Ryobi RBC31SESO 5133002540 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
ROZWI
Ą
ZYWANIE PROBLEMÓW
JE
Ż
ELI PRZEDSTAWIONE CZYNNO
Ś
CI NIE ROZWI
Ą
ZA
Ł
Y PROBLEMU, NALE
Ż
Y SKONTAKTOWA
Ć
SI
Ę
Z AUTORYZOWANYM
PRZEDSTAWICIELEM SERWISU.
Problem
Mo
ż
liwa przyczyna
Rozwi
ą
zanie
Silnik nie uruchamia si
ę
.
1. Brak iskry.
1.
Ś
wieca zap
ł
onowa mo
ż
e by
ć
uszkodzona. Zdemontowa
ć
i sprawdzi
ć
pod k
ą
tem
zabrudze
ń
i p
ę
kni
ęć
. Wymieni
ć
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
na now
ą
.
2. Brak paliwa
2. Wciska
ć
ba
ń
k
ę
pompy zastrzykowej dopóki nie nape
ł
ni si
ę
paliwem. Je
ż
eli ba
ń
ka
nie nape
ł
ni si
ę
, b
ę
dzie to oznacza
ć
,
ż
e uk
ł
ad doprowadzenia paliwa jest zablokowany.
Nale
ż
y skontaktowa
ć
si
ę
z autoryzowanym punktem serwisowym. Je
ż
eli pompka
paliwa nape
ł
ni si
ę
, silnik mo
ż
e by
ć
zalany. Przej
ść
do kolejnego kroku.
3. Silnik jest zalany.
3. Zdj
ąć
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
. Odwróci
ć
produkt w taki sposób, by otwór
ś
wiecy
zap
ł
onowej by
ł
skierowany w stron
ę
pod
ł
o
ż
a. Obróci
ć
wskazówk
ę
przepustnicy
w po
ł
o
ż
enie
i poci
ą
gn
ąć
link
ę
rozrusznika 10 do 15 razy. Pozwoli to usun
ąć
nadmiar paliwa z silnika. Usun
ąć
paliwo z urz
ą
dzenia. Wyczy
ś
ci
ć
i ponownie
zamontowa
ć
ś
wiec
ę
. Usun
ąć
rozlane paliwo. Przed ponownym uruchomieniem
urz
ą
dzenia odsun
ąć
si
ę
na odleg
ł
o
ść
co najmniej 9 m od miejsca wycieku.
Poci
ą
gn
ąć
link
ę
rozrusznika trzykrotnie, gdy wskazówka przepustnicy b
ę
dzie
znajdowa
ć
si
ę
z po
ł
o
ż
eniu
. Je
ż
eli silnik nie uruchomi si
ę
, obróci
ć
d
ź
wigni
ę
przepustnicy w po
ł
o
ż
enie
a nast
ę
pnie ponownie wykona
ć
zwyk
łą
procedur
ę
uruchamiania. Je
ż
eli mimo to silnik nie daje si
ę
uruchomi
ć
, to nale
ż
y powtórzy
ć
powy
ż
sz
ą
procedur
ę
, lecz przy za
ł
o
ż
onej nowej
ś
wiecy.
4 . L i n k a r o z r u s z n i k a s t a w i a
wi
ę
kszy opór ni
ż
po zakupie
4. Nale
ż
y skontaktowa
ć
si
ę
z autoryzowanym punktem serwisowym.
5. Stare paliwo.
5. Stosowa
ć
wy
łą
cznie
ś
wie
ż
e paliwo wymieszane z zalecanym olejem. Paliwo starsze
ni
ż
30 dni mo
ż
e uniemo
ż
liwi
ć
uruchomienie urz
ą
dzenia.
Silnik uruchamia si
ę
, ale nie
zwi
ę
ksza obrotów.
Rozgrzanie silnika trwa oko
ł
o
3 minut.
Poczeka
ć
, a
ż
silnik ca
ł
kowicie si
ę
rozgrzeje. Je
ż
eli silnik nie zacznie przyspiesza
ć
po up
ł
ywie 3 minut, skontaktowa
ć
si
ę
z serwisem.
Silnik uruchamia si
ę
, ale dzia
ł
a
wy
łą
cznie na wysokich obrotach
przy przepustnicy otwartej do
po
ł
owy.
