Sprawdzić czas zatrzymywania ostrza; Konserwacja baterii - Flymo Contour 500 XT 9669524-62 - Instrukcja obsługi - Strona 29

Flymo Contour 500 XT 9669524-62 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 39
Ładowanie instrukcji

26

www.snapper.com

KONSERWACJA

Sprawdzić czas zatrzymywania ostrza

Ostrza kosiarki i napęd pasowy kosiarki powinny całkowicie
zatrzymać się w przeciągu pięciu sekund po wyłączeniu
elektrycznego przełącznika PTO.

1. Należy włączyć silnik kiedy traktor jest na luzie, PTO jest

wyłączone i prowadzący siedzi na siodełku.

2. Sprawdzić lewe oparcie nogi przy pasie napędu kosiarki.

Włączyć PTO i zaczekać kilka sekund. Wyłączyć PTO i
zobaczyć jak długo czasu zabiera, aby pas napędu
kosiarki zatrzymał się.

3. Jeśli pas napędowy kosiarki nie zatrzyma się w ciągu

pięciu sekund, należy skontaktować się z autory-
zowanym dealerem.

Czyszczenie akumulatora i kabli

1. Należy odłączyć kable od baterii, najpierw kable

ujemne (

A

, Rysunek 15), następnie przykrywę i kable

dodatnie (

B

).

2. Obluźnić nakrętkę motylkową i uszczelkę (

D

).

3. Skręcić drążek przytrzymujący (

C

) do góry i w kierunku

od baterii. Zabezpieczyć wieżę sterowniczą.

4. Usunąć baterię (

E

).

5. Wymyć komorę baterii roztworem wody i sody czyszczącej.
6. Wymyć końcówki baterii i końcówki kabli szczotką dru-

cianą i środkiem czyszczącym do końcówek baterii, aż
będą się błyszczeć.

7. Ponownie zainstalować baterię (

E

) w komorze baterii.

Zabezpieczyć drążkiem przytrzymującym baterię (

C

)

oraz nakrętką motylkową i uszczelką (

D

).

8. Ponownie podłączyć kable baterii, najpierw kable do-

datnie i przykrywę (

B

), później kable ujemne (

A

).

9. Posmarować końcówki kabli i końcówki baterii wazeliną

lub innym tłuszczem nieprzewodzącym elektryczności.

Sprawdzić ciśnienie opon

Ciśnienie w oponach powinno być okresowo sprawdzane i
utrzymywane na poziomie pokazanym na wykresie. Należy
zwrócić uwagę, że ciśnienie może różnić się nieznacznie od
„maksymalnego napompowania” zaznaczonego na boku
opon. Pokazane ciśnienie dostarcza odpowiedniego tarcia,
polepsza jakość cięcia i przedłuża wiek opon.

Rozmiar

PSI

bar

22 x 8.8

10

0,68

15 x 6.6

14

0,96

OSTRZEŻENIE

Przy usuwaniu i zakładaniu kabli baterii, należy
odłączyć ujemne kable jako PIERWSZE i
podłączyć je z powrotem jako OSTATNIE. Jeżeli
nie jest to wykonane w takiej kolejności, jakieś
narzędzie może spowodować zwarcie
końcówki do ramy.

Konserwacja baterii

Ładowanie akumulatora

OSTRZEŻENIE

Nie wolno trzymać akumulatora w pobliżu
płomieni lub iskier; ulatniające się gazy są
łatwo wybuchowe. Podczas ładowania
akumulatora należy go dobrze wentylować.

Wada w systemie ładowania lub wada innego elementu
elektrycznego mogą spowodować, że akumulator wyładuje
się lub będzie zbyt słaby, aby uruchomić silnik. W
przypadku wątpliwości co do przyczyny problemu, należy
skontaktować się ze swoim dilerem. Jeśli konieczna jest
wymiana akumulatora, należy zapoznać się z rozdziałem

Czyszczenie akumulatora i kabli

.

Podczas ładowania akumulatora należy postępować
zgodnie z instrukcjami podanymi przez producenta
ładowarki do akumulatora, jak również przestrzegać
ostrzeżeń zawartych w rozdziale

Bezpieczeństwo

użytkownika

w niniejszym podręczniku. Naładować

całkowicie akumulator. Nie ładować przy wartościach
większych niż 10 amperów.

Not for

Reproduction

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)