Samsung RB34T672FEL/EF - Instrukcja obsługi - Strona 85

Samsung RB34T672FEL/EF Lodówka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 91
Ładowanie instrukcji

Polski

85

Ro

związy

w

anie pr

oblemó

w

SmartThings (tylko w określonych modelach)

Objaw

Działanie

Nie można odnaleźć
aplikacji „SmartThings” w
sklepie z aplikacjami.

• Wersja oprogramowania obsługującego aplikację SmartThings może

ulec zmianie zgodnie z zasadami wsparcia systemu operacyjnego
określonymi przez producenta. Ponadto w przypadku aplikacji
SmartThings lub obsługiwanych przez nią funkcji nowe zasady
aktualizacji aplikacji w istniejącej wersji systemu operacyjnego mogą
zostać zawieszone ze względów użytkowych lub bezpieczeństwa.

Aplikacja SmartThings nie
działa.

• Aplikacja SmartThings jest dostępna tylko dla wybranych modeli.
• Starsza aplikacja Samsung Smart Refrigerator nie nawiązuje

połączenia z modelami obsługującymi aplikację Samsung Smart Home.

Aplikacja SmartThings jest
zainstalowana, ale nie jest
połączona z lodówką.

• Aby korzystać z aplikacji, musisz zalogować się do konta Samsung.
• Upewnij się, że router działa prawidłowo.
• Jeśli ikona Wi-Fi na wyświetlaczu lodówki jest wyłączona, oznacza

to, że połączenie sieciowe nie zostało jeszcze ustanowione. W takim
przypadku użyj aplikacji SmartThings, aby połączyć i zarejestrować
lodówkę w punkcie dostępu (AP) używanym w domu.

Nie można zalogować się
do aplikacji.

• Aby korzystać z aplikacji, musisz zalogować się do konta Samsung.
• Jeśli nie masz konta Samsung, postępuj zgodnie z wyświetlanymi na

ekranie instrukcjami, aby je utworzyć.

Podczas prób rejestracji
lodówki pojawia się
komunikat o błędzie.

• Funkcja Easy Connection może nie nawiązać połączenia z uwagi

na dużą odległość od punktu dostępu (AP) lub z powodu zakłóceń
elektrycznych w otoczeniu. Poczekaj chwilę i spróbuj ponownie.

Aplikacja SmartThings
połączyła się z lodówką, ale
nie działa.

• Zamknij i uruchom ponownie aplikację SmartThings lub odłącz router

i podłącz go ponownie.

• Odłącz przewód zasilający lodówki, a po upływie 1 minuty podłącz go

ponownie.

Miga ikona Wi-Fi.

(

)

• Przed użyciem połącz lodówkę z aplikacją SmartThings. Po

pomyślnym nawiązaniu połączenia wskaźnik przestanie migać.

- Jeśli nie uda się nawiązać połączenia lub aplikacja nie ma być

używana, naciśnij i przytrzymaj przycisk przez 10 sekund.
Wskaźnik przestaje migać, a na wyświetlaczu temperatury
pojawia się napis „O FF”.

Untitled-1 85

2022-10-20 4:38:54

Spis treści

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)