Zelmer ZFD1005 - Instrukcja obsługi - Strona 9

Zelmer ZFD1005 Odwadniacz żywności – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 14
Ładowanie instrukcji

51

15. Po up

ł

ywie okresu gwarancji Autoryzowany Serwis mo

ż

e dokona

ć

odp

ł

atnej naprawy

gwarancyjnej. Koszt naprawy jest ustalany indywidualnie w zale

ż

no

ś

ci od mo

ż

liwo

ś

ci i skomplikowania

naprawy. W celu sprawdzenia mo

ż

liwo

ś

ci oraz kosztów naprawy prosimy o kontakt telefoniczny z

Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za po

ś

rednictwem adresu e-mail:

serwis@

zelmer.pl

16. Autoryzowany Serwis prowadzi sprzeda

ż

akcesoriów oraz cz

ęś

ci zamiennych w zale

ż

no

ś

ci

od dost

ęp

no

ś

ci. W przypadku potrzeby zakupu prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym

Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za po

ś

rednictwem adresu e-mail:

serwis@zelmer.pl

w celu

sprawdzenia dost

ęp

no

ś

ci oraz kosztów.

17. W przypadku dodatkowych pyta

ń

dotycz

ą

cych napraw prosimy o kontakt telefoniczny z

Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za po

ś

rednictwem adresu e-mail:

serwis@

zelmer.pl

18. Gwarancja niniejsza nie wy

łą

cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnie

ń

kupuj

ą

cego z tytu

ł

u

niezgodno

ś

ci rzeczy sprzedanej z umow

ą

- wynikaj

ą

cych z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w tym z tytu

ł

u r

ę

kojmi za wady

sprzedawcy z tytu

ł

u r

ę

kojmi. W razie wykonywania przez Kupuj

ą

cego uprawnie

ń

z gwarancji

bieg terminu do wykonania uprawnie

ń

z tytu

ł

u r

ę

kojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia

sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez Gwaranta wykonania

obowi

ą

zków wynikaj

ą

cych z gwarancji albo bezskutecznego up

ł

ywu czasu na ich wykonanie.

EN / WARRANTY REPORT

B&B TRENDS, S.L. guarantees compliance of this product for the use for which it is intended for a

period of two years. In the case of breakdown during the term of this warranty, users are entitled to repair

or else the replacement of the product at no charge if the former is unavailable, unless one of these

price or cancellation of the sale, which must be dealt with directly with the sales vendor. This also covers

replacement of spare parts provided that the product has been used according to the recommendations

authorised by B&B TRENDS, S.L. The warranty will not cover any parts subject to wear and tear.

This warranty does not affect your rights as a consumer in accordance with the provisions in Directive

1999/44/EC for member states of the European Union.

USE OF WARRANTY

Customers must contact a B&B TRENDS, S.L. authorised Technical Service for repair of the product.

Since any tampering of the same by anyone not authorised by B&B TRENDS, S.L., or the careless or

improper use of the same shall render this warranty null and void. The warranty must be fully completed

and delivered along with the receipt or delivery docket for the effective exercise of rights under this

warranty.

This warranty should be retained by the user as well as the invoice, receipt or the delivery docket to

facilitate the exercise of these rights. For technical service and after-sales care outside the Polish

territory, please submit your query to the point of sale where you purchased the item or check for further

aftersales information at

www.zelmer.com

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)