ROZWI - Ryobi RCS5133CB 5133001860 - Instrukcja obsługi - Strona 15

Ryobi RCS5133CB 5133001860 Piła łańcuchowa – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 76
Ładowanie instrukcji

165

Polski

|

EN

FR

DE

ES

IT

NL

PT

DA

SV

FI

NO

RU

PL

CS

HU

RO

LV

LT

ET

HR

SL

SK

BG

UK

TR

ROZWI

Ą

ZYWANIE PROBLEMÓW

Problem

Mo

ż

liwa przyczyna

Rozwi

ą

zanie

Silnik nie startuje (Ustawi

ć

prze

łą

cznik zap

ł

onu w

po

ł

o

ż

eniu "on").

Brak iskry.

Ś

wieca zap

ł

onowa mo

ż

e by

ć

p

ę

kni

ę

ta lub

uszkodzona. Wymieni

ć

ś

wiec

ę

na now

ą

i ponownie

spróbowa

ć

rozruchu urz

ą

dzenia. Je

ś

li nadal nie

mo

ż

na uruchomi

ć

silnika, urz

ą

dzenie nale

ż

y odda

ć

do punktu serwisowego

fi

rmy do sprawdzenia.

Sinik jest zalany.

Zdejmijcie

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

po ustawieniu

wy

łą

cznika na zatrzymanie. Ustawi

ć

d

ź

wigni

ę

przepustnicy w po

ł

o

ż

eniu oznaczaj

ą

cym dzia

ł

anie

(ca

ł

kowicie wepchn

ąć

) i poci

ą

gn

ąć

uchwyt linki

rozrusznika 15 do 20 razy. Spowoduje to usuni

ę

cie

nadmiaru paliwa z silnika. Wyczy

ś

ci

ć

i za

ł

o

ż

y

ć

na

miejsce

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

.

Nale

ż

y ustawi

ć

wy

łą

cznik zap

ł

onu w po

ł

o

ż

eniu

"on" (w

ł

.). Nacisn

ąć

10 razy pompk

ę

paliwow

ą

.

Poci

ą

gn

ąć

uchwyt linki rozrusznika trzy razy,

gdy d

ź

wignia przepustnicy b

ę

dzie przesuni

ę

ta

do ko

ń

ca. Je

ż

eli silnik nie uruchomi si

ę

,

przestawi

ć

d

ź

wigni

ę

przepustnicy w pozycj

ę

pe

ł

ne

ssanie i ponownie wykona

ć

zwyk

łą

procedur

ę

uruchamiania. Je

ż

eli mimo to silnik nie daje

si

ę

uruchomi

ć

, to nale

ż

y powtórzy

ć

powy

ż

sz

ą

procedur

ę

, lecz przy za

ł

o

ż

onej nowej

ś

wiecy.

Silnik si

ę

uruchamia lecz nie

przyspiesza nale

ż

ycie.

Ś

ruba "L" (niskie obroty) wymaga

ustawienia.

Skontaktujcie si

ę

z Autoryzowanym Serwisowym

celem wykonania regulacji.

Silnik si

ę

uruchamia lecz nie

funkcjonuje na pe

ł

nym gazie.

Ś

ruba "H" ( wysokie obroty)

wymaga ustawienia.

Skontaktujcie si

ę

z Autoryzowanym Serwisowym

celem wykonania regulacji.

Silnik nie uzyskuje pe

ł

nych

obrotów i/lub wydziela zbyt
du

ż

o dymu.

Sprawd

ź

cie mieszank

ę

paliwow

ą

.

U

ż

ywa

ć

ś

wie

ż

ego paliwa i poprawi

ć

stosunek

mieszanki ilo

ś

ci oleju do silników 2-suwowych /

ilo

ś

ci paliwa.

Brudny

fi

ltr powietrza.

Oczy

ś

ci

ć

fi

ltr powietrza.

Siatka iskrochwytu jest brudna.

Przekaza

ć

urz

ą

dzenie do autoryzowanego

centrum serwisowego do naprawy lub wymiany.

Ś

ruba "H" ( wysokie obroty)

wymaga ustawienia.

Skontaktujcie si

ę

z Autoryzowanym Serwisowym

celem wykonania regulacji.

Silnik zapala, pracuje i
przyspiesza, ale ga

ś

nie przy

wolnych obrotach.

Ga

ź

nik wymaga regulacji.

Skontaktujcie si

ę

z Autoryzowanym Serwisowym

celem wykonania regulacji.

Silnik zapala i pracuje na
wolnych obrotach, ale

ł

a

ń

cuch si

ę

nie porusza.

Zbiornik na olej do

ł

a

ń

cucha jest

pusty.

Zbiornik oleju powinien by

ć

nape

ł

niany w tym

samym czasie co zbiornik paliwa.

Ł

a

ń

cuch jest zbyt mocno napi

ę

ty.

Wyregulowa

ć

napr

ęż

enie

ł

a

ń

cucha.

Skontrolujcie funkcjonowanie
smarownicy.

Dajcie silnikowi pracowa

ć

na “pó

ł

gazu” przez

30 do 45 sekund. Zatrzymajcie pi

łę

ł

a

ń

cuchow

ą

i

skontrolujcie wyp

ł

yw oleju z prowadnicy

ł

a

ń

cucha.

Je

ż

eli jest olej,

ł

a

ń

cuch mo

ż

e by

ć

st

ę

piony lub

prowadnica jest uszkodzona. Je

ś

li na prowadnicy

nie ma

ś

rodka smarnego, skontaktowa

ć

si

ę

z

autoryzowanym serwisem.

Prowadnica i

ł

a

ń

cuch

nagrzewaj

ą

si

ę

i wydzielaj

ą

dym.

Hamulec

ł

a

ń

cucha jest w

łą

czony.

Zwolni

ć

hamulec

ł

a

ń

cucha.

Ł

a

ń

cuch jest zbyt mocno napi

ę

ty.

Wyregulowa

ć

napr

ęż

enie

ł

a

ń

cucha.

Sprawd

ź

cie stan prowadnicy

ł

a

ń

cucha i

ł

a

ń

cucha.

Sprawd

ź

cie czy prowadnica

ł

a

ń

cucha i

ł

a

ń

cuch nie

s

ą

uszkodzone.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)