PROCEDURA SERWISOWA - Zelmer ZSM7400 - Instrukcja obsługi - Strona 8

Zelmer ZSM7400
Ładowanie instrukcji

44

PROCEDURA SERWISOWA

1. Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy

od daty sprzedaży dla przedsiębiorców.

2. W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest

to możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za

pośrednictwem adresu

e-mail:

[email protected]

3. Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu jest:

- ważny dowód zakupu (paragon/ faktura VAT).

4. Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis w

możliwie jak najkrótszym terminie od 14 do 21 dni roboczych.

5. Wysyłka produktu do serwisu odbywa się za pośrednictwem firmy ku ierskiej określonej przez

Autoryzowany Serwis na koszt firmy Eurogama Sp. z o.o., po wcze niejszym zgłoszeniu usterki do

serwisu centralnego i uzyskaniu numeru zgłoszenia serwisowego - nr RMA.

6. Produkt zwracany do serwisu musi posiadać pełną dokumentację, tzn. opis usterki, skan dowodu

zakupu, dokładny adres zwrotny oraz nr tel. kontaktowego.

7. Reklamowane produkty muszą spełniać ogólnie przyjęte normy higieny, w przeciwnym razie

Autoryzowany Serwis ma prawo odmowy naprawy urządzenia.

8. Paczki przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia i nadanego nr RMA nie będą przyjmowane i

zostaną odesłane na koszt nadawcy.

9. Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio zabezpieczony do

transportu.

10. Po otrzymaniu produktu i weryfikacji zasadności zgłoszenia rzez Autoryzowany Serwis, produkt

podlega naprawie lub wymianie na nową sztukę.

11. W przypadku konieczności wymiany produktu na nowy, Klient Końcowy uzyskuje nową sztukę

od Sprzedawcy lub Dystrybutora, a w przypadku braku możliwości wymiany sprzętu zwrot pieniędzy

od Sprzedawcy. Dalsze rozliczenie powyższych operacji odbywa się drogą księgową pomiędzy

firmą Eurogama Sp. z o.o. a Dystrybutorem za pomocą odpowiednic dokumentów korygujących. W

celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących dokumentów korygujących prosimy o kontakt

telefoniczny z Działem Księgowym firmy Eurogama pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem

adresu e-mail:

[email protected]

12. Uszkodzenia mechaniczne towaru traktowane są jako uszkodzenia powstałe z winy użytkownika i

nie podlegają naprawom gwarancyjnym.

13. W przypadku braku oryginalnego opakowania Firma Eurogama nie odpowiada za szkody powstałe

w transporcie.

14. W przypadku uszkodzenia sprzętu w transporcie wymagany jest poprawnie spisany protokół

szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 3 - OSTRZEŻENIE

3 PL PL DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR MARKI ZELMER. DOKŁADAMY STARAŃ, ABY PRODUKT DZIAŁAŁ W SPOSÓB ZADOWALAJĄCY I PRZYJEMNY. OSTRZEŻENIE Przed rozpoczęciem korzystania z produktu prosimy uważnie przeczytać instrukcję obsługi i przechowywać ją w bezpiecznym miejscu, aby móc z niej skorzystać w przyszłości. OPI...

Strona 4 - WAŻNE OSTRZEŻENIA; Przed pierwszym użyciem urządzenia; SPOSÓB UŻYCIA; Po zakończeniu używania urządzenia

4 PL PL Odłącz urządzenie od zasilania, jeżeli nie jest używane, a także przed jego czyszczeniem.Nie zanurzaj urządzenia w wodzie ani innym płynie. Urządzenie jest przeznaczone do użytku na maksymalnej wysokości do 2000m n.p.m. WAŻNE OSTRZEŻENIA Nie podgrzewaj płyt, jeżeli urządzenie jest otwarte.Po...

Strona 5 - PRZEPISY; GOFRY FRANCUSKIE; GOFRY MAŚLANE

5 PL PL Uchwyt(y) Urządzenie jest wyposażone w uchwyt w górnej części korpusu, który ułatwia jego przenoszenie. PRZEPISY GOFRY FRANCUSKIE SKŁADNIKI Olej w sprayu½ szklanki pełnotłustego mleka 2 duże jajka1 łyżka syropu klonowego½ łyżeczki ekstraktu z wanilii szczypta soli4 kawałki pieczywa o grubośc...