Gwarancja konsumencka - Bissell 2582N CrossWave Cordless - Instrukcja obsługi - Strona 34

Bissell 2582N CrossWave Cordless Odkurzacz – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 34
Ładowanie instrukcji

Gwarancja ma zastosowanie wyłącznie poza USA i Kanadą. Jest ona udzielana przez

firmę BISSELL International Trading Company B.V. („BISSELL”).
Gwarancja udzielana jest przez firmę BISSELL. Przyznaje ona klientom określone

prawa. Jest oferowana w ramach dodatkowych korzyści obok uprawnień wynikających

z krajowych przepisów prawnych. Klient może mieć również inne uprawnienia

wynikające z przepisów prawnych, które mogą różnić się w poszczególnych krajach.

Informacje na temat przysługujących praw i świadczeń można zdobyć, kontaktując się

z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta. Żadne z postanowień niniejszej gwarancji

nie zastępuje ani nie zmniejsza zakresu jakichkolwiek uprawnień wynikających z

lokalnego prawa. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących niniejszej

gwarancji lub masz pytania dotyczące jej zakresu, skontaktuj się z działem obsługi

klienta BISSELL lub z lokalnym dystrybutorem.
Niniejsza gwarancja jest udzielana pierwszemu nabywcy produktu i nie podlega

przeniesieniu. Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy udowodnić datę zakupu

produktu.
W celu spełnienia warunków niniejszej gwarancji może być konieczne uzyskanie

niektórych danych osobowych, takich jak adres do korespondencji. Wszelkie dane

osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności firmy BISSELL, którą

można znaleźć na stronie www.BISSELL.eu.

Ograniczona dwuletnia gwarancja

(od daty zakupu przez pierwszego nabywcę)

Poza *WYJĄTKAMI I WYKLUCZENIAMI podanymi poniżej firma BISSELL zobowiązuje

się do naprawy lub wymiany (z nowymi, odnowionymi, nieznacznie używanymi

lub regenerowanymi częściami składowymi lub produktami) wadliwych lub źle

działających części lub produktów, według własnego uznania i bezpłatnie.
Firma BISSELL zaleca zachowanie oryginalnego opakowania i paragonu/faktury z

datą zakupu przez cały okres trwania gwarancji na wypadek wystąpienia potrzeby

skorzystania z niej. Zachowanie oryginalnego opakowania może ułatwić proces

pakowania i transportu urządzenia, ale nie jest warunkiem skorzystania z gwarancji.
Jeżeli w ramach niniejszej gwarancji firma BISSELL wymieni produkt na nowy model,

będzie on objęty gwarancją przez pozostały okres jej ważności (licząc od daty zakupu

pierwszego produktu). Okres tej gwarancji nie podlega przedłużeniu bez względu na to,

czy dany produkt zostanie naprawiony czy wymieniony.

*WYJĄTKI I WYKLUCZENIA DOTYCZĄCE GWARANCJI

Niniejsza gwarancja dotyczy produktów wykorzystywanych do prywatnego użytku

domowego, a nie zastosowań komercyjnych lub wypożyczania. Elementy podlegające

zużyciu, takie jak filtry, pasy i pady na mopa, które muszą być okresowo wymieniane

lub serwisowane przez użytkownika, nie są objęte niniejszą gwarancją.
Niniejsza Gwarancja nie obejmuje usterek występujących w sposób naturalny w

wyniku eksploatacji. Niniejszą gwarancją nie są objęte uszkodzenia lub usterki

spowodowane przez użytkownika lub osoby trzecie w wyniku wypadku, zaniedbania,

nieprawidłowego użycia, niedopatrzenia ani jakiegokolwiek innego użytkowania

niezgodnego z instrukcją obsługi.
Nieautoryzowane naprawy (lub próby napraw) mogą spowodować unieważnienie

gwarancji bez względu na to, czy uszkodzenie nastąpiło w wyniku tej naprawy/próby.
Gwarancja traci ważność w przypadku usunięcia lub sfałszowania etykiety z

oznakowaniem produktu na produkcie lub w przypadku, gdy stanie się ona nieczytelna.
Z WYŁĄCZENIEM PONIŻSZYCH ZASTRZEŻEŃ FIRMA BISSELL I JEJ DYSTRYBUTORZY NIE

PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK STRATY LUB SZKODY, KTÓRYCH NIE

MOŻNA PRZEWIDZIEĆ, ANI ZA SZKODY PRZYPADKOWE LUB WTÓRNE DOWOLNEGO

RODZAJU WYNIKŁE ZE STOSOWANIA PRODUKTU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI ZA

UTRATĘ ZYSKÓW, UTRATĘ MOŻLIWOŚCI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI, PRZERWĘ W

DZIAŁALNOŚCI, UTRATĘ OKAZJI DO ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW, STRES, NIEDOGODNOŚCI LUB

NIEZADOWOLENIE Z PRODUKTU. Z WYŁĄCZENIEM PONIŻSZYCH ZASTRZEŻEŃ ZAKRES

ODPOWIEDZIALNOŚCI FIRMY BISSELL NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ CENY ZAKUPU PRODUKTU.
Firma BISSELL nie wyklucza ani nie ogranicza w żaden sposób odpowiedzialności

firmy za: (a) śmierć lub uszkodzenie ciała spowodowane naszym zaniedbaniem lub

zaniedbaniem ze strony naszych pracowników, pośredników lub podwykonawców;

(b) oszustwo lub świadome wprowadzenie w błąd; (c) dowolny inny przypadek, za

który odpowiedzialność nie może zostać wykluczona lub ograniczona w świetle prawa.

Jeśli produkt BISSELL® wymaga naprawy lub skorzystania z ograniczonej gwarancji,

prosimy o kontakt w następujący sposób:

Strona internetowa:

www.BISSELL.pl

Adres e-mail:

www.BISSELL.pl/skontaktuj-sie-z-nami

Numer telefonu:

+48 (0)221284879

Odwiedź stronę internetową BISSELL: www.BISSELL.pl

Kontaktując się z BISSELL, należy mieć przygotowany numer modelu urządzenia.
Wpisz numer modelu:

Wpisz datę zakupu:

UWAGA: Zachowaj oryginalny paragon. Stanowi on dowód daty zakupu w przypadku

roszczenia gwarancyjnego. Więcej informacji można znaleźć w tekście gwarancji.

Gwarancja konsumencka

Centrum Obsługi Klienta

PL

69

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)