Master BV 691 FS 4013.073 - Instrukcja obsługi - Strona 14

Master BV 691 FS 4013.073 Grzałka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 30
Ładowanie instrukcji

en

it

de

es

fr

nl

pt

da

fi

no

sv

pl

ru

cs

hu

sl

tr

hr

lt

lv

et

ro

sk

bg

uk

bs

el

zh

Aby ponownie uruchomić nagrzewnicę, należy

zidentyfikować przyczynę blokady i ją wyeliminować

(na przykład niedrożność wlotu powietrza i/lub zasilania

powietrzem, zatrzymanie wentylatora, brak paliwa itp.).

Jeśli nie uda się wyeliminować problemu, który spowodował

blokadę, zadzwonić do centrum pomocy technicznej.

Aby zresetować nagrzewnicę, zalecamy przeprowadzenie

poniższej procedury (postępować zgodnie ze wszystkimi

instrukcjami bezpieczeństwa):

►RESET TERMOSTATU PRZEGRZANIA [Kontrolka

włączona

(H RYS.

3)]: Nagrzewnica osiągnęła

maksymalną temperaturę roboczą. Aby zresetować

nagrzewnicę,

wyeliminować

przyczynę,

która

spowodowała blokadę (ewentualnie zwrócić się do

centrum pomocy technicznej), zdjąć pokrywę (RYS. 7),

odkręcić nakrętkę i do końca wcisnąć przycisk

(I RYS.

3). Następnie dokręcić nakrętkę i założyć pokrywę

(RYS. 8).

►RESET PALNIKA [Kontrolka włączona

(F RYS

. 3)

(RYS.

9)]: Wystąpiła nieprawidłowość palnika. Aby

zresetować palnik, wyeliminować przyczynę, która

spowodowała blokadę (ewentualnie zwrócić się do

centrum pomocy technicznej), zdjąć pokrywę (RYS.

7) i do końca wcisnąć przycisk (RYS. 10). Następnie

założyć pokrywę (RYS. 8).

►RESET SILNIKA WENTYLACJI [Kontrolka włączona

(G RYS.

3)]: Silnik wentylacyjny jest zablokowany lub

działa nieprawidłowo. Aby zresetować nagrzewnicę,

wyłącznik włączania umieścić w położeniu „0” (C RYS.

3), wyeliminować przyczynę, która doprowadziła do

blokady (ewentualnie zwrócić się do centrum pomocy

technicznej) i ponownie włączyć nagrzewnicę.

►►►

10. KONFIGURACJA REGULATORA

ELEKTRONICZNEGO

WAŻNE:

REGULATOR

ELEKTRONICZNY

(JUŻ

USTAWIONY PRZEZ PRODUCENTA), JEŚLI NIE

JEST PONOWNIE USTAWIONY, NIE MA WPŁYWU NA

PRAWIDŁOWE DZIAŁANIE NAGRZEWNICY.

Regulator elektroniczny (A RYS. 3) steruje włączeniem i

wyłączeniem wentylacji w fazie wstępnego nagrzewania i

po wentylacji nagrzewnicy.

W zależności od temperatury pokojowej (bardzo zimno

lub bardzo gorąco, PATRZ TAB. ”KONFIGURACJA

REGULATORA ELEKTRONICZNEGO”), może być

konieczna zmiana parametru odniesienia.

Procedura konfiguracji:

►10.1. Upewnić się, że wyłącznik włączania znajduje się

w pozycji „0”, a wtyczka jest przyłączona do zasilania

elektrycznego.

►10.2. Wykonać następującą sekwencję przycisków:

-Nacisnąć na przycisk „SET“.

-Wyświetlić „SP2“, przewijając przyciskami „▼“ / „▲“.

-Nacisnąć na przycisk „SET“, aby wejść.

-Ustawić pożądaną temperaturę przyciskami „▼“ / „▲“.

-Nacisnąć na przycisk „SET“, aby potwierdzić.

WAŻNE: REGULATOR ELEKTRONICZNY NIE MA

FUNKCJI STEROWNIKA POKOJOWEGO.

►►►

11. CZYSZCZENIE FILTRÓW

►►11.1. FILTR SSĄCY, ZALEŻNIE OD MODELU:

(RYS. 11)

W zależności od jakości używanego paliwa może wystąpić

konieczność wyczyszczenia filtrów:

►11.1.1. Usunąć kielich (A).

►11.1.2. Wyjąć filtr (B) z kielicha, uważając, aby zachować

stan uszczelek.

►11.1.3. Wyczyścić filtr (B) czystym paliwem, uważając,

żeby go nie uszkodzić.

►11.1.4. Ponownie zamontować filtr (B) w kielichu.

►11.1.5. Ponownie zamontować kielich (A), uważając,

aby poprawnie z powrotem założyć uszczelki.

►►11.2. FILTR POMPY PALIWA:

Patrz harmonogram konserwacji prewencyjnej.

►►►

12. PRZECHOWYWANIE I TRANSPORT

OSTRZEŻENIE:

PRZED

PRZENIESIENIEM

NAGRZEWNICĘ NALEŻY ZATRZYMAĆ (PATRZ

AKAPIT „WYŁĄCZANIE NAGRZEWNICY”),

ODŁĄCZYĆ

ZASILANIE ELEKTRYCZNE, WYJMUJĄC WTYCZKĘ Z

GNIAZDKA ELEKTRYCZNEGO (RYS. 12) I ODCZEKAĆ

NA CAŁKOWITE OSTYGNIĘCIE NAGRZEWNICY.

PRZY PRZENOSZENIU NAGRZEWNICY NALEŻY JĄ

TRZYMAĆ POZIOMO.

Aby utrzymać nagrzewnicę w stanie jak największej

sprawności, należy przeprowadzić poniższą procedurę

(postępować zgodnie ze wszystkimi instrukcjami

bezpieczeństwa):

►12.1. Można go podnieść wózkiem podnośnikowym

za pomocą odpowiednich łańcuchów i haków do

zawieszania (nagrzewnica wyposażona jest w śruby

oczkowe).

►12.2. Aby jak najlepiej przechować nagrzewarkę,

wskazane jest ustawienie jej w suchym miejscu i

zabezpieczonym przed uszkodzeniem jej.

►►►13. POŁĄCZENIE STEROWNIKA

POKOJOWEGO

W modelach przystosowanych do połączenia sterownika

pokojowego usunąć zatyczkę połączoną z nagrzewnicą i

połączyć sterownik pokojowy (opcja) (RYS. 13-14).

►►►14. PORADY DOTYCZĄCE PRZEWODU

KANAŁOWEGO

(RYS. 15)

WAŻNE:

NIE

KANALIZOWAĆ

POWIETRZA

WLOTOWEGO I/LUB WYLOTOWEGO, CHYBA ŻE PRZY

UŻYCIU ORYGINALNYCH ZESTAWÓW (JEŻELI JEST

TO PRZEWIDZIANE).

Aby uniknąć problemów z działaniem nagrzewnicy lub

obrażeń u ludzi, należy zwrócić uwagę na rozmieszczenie

przewodów kanalizowania powietrza. Aby zmniejszyć opór

przepływu powietrza, zaleca się, aby umieścić przewody

rurowe, zmniejszając liczbę łuków i unikając zakrętów

pod ostrymi kątami. Pierwsze kilka metrów nie może mieć

kolanek.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)