GreenWorks GST5033 - Instrukcja obsługi - Strona 9

GreenWorks GST5033 Trymer – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 12
Ładowanie instrukcji

OKRES TRWANIA GWARANCJI

Wszystkie nowe urządzenia marki Greenworks Tools posiadają dwuletnią

gwarancję na części i robociznę od dnia dokonania zakupu. W przypadku

maszyn używanych w sposób profesjonalny, dostępna jest gwarancja

30-dniowa z uwagi na to, że narzędzia Greenworks Tools przeznaczone

są przede wszystkim dla osób, które samodzielnie wykonują prace.

Gwarancji nie można przenosić na inne osoby.

OGRANICZENIA

PERIOADA DE GARAN

Ţ

IE

Toate aparatele noi Greenworks Tools sunt furnizate cu o garanţie a

pieselor şi de lucru de 2 ani de la data achiziţionării. O garanţie de 30 de

zile este disponibilă pentru aparatele folosite în mod profesional întrucât

aparatele Greenworks Tools sunt proiectate în principal a fi folosite de

consumatori pentru lucrări de bricolaj.

Această garanţie nu este transferabilă.

Politica de garan

ţ

ie a uneltelor Greenworks pentru

aparate de bricolaj

LIMIT

Ă

RI

Această garanţie se aplică doar la piesele/componentele defecte şi nu

acoperă reparaţiile datorate:

1. Uzurii şi folosirii normale.

2. Reglării sau ajustării de rutină.

3. Deteriorării cauzate de manipularea incorectă/abuzul/întrebuinţarea

greşită sau neglijenţei.

4. Supraîncălzirii datorate lipsei de întreţinere.

5. Deteriorării datorate slăbirii/desprinderii prin lipsa întreţinerii a

garniturilor/şuruburilor.

6. Deteriorării cauzate de curăţarea cu apă.

7. Aparatelor servisate sau reparate la centre service neautorizate de

Greenworks Tools.

8. Aparatelor incorect asamblate sau reglate.

9. Deteriorării cauzate de folosirea necorespunzătoare a aparatului.

10. Deteriorării cauzate de pregătirea necorespunzătoare pentru iarnă

(aparate de spălat cu presiune)

11. Articolelor considerate ca fiind piese consumabile şi care în mod

normal nu sunt acoperite de garanţie, incluzând dar nelimitându-se la:

Acumulatori

Cabluri electrice

Lame şi ansamblu de lame

Curele

Filtre

Mandrine şi suporturi unelte

12. Anumite produse pot conţine componente precum motoare, transmisii

de la alţi producători, aceste articole vor fi subiect a politicii de garanţie a

acelor producători, cu excepţia cazului când Greenworks Tools Europe

GmbH este de acord să subscrie orice pretenţii în afara perioadei de

garanţie a producătorului menţionat.

13. Bunurile la mâna a doua nu sunt acoperite de această politică de

garanţie.

14. Fixarea pieselelor de schimb, înlocuirea sau extra componentelor ce

nu sunt furnizate sau aprobate de Greenworks Tools Europe GmbH.

Garan

ţ

ie

Pentru a revendica garanţia asupra oricărui produs sub această politică

este necesară o dovadă originală de achiziţionare. Extrasul cardului de

credit nu se califică a fi o dovadă suficientă de achiziţionare. În cazul

primei revendicări a garanţiei consumatorul trebuie să returneze produsul

la locul original de achiziţionare cu dovada de achiziţie. Aparatul va fi

trimis la centrul nostru service şi va avea loc o inspecţie a lui. Dacă

aparatul se dovedeşte a fi defect va fi reparat şi trimis la adresa

consumatorului fără nicio taxă. Aparatele care în comerţ costă mai puţin

de 100 € incluzând taxele de vânzare, în general vor fi înlocuite.

Dacă service-ul central găseşte că aparatul nu este defect din cauza lui,

atunci consumatorul va fi anunţat că va trebui să plătească costul

reparaţiei.

Această politică de garanţie se supune schimbării periodic pentru a se

potrivi cu nevoile noilor produse. O copie a politicii de garanţie cea mai

recentă va fi disponibilă la www.greenworkstools.eu.

Zasady gwarancji firmy Greenworks Tools w zakresie

urządzeń wykorzystywanych amatorsko

Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzone części/komponenty i nie

pokrywa napraw wynikłych z następujących przyczyn:

1. Normalne zużycie.

2. Rutynowa regulacja czy nastawa.

3. Uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłową obsługę/nadmierną

eksploatację/niewłaściwe użycie czy zaniedbanie.

4. Przegrzanie wskutek braku konserwacji.

5. Uszkodzenia spowodowane przez obluzowanie elementów złącznych/

mocujących wskutek braku konserwacji.

6. Uszkodzenia spowodowane czyszczeniem z użyciem wody.

7. Maszyny serwisowane lub naprawiane przez centra serwisowe

nieautoryzowane przez Greenworks Tools.

8. Urządzenia nieprawidłowo zmontowane lub wyregulowane.

9. Uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłowe użytkowanie maszyny.

10. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przygotowaniem do

warunków zimowych (myjki ciśnieniowe).

11. Elementy uznawane za materiały eksploatacyjne zwykle nie podlegają

gwarancji, należą tu między innymi:

Baterie

Przewody elektryczne

Ostrza i zespoły ostrzy

Pasy

Filtry

Chwytaki i uchwyty narzędziowe

12. Niektóre produkty mogą zawierać komponenty od innych producentów,

jak silniki czy przekładnie, tego typu komponenty objęte są odpowiednią

gwarancją oferowaną przez ich producenta, z wyjątkiem, gdy firma

Greenworks Tools Europe GmbH oferuje gwarancję po upływie okresu

gwarancji zapewnianej przez producenta.

13. Towary używane nie są objęte niniejszą gwarancją.

14. Montaż części zapasowych, wymiennych lub komponentów

dodatkowych, które nie są dostarczone lub zatwierdzone przez firmę

Greenworks Tools Europe GmbH.

Gwarancja

Aby złożyć reklamację w ramach gwarancji obejmującej produkt,

wymagane jest przedstawienie dowodu zakupu. Wyciąg z karty kredytowej

nie jest uznawany za wystarczający dowód zakupu. W przypadku

składania reklamacji z tytułu gwarancji po raz pierwszy, klient zobowiązany

jest zwrócić produkt do miejsca dokonania zakupu z dołączonym dowodem

zakupu. Maszyna zostanie przesłana do centrum serwisowego celem

wykonania przeglądu. W przypadku stwierdzenia winy po stronie maszyny,

zostanie ona naprawiona i następnie nieodpłatnie przesłana na adres

klienta. Maszyny sprzedawane po cenie detalicznej poniżej 100 euro z

podatkiem VAT są na ogół wymieniane.

W przypadku, gdy centrum serwisowe stwierdzi brak winy po stronie

maszyny, wtedy klient ponosi koszty naprawy.

Niniejsza gwarancja podlega okresowym zmianom celem dostosowania

do nowych produktów. Najnowszą kopię gwarancji można uzyskać na

stronie www.greenworkstools.eu.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)