PROCEDURA SERWISOWA - Zelmer ZIR3200 - Instrukcja obsługi - Strona 11

Zelmer ZIR3200
Ładowanie instrukcji




PROCEDURA SERWISOWA

1.

Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy

od daty s

przedaży dla

przedsiębiorców.

2.

W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest

to możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za

pośrednictwem adresu e

-mail:

[email protected]

3.

Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu

jest:

-

ważny dowód zakupu (paragon/ faktura

VAT),

-

poprawnie wypełniona karta

gwarancyjna,

4.

Karta gwarancyjna musi posiadać aktualną pieczątkę punktu sprzedaży oraz podpis

Klienta.

5.

Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis w

możliwie jak najkrótszym terminie od 14 do 21 dni

roboczych.

6.

Wysyłka produktu do serwisu odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej określonej przez

Autoryzowany Serwis na koszt firmy Eurogama, po wcześniejszym zgłoszeniu usterki do serwisu
centralnego i uzyskaniu numeru zgłoszenia serwisowego

- nr RMA.

7.

Produkt zwracany do serwisu musi posiadać pełną dokumentację, tzn. opis usterki, s

kan dowodu

zakupu, dokładny adres zwrotny oraz nr tel.

kontaktowego.

8.

Reklamowane produkty muszą spełniać ogólnie przyjęte normy higieny, w przeciwnym razie

Autoryzowany Serwis ma prawo odmowy naprawy

urządzenia.

9.

Paczki przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia i nadanego nr RMA nie będą przyjmowane i

zostaną odesłane na koszt

nadawcy.

10.

Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio zabezpieczony do

transportu.

11.

Po otrzymaniu produktu i weryfikacji zasadności zgłoszenia przez Autoryzo

wany Serwis, produkt

podlega naprawie lub wymianie na nową

sztukę.

12.

W przypadku konieczności wymiany produktu na nowy, Klient Końcowy uzyskuje nową sztukę

od Sprzedawcy lub Dystrybutora, a w przypadku braku możliwości wymiany sprzętu zwrot pieniędzy

od

Sprzedawcy. Dalsze rozliczenie powyższych operacji odbywa się drogą księgową pomiędzy firmą

Eurogama a Dystrybutorem za pomocą odpowiednich dokumentów korygujących. W celu uzyskania
dodatkowych informacji dotyczących dokumentów korygujących prosimy o konta

kt telefoniczny z

Działem Księgowym firmy Eurogama pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem adresu e

-mail:

[email protected]

13.

Uszkodzenia mechaniczne towaru traktowane są jako uszkodzenia powstałe z winy użytkownika i

nie podlegają naprawom

gwarancyjnym.

14.

W przypadku braku oryginalnego opakowania Firma Eurogama nie odpowiada za szkody powstałe

w transporcie.

15.

W przypadku uszkodzenia sprzętu w transporcie wymagany jest poprawnie spisany protokół

szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej.

16.

Po upływie okresu gwarancji Autoryzowany Serwis może dokonać odpłatnej naprawy

gwarancyjnej. Koszt naprawy jest ustalany indywidualnie w zależności od możliwości i skomplikowania

naprawy. W celu sprawdzenia

możliwoś

ci oraz kosztów naprawy prosimy o kontakt telefoniczny z

86

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 3 - adzorowane; PL

DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR MARKI ZELMER. ŻYCZYMY SATYSFAKCJI Z UŻYTKOWANIA URZĄDZENIA. OSTRZEŻENIE Przed użyciem produktu należy uważnie przeczytać instrukcję użytkowania. Przechowuj ją w bezpiecznym miejscu do wykorzystania w przyszłości. OPIS 1. Lampki kontrolne programu prasowania 2. Lampka kontr...

Strona 4 - WAŻNE OSTRZEŻENIA

Żelazka nie można zostawiać bez nadzoru, jeżeli jest podłączo ne do zasilania. Wtyczkę należy wyjąć z gniazda przed napełnieniem zbiornika wodą. Żelazko musi być używane i przechowywane na stabilnej i płaskiej powierzchni. Podczas umieszczania żelazka na podstawie należy dopilnować, aby powierzc...

Strona 5 - Przed pierwszym użyciem; SPOSÓB; Nagrzewanie

W przypadku jakiejkolwiek awarii lub uszko dzenia natychmiast odłącz urządzenie od sieci i skontaktuj się z autoryzowanym serwisem. Aby zapobiec niebezpieczeństwu, nie należy otwierać obudowy urządzenia. Naprawy lub procedury dotyczące urządzenia może wykonywać tylko wykwalifikowany personel z ofic...

Inne modele żelazka Zelmer

Wszystkie żelazka Zelmer