Oleo-Mac BC 24 T - Instrukcja obsługi - Strona 28

Oleo-Mac BC 24 T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 29
Ładowanie instrukcji

PL

241

UWAGA: Nigdy nie podejmować napraw nie posiadając do tego celu odpowiednich środków

i narzędzi albo niezbędnych umiejętności technicznych. Każda źle przeprowadzona

interwencja powoduje automatyczny przepadek Gwarancji i zwolnienie Producenta z

wszelkiej odpowiedzialności.

15. ROzWIĄzYWANIE PROBLEMÓW

UWAGA: przed wykonaniem wszystkich zalecanych w poniższej tabeli czynności

należy zawsze wyłączyć urządzenie i odłączyć świecę zapłonową, z wyjątkiem napraw

wymagających działania urządzenia.

Po sprawdzeniu wszystkich możliwych przyczyn, jeśli problem nie został rozwiązany, należy zwrócić

się do Autoryzowanego Serwisu. Jeśli pojawi się usterka nie wymieniona w tabeli, należy zwrócić

się do Autoryzowanego Serwisu.

PROBLEM

MOŻLIWE PRzYCzYNY

ROzWIĄzANIE

Silnik nie rusza lub wyłącza

się po kilku sekundach od

uruchomienia.

Silnik rusza, ale nie

przyspiesza w prawidłowy

sposób lub nie działa

prawidłowo przy dużej

prędkości.

Silnik nie osiąga pełnej

prędkości i/lub wytwarza

nadmierną ilość dymu.

Silnik uruchamia się,

pracuje i przyspiesza, ale

nie przechodzi na bieg

jałowy.

Silnik uruchamia się i działa,

ale narzędzie tnące nie

obraca się.

UWAGA: Nie

dotykać

nigdy

m e c h a n i z m u

tnącego, gdy silnik

pracuje.

1. Brak iskry zapłonowej

2. Silnik jest zalany

Należy wyregulować gaźnik.

1. Sprawdzić

mieszankę

oleju z benzyną.

2. Zanieczyszczony filtr

powietrza.

3. Należy wyregulować

gaźnik.

Należy wyregulować gaźnik.

1. Uszkodzone sprzęgło,

przekładnia stożkowa lub

wał napędowy.

1. Sprawdzić

isk rę

świec y

zapłonowej. Jeśli brak jest iskry,

powtórzyć test z nową świecą

(

CMR7H

).

2. Wykonać procedurę ze str. 228

Jeśli silnik nadal nie rusza,

powtórzyć procedurę z nową

świecą.

Zwrócić się do Autoryzowanego

Serwisu w celu regulacji gaźnika.

1. Stosować świeżą benzynę i olej

odpowiedni

do

silników

dwusuwowych.

2. Wyczyścić; zobacz instrukcje w

rozdziale Konserwacja filtra

powietrza.

3. Zwrócić się do Autoryzowanego

Serwisu w celu regulacji

gaźnika.

Wyregulować śrubę biegu jałowego

"T" (Rys. 21) w kierunku zgodnym z

ruchem wskazówek zegara, aby

zwiększyć prędkość; zobacz rozdział

Konserwacja gaźnika.

1. W razie potrzeby wymienić je;

Skontaktować się z autoryzowanym

serwisem

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)