STIGA BC 750 B 283424008/ST2 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
PL - 9
WAŻNE
Gdy używa się głowicy żyłkowej, nale
-
ży obowiązkowo zamontować osłonę (Rys. 12.E) i
obcinak żyłki (Rys. 32.A).
4.5.2
Demontaż głowicy żyłkowej - Typ I
1.
Włożyć klucz, który jest dołączony do wypo
-
sażenia, (Rys 12.C) do odpowiedniego otworu
na przekładni kątowej (Rys. 12.D) i obracać
ręcznie sam pierścień, popychając klucz (Rys.
12.C) aż do jego umieszczenia, blokując obrót.
2.
Zdemontować głowicę żyłkową (Rys. 12.F),
odkręcając ją w kierunku zgodnym z ruchem
wskazówek zegara.
4.5.3
Montaż głowicy żyłkowej - Typ II
1.
Za pomocą odpowiedniego klucza zabloko
-
wać obrót wału (Rys. 12.G).
2.
Zamontować głowicę żyłkową (Rys. 12.H),
wkręcając ją w kierunku zgodnym z ruchem
wskazówek zegara.
4.5.4
Demontaż głowicy żyłkowej - Typ II
1.
Za pomocą odpowiedniego klucza zabloko
-
wać obrót wału (Rys. 12.G).
2.
Zdemontować głowicę żyłkową (Rys. 12.H),
odkręcając ją w kierunku przeciwnym do ru
-
chu wskazówek zegara.
4.5.5
Montaż noża 3-zębnego, 4-zębnego,
8-zębnego i piły (jeśli jest dozwolona)
Nałożyć osłonę na ostrze.
1.
Zamontować
wewnętrzny
pierścień
(Rys. 13.A, Rys. 14.A) na wale we wskazanym
kierunku, upewniając się, że żłobienia dopa
-
sują się dokładnie ze żłobieniami przekładni
kątowej (Rys. 13.B, Rys. 14.B).
2.
Zamontować nóż/piłę (Rys. 13.C, Rys. 14.C)
oraz pierścień zewnętrzny (Rys. 13.D, Rys. 14.D)
częścią płaską zwróconą w kierunku noża/
piły.
3.
Włożyć klucz, który jest dołączony do wy
-
posażenia, (Rys. 13.E, Rys. 14.E) do odpo
-
wiedniego otworu na przekładni kątowej, ob
-
racać ręcznie nóż/piłę(Rys. 13.C, Rys. 14.C)
i popchnąć klucz (Rys. 13.E, Rys. 14.E) aż
znajdzie się w otworze przekładni kątowej
(Rys. 13.B, Rys. 14.B), blokując obrót.
4.
Zamontować czaszę (Rys. 13.F, Rys. 14.F)
i dokręcić nakrętkę (Rys. 13.G, Rys. 14.G),
dokręcając do oporu w kierunku przeciwnym
do ruchu wskazówek zegara (25 Nm).
5.
Wyjąć klucz (Rys. 13.E, Rys. 14.E), aby przy
-
wrócić obrót.
4.5.6
Demontaż noża 3-zębnego, 4-zębne
-
go, 8-zębnego i piły (jeśli jest dozwo
-
lona)
Nałożyć osłonę na ostrze.
1.
Włożyć klucz, który jest dołączony do wy
-
posażenia, (Rys. 13.E, Rys. 14.E) do od
-
powiedniego otworu, obracać ręcznie nóż/
piłę(Rys. 13.C, Rys. 14.C) i popchnąć klucz
(Rys. 13.E, Rys. 14.E) aż znajdzie się w otwo
-
rze przekładni kątowej (Rys. 13.B, Rys. 14.B),
blokując obrót.
2.
Odkręcić nakrętkę (Rys. 13.G, Rys. 14.G) w
kierunku zgodnym z ruchem wskazówek ze
-
gara i zdjąć czaszę (Rys.13.F, Rys.14.F).
3.
Zdjąć
pierścień
zewnętrzny
(Rys. 13.D, Rys. 14.D), następnie zdjąć nóż/
piłę (Rys. 13.C, Rys. 14.C) oraz pierścień we
-
wnętrzny (Rys. 13.A, Rys. 14.A).
4.6
MONTAŻ OSŁONY RUROWEJ
WAŁKA NAPĘDOWEGO (MODELE
Z ODDZIELNYM DRĄŻKIEM)
1.
Wyjąć kołek blokujący (Rys. 15.A) i popchnąć
dolną część drążka (Rys. 15.B) aż do usłyszenia
odgłosu zatrzaśnięcia kołka blokującego (Rys.
15.A) w otworze (Rys. 15.C) drążka. Montaż
drążka można ułatwić, obracając lekko dolną
część (Rys. 15.B) w obydwu kierunkach; cał
-
kowite wsunięcie jest widoczne na kołku (Rys.
15.A), który musi być całkowicie schowany.
2.
Po zakończeniu operacji dokręcić do oporu
pokrętło (Rys. 15.D).
4.7
MONTAŻ GIĘTKIEJ OSŁONY
RUROWEJ
WAŁKA NAPĘDOWEGO
1.
Usunąć osłony ochronne (Rys. 16.A) z dwóch
końców giętkiej osłony rurowej wałka (Rys.
16.B), zauważając, że różnią się od siebie
.
2.
Zdjąć zatyczkę ochronną (Rys. 17.A) z wysta
-
jącej rury (Rys. 17.B) z tylnego uchwytu (Rys.
17.C)
3.
Włożyć koniec z przewężeniem (Rys. 17.D) do
wystającej rury (Rys. 17.B) z tylnego uchwytu
(Rys. 17.C) i zamocować za pomocą śruby (Rys.
17.E), upewniając się, że pozostaje zablokowany.
4.
Nacisnąć sworzeń (Rys. 18.A) i wprowadzić
giętką osłonę (Rys. 18.B) do gniazda jednost
-
ki napędowej (Rys. 18.C).
5.
Zwolnić sworzeń (Rys. 18.A), aby zablokować
koniec rury (Rys. 18.B).
6.
Wysunąć gumową osłonę (Rys. 18.D) i wpro
-
wadzić przewody do środka (Rys. 18.E).
7.
Otworzyć urządzenie zabezpieczają
-
ce przewodu regulacji obrotów silnika
(Rys. 18.F) przy użyciu śrubokręta.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)