Przechowywanie - Makita EM2600U - Instrukcja obsługi - Strona 19

Makita EM2600U Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 22
Ładowanie instrukcji

55

– W przypadku przechowywania narz

ę

dzia przez d

ł

u

ż

szy okres nale

ż

y spu

ś

ci

ć

ca

ł

kowicie paliwo ze zbiornika i ga

ź

nika. Aby wykona

ć

t

ę

czynno

ść

, nale

ż

y po

prostu spu

ś

ci

ć

ca

ł

e paliwo ze zbiornika paliwa. Zutylizowa

ć

spuszczone

paliwo zgodnie z lokalnymi przepisami.

– Wyj

ąć

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

i doda

ć

kilka kropel oleju przez otwór

ś

wiecy

zap

ł

onowej. Nast

ę

pnie poci

ą

gn

ąć

lekko rozrusznik, aby wn

ę

trze silnika

pokry

ł

o si

ę

cienk

ą

warstw

ą

oleju, a nast

ę

pnie wkr

ę

ci

ć

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

.

– Oczy

ś

ci

ć

wszelkie zanieczyszczenia i kurz z ostrza tn

ą

cego oraz na obudowie

silnika i przetrze

ć

je szmatk

ą

nas

ą

czon

ą

olejem. Narz

ę

dzie nale

ż

y

przechowywa

ć

w suchym miejscu.

Harmonogram konserwacji

Rozwi

ą

zywanie problemów

Przechowywanie

Konserwacja ogólna

Zespó

ł

silnika,

ś

ruby i nakr

ę

tki

Kontrola wzrokowa pod k

ą

tem uszkodze

ń

i dokr

ę

cenia

Sprawdzi

ć

stan ogólny i bezpiecze

ń

stwo

Po ka

ż

dym uzupe

ł

nieniu

paliwa

D

ź

wignia steruj

ą

ca

Prze

łą

cznik I-Stop (w

ł

./wy

ł

.)/

prze

łą

cznik Start-Stop

Kontrola dzia

ł

ania

Kontrola dzia

ł

ania

Codziennie

Filtr powietrza
Przewód powietrza ch

ł

odz

ą

cego

Narz

ę

dzie tn

ą

ce

Obroty na biegu ja

ł

owym

Oczy

ś

ci

ć

Oczy

ś

ci

ć

Sprawdzi

ć

pod k

ą

tem uszkodze

ń

i naostrzenia

Kontrola (narz

ę

dzie tn

ą

ce nie mo

ż

e si

ę

porusza

ć

)

Co tydzie

ń

Ś

wieca zap

ł

onowa

T

ł

umik

Kontrola, w razie potrzeby wymieni

ć

Sprawdzi

ć

i w razie potrzeby oczy

ś

ci

ć

otwór

Co kwarta

ł

G

ł

owica ss

ą

ca

Zbiornik paliwa

Wymieni

ć

Oczy

ś

ci

ć

Procedura wy

łą

czania

Zbiornik paliwa
Ga

ź

nik

Opró

ż

ni

ć

zbiornik paliwa

Uruchomi

ć

do czasu, a

ż

silnik zu

ż

yje ca

ł

e paliwo

Usterka

Uk

ł

ad

Objaw

Przyczyna

Silnik nie uruchamia si

ę

lub

wyst

ę

puj

ą

trudno

ś

ci z jego

uruchomieniem

Uk

ł

ad zap

ł

onowy

Prawid

ł

owa iskra

zap

ł

onowa

Nieprawid

ł

owe dzia

ł

anie uk

ł

adu paliwowego, uk

ł

adu

spr

ęż

ania, usterka mechaniczna

Brak iskry zap

ł

onowej

Zadzia

ł

a

ł

prze

łą

cznik I-Stop (w

ł

./wy

ł

.)/prze

łą

cznik Start-

Stop, usterka okablowania lub zwarcie, wadliwa

ś

wieca

zap

ł

onowa lub

łą

cznik, niesprawny modu

ł

zap

ł

onu

Doprowadzanie
paliwa

Zbiornik paliwa
nape

ł

niony

Nieprawid

ł

owa pozycja ssania, uszkodzony ga

ź

nik,

zgi

ę

ty lub zatkany przewód paliwowy, zanieczyszczone

paliwo

Spr

ęż

anie

Brak spr

ęż

ania podczas

ci

ą

gni

ę

cia

Wadliwa dolna uszczelka cylindra, uszkodzone uszczelki
wa

ł

ka korbowego, wadliwe pier

ś

cienie cylindra lub t

ł

oka,

nieprawid

ł

owe uszczelnienie

ś

wiecy zap

ł

onowej

Usterka
mechaniczna

Rozrusznik nie w

łą

cza

si

ę

P

ę

kni

ę

ta spr

ęż

yna rozrusznika, uszkodzone cz

ęś

ci

wewn

ą

trz silnika

Trudno

ś

ci podczas rozruchu

rozgrzanego silnika

Zbiornik nape

ł

niony.

Prawid

ł

owa iskra

zap

ł

onowa

Zanieczyszczony ga

ź

nik; zleci

ć

jego wyczyszczenie

Silnik uruchamia si

ę

, ale

natychmiast ga

ś

nie

Doprowadzanie
paliwa

Zbiornik nape

ł

niony

Nieprawid

ł

owa regulacja biegu ja

ł

owego,

zanieczyszczony ga

ź

nik

Wadliwe odpowietrzanie zbiornika paliwa, przerwany
przewód doprowadzaj

ą

cy paliwo, wadliwy przewód lub

prze

łą

cznik I-Stop (w

ł

./wy

ł

.)/prze

łą

cznik Start-Stop

Niewystarczaj

ą

ca moc

Mo

ż

e by

ć

to

spowodowane przez
równoczesn

ą

awari

ę

kilku uk

ł

adów

Nieprawid

ł

owa praca

silnika na biegu ja

ł

owym

Zabrudzony filtr powietrza, zanieczyszczony ga

ź

nik,

niedro

ż

ny t

ł

umik, niedro

ż

ny kana

ł

wylotowy cylindra

Spu

ś

ci

ć

paliwo

Wilgotno

ść

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)