PROCEDURA SERWISOWA - Zelmer ZIR3200 - Instrukcja obsługi - Strona 11

Spis treści:
- Strona 3 – adzorowane; PL
- Strona 4 – WAŻNE OSTRZEŻENIA
- Strona 5 – Przed pierwszym użyciem; SPOSÓB; Nagrzewanie
- Strona 6 – Napełnianie zbiornika wody; Spryskiwanie
- Strona 7 – Tryb manualny; Prasowanie na sucho; Prasowanie w pionie; Po zakończeniu prasowania; KONSERWACJA I CZYSZCZENIE
- Strona 8 – Samoczynne czyszczenie; System antywapienny; Filtr samoczyszczący; Para wtryskowa
- Strona 9 – Rozwiązywanie problemów
- Strona 10 – PORADY DOTYCZĄCE UTYLIZACJI
- Strona 11 – PROCEDURA SERWISOWA
PROCEDURA SERWISOWA
1.
Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy
od daty s
przedaży dla
przedsiębiorców.
2.
W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest
to możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.
22 824 44 93
lub za
pośrednictwem adresu e
3.
Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu
jest:
-
ważny dowód zakupu (paragon/ faktura
VAT),
-
poprawnie wypełniona karta
gwarancyjna,
4.
Karta gwarancyjna musi posiadać aktualną pieczątkę punktu sprzedaży oraz podpis
Klienta.
5.
Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis w
możliwie jak najkrótszym terminie od 14 do 21 dni
roboczych.
6.
Wysyłka produktu do serwisu odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej określonej przez
Autoryzowany Serwis na koszt firmy Eurogama, po wcześniejszym zgłoszeniu usterki do serwisu
centralnego i uzyskaniu numeru zgłoszenia serwisowego
- nr RMA.
7.
Produkt zwracany do serwisu musi posiadać pełną dokumentację, tzn. opis usterki, s
kan dowodu
zakupu, dokładny adres zwrotny oraz nr tel.
kontaktowego.
8.
Reklamowane produkty muszą spełniać ogólnie przyjęte normy higieny, w przeciwnym razie
Autoryzowany Serwis ma prawo odmowy naprawy
urządzenia.
9.
Paczki przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia i nadanego nr RMA nie będą przyjmowane i
zostaną odesłane na koszt
nadawcy.
10.
Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio zabezpieczony do
transportu.
11.
Po otrzymaniu produktu i weryfikacji zasadności zgłoszenia przez Autoryzo
wany Serwis, produkt
podlega naprawie lub wymianie na nową
sztukę.
12.
W przypadku konieczności wymiany produktu na nowy, Klient Końcowy uzyskuje nową sztukę
od Sprzedawcy lub Dystrybutora, a w przypadku braku możliwości wymiany sprzętu zwrot pieniędzy
od
Sprzedawcy. Dalsze rozliczenie powyższych operacji odbywa się drogą księgową pomiędzy firmą
Eurogama a Dystrybutorem za pomocą odpowiednich dokumentów korygujących. W celu uzyskania
dodatkowych informacji dotyczących dokumentów korygujących prosimy o konta
kt telefoniczny z
Działem Księgowym firmy Eurogama pod nr tel.
22 824 44 93
lub za pośrednictwem adresu e
-mail:
13.
Uszkodzenia mechaniczne towaru traktowane są jako uszkodzenia powstałe z winy użytkownika i
nie podlegają naprawom
gwarancyjnym.
14.
W przypadku braku oryginalnego opakowania Firma Eurogama nie odpowiada za szkody powstałe
w transporcie.
15.
W przypadku uszkodzenia sprzętu w transporcie wymagany jest poprawnie spisany protokół
szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej.
16.
Po upływie okresu gwarancji Autoryzowany Serwis może dokonać odpłatnej naprawy
gwarancyjnej. Koszt naprawy jest ustalany indywidualnie w zależności od możliwości i skomplikowania
naprawy. W celu sprawdzenia
możliwoś
ci oraz kosztów naprawy prosimy o kontakt telefoniczny z
86
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.
Podsumowanie
DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR MARKI ZELMER. ŻYCZYMY SATYSFAKCJI Z UŻYTKOWANIA URZĄDZENIA. OSTRZEŻENIE Przed użyciem produktu należy uważnie przeczytać instrukcję użytkowania. Przechowuj ją w bezpiecznym miejscu do wykorzystania w przyszłości. OPIS 1. Lampki kontrolne programu prasowania 2. Lampka kontr...
Żelazka nie można zostawiać bez nadzoru, jeżeli jest podłączo ne do zasilania. Wtyczkę należy wyjąć z gniazda przed napełnieniem zbiornika wodą. Żelazko musi być używane i przechowywane na stabilnej i płaskiej powierzchni. Podczas umieszczania żelazka na podstawie należy dopilnować, aby powierzc...
W przypadku jakiejkolwiek awarii lub uszko dzenia natychmiast odłącz urządzenie od sieci i skontaktuj się z autoryzowanym serwisem. Aby zapobiec niebezpieczeństwu, nie należy otwierać obudowy urządzenia. Naprawy lub procedury dotyczące urządzenia może wykonywać tylko wykwalifikowany personel z ofic...
Inne modele żelazka Zelmer
-
Zelmer 28Z013
-
Zelmer 28Z014
-
Zelmer 28Z016
-
Zelmer 28Z017
-
Zelmer 28Z019_28Z020_28Z021_28Z022
-
Zelmer 28Z025
-
Zelmer 28Z030
-
Zelmer ZIR0500
-
Zelmer ZIR0815R
-
Zelmer ZIR1505