanie prawid

ł

owo zmontowany, mo

ż

e doj

ść

do

powa

ż

nych obra

ż

e

ń

cia

ł

a lub uszkodze

ń

maj

ą

tku.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)