PROCEDURA SERWISOWA - Zelmer ZSM7400 - Instrukcja obsługi - Strona 8

Spis treści:
44
PROCEDURA SERWISOWA
1. Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy
od daty sprzedaży dla przedsiębiorców.
2. W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest
to możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.
22 824 44 93
lub za
pośrednictwem adresu
e-mail:
3. Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu jest:
- ważny dowód zakupu (paragon/ faktura VAT).
4. Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis w
możliwie jak najkrótszym terminie od 14 do 21 dni roboczych.
5. Wysyłka produktu do serwisu odbywa się za pośrednictwem firmy ku ierskiej określonej przez
Autoryzowany Serwis na koszt firmy Eurogama Sp. z o.o., po wcze niejszym zgłoszeniu usterki do
serwisu centralnego i uzyskaniu numeru zgłoszenia serwisowego - nr RMA.
6. Produkt zwracany do serwisu musi posiadać pełną dokumentację, tzn. opis usterki, skan dowodu
zakupu, dokładny adres zwrotny oraz nr tel. kontaktowego.
7. Reklamowane produkty muszą spełniać ogólnie przyjęte normy higieny, w przeciwnym razie
Autoryzowany Serwis ma prawo odmowy naprawy urządzenia.
8. Paczki przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia i nadanego nr RMA nie będą przyjmowane i
zostaną odesłane na koszt nadawcy.
9. Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio zabezpieczony do
transportu.
10. Po otrzymaniu produktu i weryfikacji zasadności zgłoszenia rzez Autoryzowany Serwis, produkt
podlega naprawie lub wymianie na nową sztukę.
11. W przypadku konieczności wymiany produktu na nowy, Klient Końcowy uzyskuje nową sztukę
od Sprzedawcy lub Dystrybutora, a w przypadku braku możliwości wymiany sprzętu zwrot pieniędzy
od Sprzedawcy. Dalsze rozliczenie powyższych operacji odbywa się drogą księgową pomiędzy
firmą Eurogama Sp. z o.o. a Dystrybutorem za pomocą odpowiednic dokumentów korygujących. W
celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących dokumentów korygujących prosimy o kontakt
telefoniczny z Działem Księgowym firmy Eurogama pod nr tel.
22 824 44 93
lub za pośrednictwem
adresu e-mail:
12. Uszkodzenia mechaniczne towaru traktowane są jako uszkodzenia powstałe z winy użytkownika i
nie podlegają naprawom gwarancyjnym.
13. W przypadku braku oryginalnego opakowania Firma Eurogama nie odpowiada za szkody powstałe
w transporcie.
14. W przypadku uszkodzenia sprzętu w transporcie wymagany jest poprawnie spisany protokół
szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.
Podsumowanie
3 PL PL DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR MARKI ZELMER. DOKŁADAMY STARAŃ, ABY PRODUKT DZIAŁAŁ W SPOSÓB ZADOWALAJĄCY I PRZYJEMNY. OSTRZEŻENIE Przed rozpoczęciem korzystania z produktu prosimy uważnie przeczytać instrukcję obsługi i przechowywać ją w bezpiecznym miejscu, aby móc z niej skorzystać w przyszłości. OPI...
4 PL PL Odłącz urządzenie od zasilania, jeżeli nie jest używane, a także przed jego czyszczeniem.Nie zanurzaj urządzenia w wodzie ani innym płynie. Urządzenie jest przeznaczone do użytku na maksymalnej wysokości do 2000m n.p.m. WAŻNE OSTRZEŻENIA Nie podgrzewaj płyt, jeżeli urządzenie jest otwarte.Po...
5 PL PL Uchwyt(y) Urządzenie jest wyposażone w uchwyt w górnej części korpusu, który ułatwia jego przenoszenie. PRZEPISY GOFRY FRANCUSKIE SKŁADNIKI Olej w sprayu½ szklanki pełnotłustego mleka 2 duże jajka1 łyżka syropu klonowego½ łyżeczki ekstraktu z wanilii szczypta soli4 kawałki pieczywa o grubośc...