Zapakować akumulator zgodnie z przepisami - AL-KO GT 2025 113633 - Instrukcja obsługi - Strona 36
Trymer AL-KO GT 2025 113633 – Instrukcja obsługi, czytaj za darmo online w formacie PDF. Mamy nadzieję, że to pomoże rozwiązać wszelkie problemy, które mogą się pojawić. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Spis treści:
- Strona 16 – TŁUMACZENIE ORYGINALNEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI
- Strona 18 – WSKAZÓWKA; OPIS PRODUKTU; Zakres dostawy
- Strona 19 – Nie wchodzi w zakres dostawy.
- Strona 20 – Nr; Nie wchodzi w zakres dostawy, ale jest częścią; Regulowany trzonek teleskopowy; BEZPIECZEŃSTWO
- Strona 21 – Istnieje zwiększone ryzyko
- Strona 22 – Użycie narzędzi
- Strona 23 – Płyn wyciekający z; Bezpieczeństwo osób
- Strona 24 – Jeżeli podczas prze-; Serwis
- Strona 28 – Podczas pracy na zboczu:
- Strona 31 – MONTAŻ; Mocno przykręcić tarczę ochronną dołączo-
- Strona 32 – Nasunąć dodatkową rękojeść na mocowanie; URUCHOMIENIE; Ładowanie akumulatorów; Odłączyć ładowarkę od sieci elektrycznej.
- Strona 33 – OBSŁUGA; W celu zwolnienia górnej tulei regulującej; Przedłużanie żyłki tnącej podczas pracy; Stale muskać trawę głowicą żyłki. Zapewnia
- Strona 34 – KONSERWACJA I PIELĘGNACJA
- Strona 35 – Sprawdzić dokręcenie wszystkich śrub.; Wyciąganie i wkładanie szpuli żyłki; Nacisnąć jednocześnie oba przyciski zwal-; PRZECHOWYWANIE
- Strona 36 – Zapakować akumulator zgodnie z przepisami
- Strona 37 – punkty sprzedaży baterii i akumulatorów
- Strona 38 – 2 POMOC W PRZYPADKU USTEREK; Usterka
- Strona 39 – 3 OBSŁUGA KLIENTA/SERWIS
- Strona 40 – 5 DEKLARACJA ZGODNOŚCI WE; zmierzony / gwarantowany
PL
216
GT 2025
Transport
10 TRANSPORT
Przed transportem wykonać następujące czynno-
ści:
1. Wyłączyć urządzenie.
2. Wymontować akumulator z urządzenia.
3. Zapakować akumulator zgodnie z przepisami
(zob. niżej).
WSKAZÓWKA
Energia znamionowa akumulatora/aku-
mulatorów wynosi mniej niż 100 Wh.
Dlatego należy przestrzegać poniższych
wskazówek dotyczących transportu!
Akumulator litowo-jonowy zawarty w komplecie
podlega przepisom prawa o substancjach niebez-
piecznych, jednak może być transportowany
w uproszczonych warunkach:
■
Użytkownicy prywatni mogą transportować
nieuszkodzony akumulator po drogach bez
dalszych nakładów, o ile jest on zamontowa-
ny w sposób przeznaczony do handlu deta-
licznego, a transport służy wyłącznie do ce-
lów prywatnych. Przestrzegać górnych granic
masy dla pojedynczo przesyłanych akumula-
torów:
■
maks. 30 kg masy całkowitej na opako-
wanie w przypadku transportu drogowe-
go, kolejowego i wodnego
■
brak górnej granicy masy w przypadku
transportu lotniczego, ale maks. 2 sztuki
w opakowaniu
■
W przypadku podejrzenia uszkodzenia aku-
mulatora (np. wskutek upadku urządzenia)
transport jest niedozwolony.
■
Użytkownicy komercyjni, którzy realizują
transport w związku ze swoją główną działal-
nością (np. dostawy z i do miejsc budów lub
pokazów) uproszczenia te mogą również
obowiązywać.
