PROCEDURA SERWISOWA - Zelmer ZPR2000 - Instrukcja obsługi - Strona 6

Zelmer ZPR2000
Ładowanie instrukcji



PROCEDURA SERWISOWA

1.

Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy

od daty sprzedaży dla

przedsiębiorców.

2.

W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest

to możliwe, prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za

pośrednictwem adresu e

-mail:

[email protected]

3.

Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu

jest:

-

ważny dowód zakupu (paragon/ faktura

VAT),

-

poprawnie wypełniona karta

gwarancyjna,

4.

Karta gwarancyjna musi posiadać aktualną pieczątkę punktu sprzedaży oraz podpis Klienta.

5.

Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis w

możliwie jak najkrótszym terminie od 14 do 21 dni

roboczych.

6.

Wysyłka produktu do serwisu odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej określonej przez

Autoryzowany Serwis na koszt firmy Eurogama, po wcześniejszym zgłoszeniu usterki do serwisu
centralnego i uzyskaniu numeru zgłoszenia serwisowego

- nr RMA.

7. Produkt zwracany do ser

wisu musi posiadać pełną dokumentację, tzn. opis usterki, skan dowodu

zakupu, dokładny adres zwrotny oraz nr tel.

kontaktowego.

8.

Reklamowane produkty muszą spełniać ogólnie przyjęte normy higieny, w przeciwnym razie

Autoryzowany Serwis ma prawo odmowy naprawy

urządzenia.

9.

Paczki przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia i nadanego nr RMA nie będą przyjmowane i

zostaną odesłane na kosz

t nadawcy.

10.

Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio zabezpieczony do

transportu.

11.

Po otrzymaniu produktu i weryfikacji zasadności zgłoszenia przez Autoryzowany Serwis, produkt

podlega naprawie lub wymianie na nową

sztukę.

12.

W przypadku konieczności wymiany produktu na nowy, Klient Końcowy uzyskuje nową sztukę

od Sprzedawcy lub Dystrybutora, a w przypadku braku możliwości wymiany sprzętu zwrot pieniędzy
od Sprzedawcy. Dalsze rozliczenie powyższych operacji odbywa się drogą księgową pomiędzy firmą
Eurogama a Dystrybutorem za pomocą odpowiednich dokumentów korygujących. W celu uzyskania
dodatkowych informacji dotyczących dokumentów korygujących prosimy o kontakt telefoniczny z
Działem Księgowym firmy Eurogama pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem adresu e

-mail:

[email protected]

13.

Uszkodzenia mechaniczne towaru traktowane są jako uszkodzenia powstałe z winy użytkownika i

nie podlegają naprawom

gwarancyjnym.

14.

W przypadku braku oryginalnego opakowania Firma Eurogama nie odpowiada za szkody powstałe

w transporcie.

15.

W przypadku uszkodzenia sprzętu w transporcie wymagany jest poprawnie spisany protokół

szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej.

16.

Po upływie okresu

gwarancji Autoryzowany Serwis może dokonać odpłatnej naprawy

gwarancyjnej. Koszt naprawy jest ustalany indywidualnie w zależności od możliwości i skomplikowania

naprawy. W celu sprawdzenia

możliwości

oraz kosztów naprawy prosimy o kontakt telefoniczny z

33

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 3 - INSTRUKCJE DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA; producenta, autoryzowany serwis lub; PL

DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR MARKI ZELMER. ŻYCZYMY SATYSFAKCJI Z UŻYTKOWANIA URZĄDZENIA. OSTRZEŻENIE Przed użyciem produktu należy uważnie przeczytać instrukcję obsługi. Instrukcję przechowuj w bezpiecznym miejscu, aby móc z niej skorzystać w przyszłości. OPIS 1. Uchwyt 2. Tabliczki dekoracyjne 3. Gó...

Strona 4 - WAŻNE OSTRZEŻENIA; SPOSÓB UŻYCIA; Przed użyciem; Użytkowanie

Powierzchnie mogą nagrzewać się w czasie używania. Urządzenia nie są przeznaczone do obsługi przez zewnętrzny czasomierz lub oddzielny zdalny system sterowania. Urządzenie należy czyścić według wskazówek znajdujących się w sekcji dotyczącej konserwacji i czyszczenia. WAŻNE OSTRZEŻENIA Nieprawidł...

Strona 5 - KONSERWACJA I CZYSZCZENIE; UTYLIZACJA

żywności za pomocą pokrywy. Takie rozwiązanie pozwala łatwo grillować zarówno cienkie plasterki ziemniaków, jak i grube steki polędwicy z dostosowaniem się do wielkości danego dania i jego równomiernego opieczenia. Podczas gotowania więcej niż jednego produktu mającego kontakt z grillem, należy zad...