PROCEDURA SERWISOWA - Zelmer ZTS7385 - Instrukcja obsługi - Strona 6

Zelmer ZTS7385 Toster – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 11
Ładowanie instrukcji



PROCEDURA SERWISOWA

1.

Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy

od daty sprzedaży dla

przedsiębiorców.

2.

W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest

to możliwe, prosimy

o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za

pośrednictwem adresu e

-mail:

serwis@zelmer.pl

3.

Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu

jest:

-

ważny dowód zakupu (paragon/ faktura

VAT),

-

poprawnie wypełniona karta

gwarancyjna,

4.

Karta gwarancyjna musi posiadać aktualną pieczątkę punktu sprzedaży oraz podpis

Klienta.

5.

Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane tylko przez Autoryzowany Serwis w

możliwie jak najkrótszym term

inie od 14 do 21 dni roboczych.

6.

Wysyłka produktu do serwisu odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej określonej przez

Autoryzowany Serwis na koszt firmy Eurogama, po wcześniejszym zgłoszeniu usterki do serwisu
centralnego i uzyskaniu numeru zgłoszeni

a serwisowego - nr RMA.

7.

Produkt zwracany do serwisu musi posiadać pełną dokumentację, tzn. opis usterki, skan dowodu

zakupu, dokładny adres zwrotny oraz nr tel.

kontaktowego.

8.

Reklamowane produkty muszą spełniać ogólnie przyjęte normy higieny, w przeciwnym razie

Autoryzowany Serwis ma prawo odmowy naprawy

urządzenia.

9.

Paczki przesłane bez wcześniejszego zgłoszenia i nadanego nr RMA nie będą przyjmowane i

zostaną odesłane na koszt

nadawcy.

10.

Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio zabezpieczony do

transportu.

11. Po otrzymaniu produktu i weryfika

cji zasadności zgłoszenia przez Autoryzowany Serwis, produkt

podlega naprawie lub wymianie na nową

sztukę.

12.

W przypadku konieczności wymiany produktu na nowy, Klient Końcowy uzyskuje nową sztukę

od Sprzedawcy lub Dystrybutora, a w przypadku braku możliwości wymiany sprzętu zwrot pieniędzy
od Sprzedawcy. Dalsze rozliczenie powyższych operacji odbywa się drogą księgową pomiędzy firmą
Eurogama a Dystrybutorem za pomocą odpowiednich dokumentów korygujących. W celu uzyskania
dodatkowych informacji dotyczących

dokumentów korygujących prosimy o kontakt telefoniczny z

Działem Księgowym firmy Eurogama pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem adresu e

-mail:

ksiegowosc@zelmer.pl

13. Uszkodzenia mechaniczne towaru trak

towane są jako uszkodzenia powstałe z winy użytkownika i

nie podlegają naprawom

gwarancyjnym.

14.

W przypadku braku oryginalnego opakowania Firma Eurogama nie odpowiada za szkody powstałe

w transporcie.

15.

W przypadku uszkodzenia sprzętu w transporcie wymagany jest poprawnie spisany protokół

szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej.

16.

Po upływie okresu gwarancji Autoryzowany Serwis może dokonać odpłatnej naprawy

gwarancyjnej. Koszt naprawy jest ustalany

indywidualnie w zależności od możliwości i skomplikowania

naprawy. W celu sprawdzenia

możliwości

oraz kosztów naprawy prosimy o kontakt telefoniczny z

33

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)