Efco LR 48 PB 9532 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
48
UTILIZAÇÃO (CEIFA)
TRAÇÃO (Mod. com referência T).
Pa r a a c c i o n a r o ava n ç o, l eve o c o m a n d o d e
embraagem (C) em contacto com o punto (B) (Fig.
17).
REGULAÇÃO DA ALTURA DE CORTE
FAÇA ESTA OPERAÇÃO SÓMENTE COM O
M OTO R PA R A D O E C O M F I C H A
DESLIGADA DA CORRENTE ELECTRICA.
Regule a alavanca (A) para variar a altura de corte
na posição desejada (Fig. 18).
Mod. com referência T
Faça girar a maçaneta (D, Fig. 19) para abaixar ou
levantar a corta-relvas.
PARAGEM DO MOTOR
Solte a lavanca (B) (Fig. 20).
ATTENÇAO: depois de desligar a ficha, ou
depoi de ter soltado a alavanca (B), o mo-
tor elétrico e a lâmina continuam a girar
ainda por cerca de 3 segundos.
Português
Türkçe
Ελληνικα
UTILIZAÇÃO E PARAGEM
XPH™H KAI ™TAMATHMA
KES‹M VE DURDURULMASI
KESIM
KULLANIMI (T tipi modeller)
Vitese takmak için yavaflça vitesi (C) saplara (B)
do¤ru çekin (fiekil 17).
KESIM YÜKSEKLI⁄I AYARI
B U ‹ fi L E M ‹ M O T O R D U R M U fi K E N V E
MAK‹NA F‹fiTEN ÇEK‹L‹YKEN YAPIN.
Kesim yüksekli¤i ayar› yapmak için (A) kolunu
kullan›n (fiekil 18).
T TIPI MODELLER
Kolu (D, fiekil 19) çevirerek makinan›z› yükseltin ya
da alçalt›n.
MOTORUN DURDURULMASI
(B) kolunu b›rak›n (fiekil 20).
D‹KKAT: Fiflten çekiliyken ya da (B) kolu
b›rak›lm›flken, elektrikli motor ve b›çak 3
saniye kadar daha dönmeye devam eder.
XPH™H (KOæIMO)
META¢O™H KINH™H™ (MÔÓÙ. Ì Έ‰ÈÎfi T)
°È · Ó · Â Ó Â Ú Á Ô Ô È ‹ Û Â Ù Â Ù Ë Ó Î › Ó Ë Û Ë Ê ¤ Ú Ù Â Ù Ô
Û˘ÌϤÎÙË (C) Û ·ʋ Ì ÙÔ ÙÈÌfiÓÈ (B) (EÈÎ. 17).
PY£MI™H TOY YæOY™ KO¶H™
MONO ME TON KINHTHPA ™TAMATHMENO
K A I T H N ¶ P I Z A T O Y P E Y M AT O ™
A¶O™YN¢E¢EMENH.
M ÙÔ ÌÔ¯Ïfi (A) ÌÔÚ›Ù ӷ Ú˘ıÌ›ÛÂÙ ÙÔ ‡„Ô˜
ÎÔ‹˜ ÛÙËÓ ÂÈı˘ÌËÙ‹ ı¤ÛË (EÈÎ. 18).
MÔÓÙ. Ì Έ‰ÈÎfi T
°˘Ú›ÛÙ ÙÔ ÌÔ¯Ïfi (D, EÈÎ. 19) ÁÈ· Ó· ÛËÎÒÛÂÙ ‹
ηÙ‚¿ÛÂÙ ÙÔ ¯ÏÔÔÎÔÙÈÎfi.
™TAMATHMA TOY KINHTHPA
AÊ‹ÛÙ ÙÔ ÌÔ¯Ïfi (B) (EÈÎ. 20).
¶ P O ™ O X H : A Ê Ô ‡ · Ê · È Ú ¤ Û Â Ù Â Ù Ô
ÚÂ˘Ì·ÙÔÏ‹ÙË ‹ ·Ê‹ÛÂÙ ÙÔ ÌÔ¯Ïfi (B) Ô
Ë Ï Â Î Ù Ú È Î fi ˜ Î È Ó Ë Ù ‹ Ú · ˜ Î · È Ë Ï Â › ‰ · ı ·
Û˘Ó¯›ÛÔ˘Ó Ó· ÂÚÈÛÙÚ¤ÊÔÓÙ·È ÂÚ›Ô˘ ÁÈ·
3 ‰Â˘ÙÂÚfiÏÂÙ·.
19
20
17
18
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)