Oleo-Mac BC 24 T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
PL
235
U W A G A - z m i a n y k l i m a t y c z n e o r a z
położenie nad poziomem morza mogą mieć
wpływ na parametry spalania.
TŁUMIK (BC 220 - BC 240)
OSTRzEŻENIE! -
Ten tłumik wyposażony
jest w katalizator niezbędny do tego, aby silnik
mógł być uznany za zgodny z wymogami
dotyczącymi emisji. Katalizatora nie wolno
nigdy modyřkować lub zdejmować: zrobienie
tego stanowi naruszenie przepisów.
OSTRzEŻENIE! - Tłumiki wyposażone
w katalizator ulegają bardzo silnemu
nagrzaniu podczas pracy silnika i pozostają
gorące również długo po zatrzymaniu
silnika. Dzieje się tak nawet wtedy, gdy silnik
pracuje na najniższych obrotach. Kontakt
może spowodować poparzenie skóry. Proszę
pamiętać o ryzyku pożaru!
OSTROŻNIE! -
Jeżeli katalizator jest
uszkodzony, należy go wymienić.
Jeżeli
katalizator jest często zatkany, może to
oznaczać, że wydajność tłumika katalitycznego
jest ograniczona.
OSTRzEŻENIE: Nie pracować kosą, jeśli
tłumik jest uszkodzony, zmodyřkowany lub
jeśli go brakuje. Niewłaściwie konserwowany
tłumik zwiększa ryzyko wystąpienia pożaru i
utraty słuchu.
KONSERWACJA NADzWYCzAJNA
Na koniec sezonu, w przypadku intensywnego
użytkowania, lub co dwa lata, w przypadku
zwykłego użytkowania, zlecić ogólny przegląd
przez wyspecjalizowanego technika z serwisu
technicznego.
U W A G A : W s z y s t k i e c z y n n o ś c i
konserwacyjne, które nie sà opisane w
n i n i e j s z y m p o d r ę c z n i k u p o w i n n y b y ç
wykonywane przez autoryzowany serwis.
Aby
zagwarantowaç stałe i prawidłowe działanie kosy
spalinowej, należy pamiętaç, że przy ewentualnej
wymianie części należy stosowaç wyłàcznie
ORYGINALNE CzĘâCI zAMIENNE
.
może spowodowaç szkodliwe przegrzanie się
silnika.
âWIECA
Zaleca się okresowe czyszczenie świecy oraz
kontrolę odstępu elektrod (Rys. 24). Stosowaç
świece NGK CMRH lub zamiennik innej marki.
PRzEKŁADNIA KĄTOWA
Co 30 godzin pracy, odkręciç śrubę (D, Rys.
8) z przekładni i sprawdziç poziom smaru.
Stosowaç wysokiej jakości smar z dwusiarczkiem
molibdenu.
Nie używać paliwa (mieszanki) do czyszczenia.
GAŹNIK
Przed wyregulowaniem gaźnika wyczyścić řltr
powietrza (C, Rys. 23) oraz rozgrzać silnik. Silnik
został zaprojektowany i wykonany zgodnie z
dyrektywami 97/68/EC, 2002/88/EC i 2004/26/
EC.
Konstrukcja (Rys. 21) gaźnika umożliwia
regulację ĺrub L i H jedynie o 1/4 obrotu.
Dostępne pole regulacyjne ĺrub L i H, wynoszące
± 1/8 obrotu, zostało okreĺlone przez wykonawcę,
a jego modyřkacja jest niemożliwa.
UWAGA! - Nie przekręcać ĺrub poza
dostępne pole regulacyjne!
Śruba T jest tak ustawiona, aby zapewnić
margines bezpieczeństwa między biegiem
jałowym a maksymalnym.
śruba L powinna zostać wyregulowana w taki
sposób, aby silnik szybko reagował na gwałtowne
przyspieszenia i prawidłowo pracował na biegu
jałowym.
śruba H powinna być wyregulowana w taki sposób,
aby silnik wykorzystywał swoją maksymalną moc
w czasie cięcia.
U W A G A : P r z y u s t a w i e n i u s i l n i k a n a
obrotach jałowych (2800-3000 obr./min),
tarcza tnąca nie powinna się obracać. zalecamy
dokonywanie wszelkich regulacji gaźnika u
Państwa sprzedawcy lub w autoryzowanym
serwisie.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)