DeLonghi EN500B Ekspres do kawy – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Bármilyen kiegészítő információért, tanácsért, vagy ha problémát tapasztal, hívja a
Nespresso
Club-ot.
A
Nespresso
Club elérhetőségeit a gép dobozában lévő, „Üdvözöljük a
Nespresso
Club-ban” mappában, vagy a nespresso.com honlapon találja.
Lépjen kapcsolatba a
Nespresso
Club-bal
A De’Longhi készülékgaranciája anyaghibára és gyártási hibára terjed ki a
vásárlásától számított két évig. A garancia ideje alatt a De’Longhi saját döntése
szerint díjmentesen megjavítja vagy kicseréli a hibás termékeket. A kijavított termék
garanciája az eredeti garanciából hátralévő időre, vagy 6 hónapra érvényes (amelyik
több). A korlátozott garancia nem érvényes akkor, ha a meghibásodás baleset, nem
rendeltetésszerű használat, nem megfelelő karbantartás vagy a rendeltetésszerű
használatból fakadó elhasználódás miatt következik be. A korlátozott garancia
feltételei nem zárják ki, korlátozzák vagy módosítják az Önre – a termék
megvásárlásával megszerzett – kötelező érvényű, törvényerejű jogokat, hanem azok
kiegészítéseként szolgálnak. Ha úgy véli, hogy terméke hibás, forduljon a
Nespresso
ügyfélszolgálatához, ahol tájékoztatják arról, hova küldje vagy vigye a javítandó
készüléket.
Korlátozott Garancia
PL
HU
170
W celu uzyskania dodatkowych informacji, w przypadku wystąpienia problemów lub
w celu uzyskania porady, prosimy o kontakt z Klubem
Nespresso
.
Dane kontaktowe Klubu
Nespresso
znajdują się w katalogu powitalnym „Witaj w
Nespresso
”, zamieszczonym w opakowaniu ekspresu, oraz na stronie nespresso.com
Skontaktuj się z Klubem
Nespresso
/
De’Longhi udziela gwarancji na niniejszy produkt w zakresie wad materiałowych i
wykonania na okres dwóch lat od daty zakupu. W okresie gwarancyjnym De’Longhi
według własnego uznania naprawi lub wymieni wszelkie wadliwe produkty bez
obciążania kosztami właściciela. Wymienione produkty lub naprawione części objęte
będą gwarancją wyłącznie do końca pierwotnego okresu gwarancyjnego lub przez
sześć miesięcy, w zależności od tego, który z tych okresów będzie dłuższy. Niniejsza
ograniczona gwarancja nie obejmuje usterek powstałych w wyniku wypadku,
nieprawidłowego użytkowania, nieprawidłowej konserwacji lub normalnego zużycia.
Za wyjątkiem sytuacji określonych przepisami prawa warunki niniejszej ograniczonej
gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zmieniają żadnych praw ustawowych
związanych ze sprzedażą niniejszego produktu. Jeżeli uważasz, że produkt jest
wadliwy, skontaktuj się z
Nespresso
w celu uzyskania wskazówek dotyczących
naprawy.
Gwarancja ograniczona /
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)