Oleo-Mac BC 24 T - Instrukcja obsługi - Strona 22

Oleo-Mac BC 24 T Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 29
Ładowanie instrukcji

PL

235

U W A G A - z m i a n y k l i m a t y c z n e o r a z

położenie nad poziomem morza mogą mieć

wpływ na parametry spalania.

TŁUMIK (BC 220 - BC 240)

OSTRzEŻENIE! -

Ten tłumik wyposażony

jest w katalizator niezbędny do tego, aby silnik
mógł być uznany za zgodny z wymogami
dotyczącymi emisji. Katalizatora nie wolno
nigdy modyřkować lub zdejmować: zrobienie
tego stanowi naruszenie przepisów.

OSTRzEŻENIE! - Tłumiki wyposażone

w katalizator ulegają bardzo silnemu

nagrzaniu podczas pracy silnika i pozostają

gorące również długo po zatrzymaniu

silnika. Dzieje się tak nawet wtedy, gdy silnik

pracuje na najniższych obrotach. Kontakt

może spowodować poparzenie skóry. Proszę

pamiętać o ryzyku pożaru!

OSTROŻNIE! -

Jeżeli katalizator jest

uszkodzony, należy go wymienić.

Jeżeli

katalizator jest często zatkany, może to
oznaczać, że wydajność tłumika katalitycznego
jest ograniczona.

OSTRzEŻENIE: Nie pracować kosą, jeśli

tłumik jest uszkodzony, zmodyřkowany lub

jeśli go brakuje. Niewłaściwie konserwowany

tłumik zwiększa ryzyko wystąpienia pożaru i

utraty słuchu.

KONSERWACJA NADzWYCzAJNA

Na koniec sezonu, w przypadku intensywnego
użytkowania, lub co dwa lata, w przypadku
zwykłego użytkowania, zlecić ogólny przegląd
przez wyspecjalizowanego technika z serwisu
technicznego.

U W A G A : W s z y s t k i e c z y n n o ś c i

konserwacyjne, które nie sà opisane w

n i n i e j s z y m p o d r ę c z n i k u p o w i n n y b y ç

wykonywane przez autoryzowany serwis.

Aby

zagwarantowaç stałe i prawidłowe działanie kosy
spalinowej, należy pamiętaç, że przy ewentualnej
wymianie części należy stosowaç wyłàcznie

ORYGINALNE CzĘâCI zAMIENNE

.

może spowodowaç szkodliwe przegrzanie się
silnika.

âWIECA

Zaleca się okresowe czyszczenie świecy oraz
kontrolę odstępu elektrod (Rys. 24). Stosowaç
świece NGK CMRH lub zamiennik innej marki.

PRzEKŁADNIA KĄTOWA

Co 30 godzin pracy, odkręciç śrubę (D, Rys.
8) z przekładni i sprawdziç poziom smaru.
Stosowaç wysokiej jakości smar z dwusiarczkiem
molibdenu.

Nie używać paliwa (mieszanki) do czyszczenia.

GAŹNIK

Przed wyregulowaniem gaźnika wyczyścić řltr
powietrza (C, Rys. 23) oraz rozgrzać silnik. Silnik
został zaprojektowany i wykonany zgodnie z
dyrektywami 97/68/EC, 2002/88/EC i 2004/26/
EC.

Konstrukcja (Rys. 21) gaźnika umożliwia

regulację ĺrub L i H jedynie o 1/4 obrotu.

Dostępne pole regulacyjne ĺrub L i H, wynoszące
± 1/8 obrotu, zostało okreĺlone przez wykonawcę,
a jego modyřkacja jest niemożliwa.

UWAGA! - Nie przekręcać ĺrub poza

dostępne pole regulacyjne!

Śruba T jest tak ustawiona, aby zapewnić
margines bezpieczeństwa między biegiem
jałowym a maksymalnym.
śruba L powinna zostać wyregulowana w taki
sposób, aby silnik szybko reagował na gwałtowne
przyspieszenia i prawidłowo pracował na biegu
jałowym.
śruba H powinna być wyregulowana w taki sposób,
aby silnik wykorzystywał swoją maksymalną moc
w czasie cięcia.

U W A G A : P r z y u s t a w i e n i u s i l n i k a n a

obrotach jałowych (2800-3000 obr./min),

tarcza tnąca nie powinna się obracać. zalecamy

dokonywanie wszelkich regulacji gaźnika u

Państwa sprzedawcy lub w autoryzowanym

serwisie.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)