Flymo Contour 500 XT 9669524-62 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Uzupełnianie paliwa
OBSŁUGA
OSTRZEŻENIE
Paliwo i jego opary są łatwopalne i
wybuchowe.
Pożar lub wybuch mogą spowodować groźne
oparzenia lub śmierć.
Podczas uzupełniania paliwa
• Wyłączyć silnik i pozostawić do ostygnięcia na co
najmniej 2 minuty i dopiero wtedy zdjąć korek wlewu
paliwa.
• Napełniać zbiornik paliwa na zewnątrz budynku lub w
dobrze wietrzonym miejscu.
• Nie dopuszczać do przelania zbiornika paliwa. Aby
zapewnić rozprężanie paliwa, nie należy napełniać
zbiornika paliwa powyżej dolnej części szyjki wlewu
paliwa.
• Nie wolno trzymać paliwa w pobliżu źródeł iskier,
nieosłoniętych płomieni, płomieni pilota, źródła ciepła
lub innych źródeł zapłonu.
• Sprawdzić, czy przewody paliwa, zbiornik, korek wlewu
lub złącza nie są pęknięte lub nie przeciekają. Jeśli to
konieczne, należy je wymienić.
• Jeśli paliwo rozleje się, zaczekaj aż zanim włączysz
silnik.
Uruchamianie silnika
OSTRZEŻENIE
Paliwo i jego opary są łatwopalne i
wybuchowe.
Pożar lub wybuch mogą spowodować groźne
oparzenia lub śmierć.
Podczas uruchamiania silnika
• Sprawdź czy świeca zapłonowa, tłumik, korek wlewu i
filtr powietrza (jeśli jest na wyposażeniu) są na swoim
miejscu i dobrze zmocowane.
• Nie należy uruchamiać silnika kiedy świeca zapłonowa
jest wyjęta.
• W przypadku zalania silnika, ustaw zasysanie (jeśli jest
na wyposażeniu) w pozycji OTWÓRZ/URUCHOM,
przesuń przepustnicę (jeśli jest na wyposażeniu) w
pozycję SZYBKO i próbuj uruchomić silnik.
21
Ciśnienie oleju
Jeśli ciśnienie oleju jest zbyt niskie, przełącznik ciśnienia
(jeśli jest na wyposażeniu) zatrzyma silnik lub uruchomi na
sprzęcie urządzenie ostrzegające. W takiej sytuacji należy
zatrzymać silnik i sprawdzić poziom prętowym
wskaźnikiem.
Jeśli poziom oleju jest niższy niż poziom znacznika
UZUPEŁNIĆ, uzupełnić olej do osiągnięcia poziomu
znacznika PEŁNY. Przed dalszą obsługą, uruchomić silnik i
sprawdzić prawidłowe ciśnienie.
Jeśli poziom oleju jest pomiędzy znacznikami UZUPEŁNIĆ
i PEŁNY, nie uruchamiać silnika. Skontaktować się z
autoryzowanym dilerem, aby skorygować problem ciśnienia
oleju.
Zalecenia dotyczące paliwa
Paliwo musi spełniać następujące wymagania:
• Czyste, świeże, bezołowiowe.
• Minimalna liczba oktanowa 87/87 AKI (91 RON).
Zastosowanie na dużej wysokości, patrz poniżej.
• Dopuszczalne jest stosowanie benzyny o zawartości do
10% etanolu (gazoholu) lub do 15% MTBE (eter metylo-
tert- butylowy).
PRZESTROGA:
Nie stosować niedpouszczalnych benzyn,
takich jak na przykład E85. Nie mieszać oleju z benzyną ani
nie modyfikować silnika w celu dostosowania go do pracy
na alternatywnych paliwach. Spowoduje to uszkodzenie
elementów silnika i
unieważni gwarancję na silnik
.
Aby zabezpieczyć układ paliwa przed tworzeniem się
żywicy, do paliwa należy dodać stabilizator paliwa. Patrz
Przechowywanie
. Każde paliwo jest inne. Jeśli wystąpią
problemy z rozruchem lub wydajnością, należy zmienić
dostawcę lub gatunek paliwa. Jest to silnik benzynowy.
System kontroli emisji spalin tego silnika to EM (Engine
Modifications -pol. modyfikacje silników).
Duże wysokości
Na wysokościach powyżej 1524 meterów (5000 stóp),
dopuszczalna jest benyzna minimum 85 oktanowa/85 AKI
(89 RON). Aby zachować zgodność emisji z normami,
wymagana jest regulacja dla dużych wysokości. Praca bez
takiej regulacji spowoduje obniżenie wydajności,
zwiększenie zużycia paliwa i zwiększy emisję spalin.
Informacje na temat regulacji dla dużych wysokości można
uzyskać u autoryzowanego dilera.
Nie zaleca się pracy silnika na wysokościach poniżej
762 metrów (2500 stóp) z zestawem dla dużych wysokości.
1. Oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i pozostałości
obszar wlewu paliwa. Wyjąć korek wlewu paliwa(
A
,
Rysunek 5).
2. Zbiornik paliwa (
B
) napełnić benzyną. Aby zapewnić
rozprężanie paliwa, nie należy napełniać zbiornika
paliwa powyżej dolnej części szyjki wlewu paliwa (
C
).
3. Ponownie założyć korek wlewu paliwa.
Not for
Reproduction
Spis treści
- 12 Dziękujemy; Dane referencyjne produktu CE
- 13 BEZPIECZEŃSTWO UŻYTKOWNIKA; Bezpieczeństwo obsługi
- 14 Jazda na zboczu
- 15 OGÓLNE DZIAŁANIE
- 16 DZIECI; OSTRZEŻENIE
- 17 OBSŁUGA I KONSERWACJA; Bezpieczne obchodzenie się z benzyną
- 18 Naklejki bezpieczeństwa
- 20 FUNKCJE I REGULATORY; KONTROLKI CIĄGNIKA; Regulator gazu
- 22 PRZYRZĄDY DO STEROWANIA PRACĄ SILNIKA
- 23 OBSŁUGA; Testy systemu interblokady; Sprawdzanie BEZPIECZEŃSTWA działania; Zalecenia dotyczące oleju; Syntetyczny 5W
- 24 Uzupełnianie paliwa; Uruchamianie silnika; Ciśnienie oleju
- 25 Jazda traktorem; Koszenie; Sprawdzanie/uzupełnianie oleju
- 26 NIE NALEŻY; Stosowanie hamulca parkingowego -
- 28 KONSERWACJA
- 29 Sprawdzić czas zatrzymywania ostrza; Konserwacja baterii
- 30 Standardowy korek spustu oleju; Nie
- 31 Przechowywanie; Serwisowanie filtra powietrza; Pracujący silnik wytwarza ciepło. Części; Sprawdzenie tłumika; Części zamienne muszą
- 32 WYKRYWANIE I USUWANIE USTEREK; PROBLEM; Nadmierne zużycie oleju.; Wykrywanie i usuwanie usterek ciągnika
- 33 Wykrywanie i usuwanie usterek ciągnika (ciąg dalszy); Wykrywanie i usuwanie usterek kosiarki
- 35 DANE TECHNICZNE; SILNIK; CZĘŚCI I AKCESORIA; Części zamienne; Akcesoria
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)