Ryobi RBC430SBD 5133002923 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
262
Polski (T
ł
umaczenie oryginalnej instrukcji)
■
Zatrzyma
ć
silnik.
■
Wykr
ę
ci
ć
ś
rub
ę
z górnej pokrywy silnika. Zdj
ąć
pokryw
ę
silnika i od
ł
o
ż
y
ć
j
ą
na bok.
■
Za pomoc
ą
klucza T20 wykr
ę
ci
ć
ś
rub
ę
z os
ł
ony
d
ź
wigni. Zdj
ąć
i od
ł
o
ż
y
ć
pokryw
ę
.
■
Ustali
ć
po
ł
o
ż
enie wa
ł
ka rozrz
ą
du, poci
ą
gaj
ą
c uchwyt i
link
ę
rozrusznika do po
ł
o
ż
enia, w którym g
łę
boki otwór
w z
ę
batce wa
ł
ka rozrz
ą
du znajdzie si
ę
na dole („na
godzinie 6.00”), jak na ilustracji.
■
Umie
ś
ci
ć
szczelinomierz pod ka
ż
d
ą
z d
ź
wigni i
zmierzy
ć
szczelin
ę
. W przypadku obydwu d
ź
wigni
szeroko
ść
szczeliny powinna wynosi
ć
od 0,1 mm do
0,15 mm.
OBJA
Ś
NIENIE:
U
ż
y
ć
standardowego szczelinomierza
motoryzacyjnego. Szczelinomierz 0,1 mm powinien
wsun
ąć
si
ę
mi
ę
dzy d
ź
wigni
ę
a trzpie
ń
zaworu,
stawiaj
ą
c niewielki opór, jednak nie powinien uwi
ę
zn
ąć
.
Szczelinomierz 0,15 mm nie powinien wsuwa
ć
si
ę
mi
ę
dzy d
ź
wignie a garby krzywek — powinien natomiast
uwi
ę
zn
ąć
.
■
Je
ś
li luz zaworowy nie b
ę
dzie wynosi
ć
wi
ę
cej ni
ż
0,1
mm i mniej ni
ż
0,15 mm, nale
ż
y go wyregulowa
ć
w
nast
ę
puj
ą
cy sposób:
●
Przytrzymuj
ą
c klucz na p
ł
askich powierzchniach
nakr
ę
tki regulacyjnej, zdecydowanym ruchem
poluzowa
ć
nakr
ę
tk
ę
mocuj
ą
c
ą
drugim kluczem,
jak na ilustracji. Zwróci
ć
uwag
ę
na to, aby nie
poluzowa
ć
ko
ł
ka gwintowanego.
●
Obraca
ć
nakr
ę
tk
ę
regulacyjn
ą
, dopóki nie
zetknie si
ę
ze szczelinomierzem. Po ustawieniu
prawid
ł
owej szeroko
ś
ci szczeliny przytrzyma
ć
klucz na p
ł
askich powierzchniach nakr
ę
tki
regulacyjnej i ponownie dok
ł
adnie dokr
ę
ci
ć
nakr
ę
tk
ę
mocuj
ą
c
ą
.
■
W razie potrzeby wyregulowa
ć
drug
ą
d
ź
wigni
ę
.
■
Ponownie zamontowa
ć
os
ł
on
ę
i
ś
rub
ę
d
ź
wigni;
dok
ł
adnie dokr
ę
ci
ć
.
■
Ponownie zamontowa
ć
os
ł
on
ę
silnika wraz ze
ś
rub
ą
;
dok
ł
adnie dokr
ę
ci
ć
.
OSTRZE
Ż
ENIE
Przed ponownym uruchomieniem silnika upewni
ć
si
ę
,
ż
e wszystkie cz
ęś
ci silnika zosta
ł
y ca
ł
kowicie i w
nale
ż
yty sposób ponownie zmontowane. Je
ś
li silnik
nie zostanie prawid
ł
owo zmontowany, mo
ż
e doj
ść
do
powa
ż
nych obra
ż
e
ń
cia
ł
a lub uszkodze
ń
maj
ą
tku.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)