W obu powyższych przypadkach należy koniecz-
nie podjąć działania, zapobiegające uwolnieniu
zawartości. W innych przypadkach należy bez-
względnie przestrzegać przepisów dotyczących
substancji niebezpiecznych! W przypadku nie-
przestrzegania nadawcy i ewentualnie przewoź-
nikowi grożą surowe kary.
Pozostałe wskazówki dotyczące transportu
i wysyłki
■
Akumulatory litowo-jonowe transportować lub
wysyłać wyłącznie w nieuszkodzonym stanie!
■
Zabezpieczyć urządzenie tak, aby zapobiec
niezamierzonemu uruchomieniu podczas
transportu.
■
Zabezpieczyć urządzenie mocnym opakowa-
niem zewnętrznym (karton wysyłkowy). W
miarę możliwości korzystać z oryginalnego
opakowania producenta.
■
Zapewnić prawidłowe oznaczenie i dokumen-
tację przesyłki podczas transportu lub wysyłki
(np. za pośrednictwem poczty lub spedytora):
■
W przypadku transportu drogowego, ko-
lejowego i wodnego należy umieścić na
opakowaniu naklejkę ostrzegawczą, kie-
dy akumulator/akumulatory są dołączone
do urządzenia. Po włożeniu lub wbudo-
waniu akumulatora/akumulatorów do
urządzenia nie ma konieczności umiesz-
czenia naklejki ostrzegawczej, ponieważ
opakowanie zewnętrzne/opakowanie ory-
ginalne musi być zgodne z odpowiednimi
przepisami.
■
W przypadku transportu lotniczego za-
wsze należy umieścić naklejkę ostrze-
gawczą na opakowaniu. Należy prze-
strzegać górnych granic masy dla aku-
mulatorów wysyłanych razem z urządze-
niem: maks. 5 kg masy akumulator na
paczkę i mak.s 2 sztuki na paczkę w
przypadku dołączenia akumulatora/aku-
mulatorów do urządzenia.
■
Uprzednio uzyskać informację o tym, czy
transport jest możliwy przez wybranego usłu-
godawcę i pokazać przesyłkę.
Zalecamy skorzystanie z pomocy specjalisty ds.
substancji niebezpiecznych przy przygotowaniu
przesyłki. Zastosuj się do ewentualnie obowiązu-
jących przepisów krajowych.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.
Podsumowanie
PL 196 GT 2025 Tłumaczenie oryginalnej instrukcji obsługi TŁUMACZENIE ORYGINALNEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI Spis treści 1 Informacje dotyczące niniejszej instrukcji obsługi......................................................................... 198 1.1 Objaśnienia rysunkowe i słowa ostrzegawcze ............
PL 198 GT 2025 Informacje dotyczące niniejszej instrukcji obsługi 1 INFORMACJE DOTYCZĄCENINIEJSZEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI ■ Wersja niemieckojęzyczna jest oryginalną in-strukcją obsługi. Wszystkie pozostałe wersjejęzykowe są tłumaczeniami oryginalnej in-strukcji obsługi. ■ Przed uruchomieniem należy dokł...
442183_a 199 Opis produktu WSKAZÓWKA Więcej informacji znajduje się w nastę-pujących instrukcjach obsługi: ■ „akumulator litowo-jonowy B50Li” (nr dok. 442228) ■ „ładowarka C30 Li / TC30 Li do aku-mulatora B50 Li” (nr dok. 442230) 2.2 Użytkowanie zgodne z przeznaczeniem Urządzenie to przeznaczone jes...
Inne modele trymery AL-KO
-
AL-KO BC 4125 II-S 112941
-
AL-KO GT 2000 EasyFlex 113701
-
AL-KO GT 36 Li 113330
-
AL-KO GT 4030 EnergyFlex 113608
-
AL-KO GTE 350 Classic 112928
-
AL-KO GTE 450 Comfort 112929