Ga
ź
nik wymaga regulacji.
Nale
ż
y skontaktowa
ć
si
ę
z autoryzowanym punktem serwisowym.
S i l n i k n i e u z y s k u j e p e
ł
n y c h
o b r o t ó w i / l u b w y d z i e l a z b y t
du
ż
o dymu.
1 . S p r a w d
ź
c i e m i e s z a n k
ę
paliwow
ą
.
1. U
ż
ywa
ć
ś
wie
ż
ego paliwa i poprawi
ć
stosunek mieszanki ilo
ś
ci oleju do silników
2-suwowych /ilo
ś
ci paliwa.
2. Brudny filtr powietrza.
2. Wyczy
ś
ci
ć
filtr powietrza. Patrz rozdzia
ł
„Czyszczenie filtra powietrza” w niniejszej
instrukcji.
3 . S i a t k a i s k r o c h w y t u j e s t
brudna.
3. Nale
ż
y skontaktowa
ć
si
ę
z autoryzowanym punktem serwisowym.
S i l n i k z a p a l a , p r a c u j e i
przyspiesza, ale ga
ś
nie przy
wolnych obrotach.
Ś
ruba biegu ja
ł
owego na ga
ź
niku
wymaga regulacji.
Nale
ż
y skontaktowa
ć
si
ę
z autoryzowanym punktem serwisowym.
Ż
y
ł
ka nie wysuwa si
ę
.
1.
Ż
y
ł
ka zgrzana sama ze sob
ą
. 1. Nasmarowa
ć
aerozolem silikonowym.
2. Niewystarczaj
ą
ca ilo
ść
ż
y
ł
ki
na szpuli.
2. Za
ł
o
ż
y
ć
wi
ę
cej
ż
y
ł
ki. Patrz rozdzia
ł
„Wymiana linki” w niniejszym podr
ę
czniku.
3.
Ż
y
ł
ka zu
ż
y
ł
a si
ę
i jest zbyt
krótka.
3. Ci
ą
gn
ąć
za
ż
y
ł
ki, na przemian naciskaj
ą
c i zwalniaj
ą
c kopu
ł
k
ę
do zwalniania
ż
y
ł
ki.
4.
Ż
y
ł
ka zapl
ą
tana na szpuli.
4. Usun
ąć
ż
y
ł
k
ę
ze szpuli i nawin
ąć
ponownie. Patrz rozdzia
ł
„Wymiana linki” w
niniejszym podr
ę
czniku.
5. Zbyt niska pr
ę
dko
ść
obrotowa
silnika.
5. Posuwa
ć
ż
y
ł
k
ę
przy w pe
ł
ni otwartej przepustnicy.
Trawa owija si
ę
wokó
ł
obudowy
wa
ł
u i g
ł
owicy
ż
y
ł
ki
1. Przycinanie wysokiej trawy
przy ziemi
1. Wysok
ą
traw
ę
kosi
ć
ma
ł
ymi odcinkami od góry.
2. O b s
ł
u g a p r o d u k t u p r z y
c z
ę ś
c i o w o o t w a r t e j
przepustnicy
2. Produkt zawsze powinien pracowa
ć
przy pe
ł
nym otwarciu przepustnicy.
Trudno jest obróci
ć
kopu
ł
k
ą
do
zwalniania
ż
y
ł
ki
Gwinty
ś
rub s
ą
zabrudzone lub
uszkodzone
Oczy
ś
ci
ć
gwinty i nasmarowa
ć
. Je
ż
eli nie nast
ą
pi poprawa, wymieni
ć
kopu
ł
k
ę
do
zwalniania
ż
y
ł
ki.
Z t
ł
umika kapie smar
1. O b s
ł
u g a p r o d u k t u p r z y
c z
ę ś
c i o w o o t w a r t e j
przepustnicy
1. Produkt zawsze powinien pracowa
ć
przy pe
ł
nym otwarciu przepustnicy.
2. Mieszanka olejowa/paliwowa
jest zabrudzona
2. U
ż
y
ć
ś
wie
ż
ego paliwa i prawid
ł
owej syntetycznej mieszanki do silników
dwusuwowych.
3. Brudny filtr powietrza.
3. Oczy
ś
ci
ć
filtr powietrza zgodnie z instrukcj
ą
w rozdziale „Konserwacja”.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)