Makita PLM4120N Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
150
13. ROZWI
Ą
ZYWANIE PROBLEMÓW
14. OCHRONA
Ś
RODOWISKA
Je
ś
li urz
ą
dzenie wymaga wymiany po d
ł
ugim okresie
u
ż
ytkowania, nie wolno wyrzuca
ć
go wraz z odpadami
komunalnymi, ale trzeba je zutylizowa
ć
w sposób
przyjazny dla
ś
rodowiska.
PROBLEM
PRAWDOPODOBNA PRZYCZYNA
ROZWI
Ą
ZANIE
Silnik nie uruchamia si
ę
.
D
ź
wignia ssania przepustnicy w
po
ł
o
ż
eniu niew
ł
a
ś
ciwym dla danych
warunków.
Przesun
ąć
d
ź
wigni
ę
ssania przepustnicy we
w
ł
a
ś
ciwe po
ł
o
ż
enie.
Zbiornik paliwa jest pusty.
Nape
ł
ni
ć
zbiornik paliwem: patrz INSTRUKCJA
OBS
Ł
UGI SILNIKA.
Wk
ł
ad filtra powietrza jest zabrudzony.
Oczy
ś
ci
ć
wk
ł
ad filtra powietrza: patrz INSTRUKCJA
OBS
Ł
UGI SILNIKA.
Obluzowana
ś
wieca zap
ł
onowa.
Dokr
ę
ci
ć
ś
wiec
ę
momentem 25-30 Nm.
Przewód
ś
wiecy zap
ł
onowej
poluzowany lub od
łą
czony od
ś
wiecy.
Za
ł
o
ż
y
ć
przewód
ś
wiecy zap
ł
onowej na
ś
wiec
ę
.
Szczelina
ś
wiecy jest nieprawid
ł
owa.
Ustawi
ć
szczelin
ę
pomi
ę
dzy elektrodami na 0,7 do
0,8 mm.
Ś
wieca zap
ł
onowa jest wadliwa.
Zamontowa
ć
now
ą
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
z prawid
ł
ow
ą
szczelin
ą
. patrz INSTRUKCJA OBS
Ł
UGI SILNIKA.
Ga
ź
nik jest zalany paliwem.
Wyj
ąć
wk
ł
ad filtra powietrza i ci
ą
gn
ąć
link
ę
rozrusznika, a
ż
ga
ź
nik si
ę
oczy
ś
ci; wtedy
zamontowa
ć
wk
ł
ad filtra powietrza.
Wadliwy modu
ł
zap
ł
onu.
Nale
ż
y skontaktowa
ć
si
ę
z punktem serwisowym
firmy Makita.
Trudno
ś
ci z
uruchomieniem silnika lub
spadki mocy.
Zabrudzenia, woda lub zawiesina w
paliwie.
Usun
ąć
paliwo i wyczy
ś
ci
ć
zbiornik. Nape
ł
ni
ć
zbiornik czystym,
ś
wie
ż
ym paliwem.
Otwór napowietrzaj
ą
cy w korku wlewu
paliwa jest zapchany.
Oczy
ś
ci
ć
lub wymieni
ć
korek zbiornika paliwa.
Wk
ł
ad filtra powietrza jest zabrudzony. Oczy
ś
ci
ć
wk
ł
ad filtra powietrza.
Silnik pracuje nierówno.
Ś
wieca zap
ł
onowa jest wadliwa.
Zamontowa
ć
now
ą
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
z prawid
ł
ow
ą
szczelin
ą
. patrz INSTRUKCJA OBS
Ł
UGI SILNIKA.
Szczelina
ś
wiecy jest nieprawid
ł
owa.
Ustawi
ć
szczelin
ę
pomi
ę
dzy elektrodami na 0,7 do
0,8 mm.
Wk
ł
ad filtra powietrza jest zabrudzony.
Oczy
ś
ci
ć
wk
ł
ad filtra powietrza: patrz INSTRUKCJA
OBS
Ł
UGI SILNIKA.
Nieprawid
ł
owe obroty
ja
ł
owe silnika.
Wk
ł
ad filtra powietrza jest zabrudzony.
Oczy
ś
ci
ć
wk
ł
ad filtra powietrza: patrz INSTRUKCJA
OBS
Ł
UGI SILNIKA.
Szczeliny w kryzie silnika s
ą
zapchane. Usun
ąć
zabrudzenia ze szczelin.
Ż
eberka i szczeliny pod obudow
ą
dmuchawy s
ą
zapchane.
Usun
ąć
zabrudzenia z
ż
eberek i szczelin.
Silnik d
ł
awi si
ę
na
wysokich obrotach.
Szczelina pomi
ę
dzy elektrodami
ś
wiecy zap
ł
onowej jest zbyt ma
ł
a.
Ustawi
ć
szczelin
ę
pomi
ę
dzy elektrodami na 0,7 do
0,8 mm.
Silnik przegrzewa si
ę
.
Ograniczony przep
ł
yw powietrza.
Usun
ąć
zanieczyszczenia ze szczelin, obudowy
dmuchawy i otworów.
Nieprawid
ł
owa
ś
wieca zap
ł
onowa.
W przypadki PLM4120 zamontowa
ć
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
RC12YC i
ż
eberka ch
ł
odz
ą
ce na silniku.
W przypadki PLM4620 zamontowa
ć
ś
wiec
ę
zap
ł
onow
ą
RJ19LMC i
ż
eberka ch
ł
odz
ą
ce na silniku.
Kosiarka drga w
nieprawid
ł
owy sposób.
Obluzowany zespó
ł
tn
ą
cy.
Dokr
ę
ci
ć
nó
ż
.
Zespó
ł
tn
ą
cy jest
ź
le wywa
ż
ony.
Wywa
ż
y
ć
nó
ż
.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)