Einhell X-Change TE-RS 18 Li Szlifierka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
PL
- 18 -
5.1 Monta
ż
adaptera do odsysania py
ł
u (rys.
2/ poz. 2)
Nasadzi
ć
adapter do odsysania py
ł
u (2) tak jak
pokazano na rys. 2 na przy
łą
cze do odsysania
py
ł
u (a). Po
łą
czy
ć
adapter do odsysania py
ł
u do
odpowiedniej instalacji odsysaj
ą
cej py
ł
.
5.2 Monta
ż
worka na py
ł
(rys. 3/ poz. 4)
•
Lekko przekr
ę
caj
ą
c worek na py
ł
(4) nasadzi
ć
go na przy
łą
cze do odsysania py
ł
u (2) mak-
symalnie do naci
ę
cia (b) tak jak pokazano na
rys. 3.
•
Odsysany py
ł
odprowadzany jest
bezpo
ś
rednio przez papier
ś
cierny i p
ł
yt
ę
oscylacyjn
ą
(5) do worka na py
ł
(4).
•
Aby zdj
ąć
worek na py
ł
nale
ż
y za niego
poci
ą
gn
ąć
i jednocze
ś
nie go lekko przekr
ę
ci
ć
.
Ostro
ż
nie!
W celu ochrony zdrowia zachodzi bezwzgl
ę
dna
konieczno
ść
stosowania pojemnika na py
ł
.
5.3 Mocowanie papieru
ś
ciernego za pomoc
ą
rzepu (rys. 4)
•
Stosowa
ć
tylko i wy
łą
cznie papiery
ś
cierne
o odpowiednich wymiarach i pasuj
ą
cych
otworach!
•
Na
ł
o
ż
y
ć
papier
ś
cierny na p
ł
yt
ę
oscylacyjn
ą
(5) tak jak pokazano na rys. 4. Otwory musz
ą
odpowiada
ć
otworom p
ł
yty oscylacyjnej.
•
Aby zdj
ąć
papier
ś
cierny wystarczy go
ś
ci
ą
gn
ąć
.
6. Obs
ł
uga
6.1
Ł
adowanie akumulatora litowego (rys.
5-6)
1. Przyciskaj
ą
c w dó
ł
przycisk blokady
(C) wyci
ą
gn
ąć
akumulator (6) z r
ą
czki
urz
ą
dzenia.
2. Sprawdzi
ć
, czy napi
ę
cie na tabliczce znamio-
nowej
ł
adowarki jest zgodne z napi
ę
ciem sie-
ciowym. W
ł
o
ż
y
ć
wtyczk
ę
zasilania
ł
adowarki
(7) do gniazdka. Zielona dioda LED zaczyna
miga
ć
.
3. Nasun
ąć
akumulator na
ł
adowark
ę
.
W tabeli w punkcie 10 (Wskazania diod na
ł
adowarce) obja
ś
niono znaczenie wskaza
ń
diod
na
ł
adowarce.
Je
ś
li
ł
adowanie akumulatora nie jest mo
ż
liwe,
prosz
ę
sprawdzi
ć
:
•
czy jest napi
ę
cie w gniazdku.
•
czy styk z kontaktem
ł
adowarki jest
prawid
ł
owy.
Je
ś
li
ł
adowanie akumulatora nadal nie jest
mo
ż
liwe, prosimy przes
ł
a
ć
na adres naszego ser-
wisu obs
ł
ugi klientów
•
ł
adowark
ę
i adapter
ł
adowania
•
oraz akumulator.
Odpowiednie i regularne
ł
adowanie akumulatora
zapewnia jego d
ł
ug
ą
ż
ywotno
ść
.
Ł
adowanie jest
konieczne, je
ś
li stwierdzi si
ę
,
ż
e moc urz
ą
dzenia
spada.
6.2 Wska
ź
nik poziomu na
ł
adowania akumula-
tora (rys. 7 / poz. d)
Przycisn
ąć
prze
łą
cznik wska
ź
nika poziomu
na
ł
adowania akumulatora (e). Wska
ź
nik poziomu
na
ł
adowania akumulatora (d) sygnalizuje stan
na
ł
adowania akumulatora za pomoc
ą
3 diod LED.
Wszystkie 3 diody LED si
ę
ś
wiec
ą
:
Akumulator jest ca
ł
kowicie na
ł
adowany.
Ś
wiec
ą
si
ę
1 lub 2 diody LED
Wystarczaj
ą
cy do pracy poziom na
ł
adowania
akumulatora.
1 dioda LED miga:
Akumulator jest roz
ł
adowany, nale
ż
y na
ł
adowa
ć
akumulator.
Wszystkie diody LED migaj
ą
:
Akumulator jest uszkodzony lub g
łę
boko
roz
ł
adowany. Zabrania si
ę
u
ż
ywania lub
ł
adowania uszkodzonych akumulatorów!
6.3 W
łą
cznik/wy
łą
cznik (rys. 8 / poz. 1)
•
Aby wy
łą
czy
ć
urz
ą
dzenie prze
łą
czy
ć
w
łą
cznik
(1) z po
ł
o
ż
enia 0 na 1.
•
Aby wy
łą
czy
ć
urz
ą
dzenie prze
łą
czy
ć
w
łą
cznik
(1) z po
ł
o
ż
enia 1 na 0.
6.4 Regulator liczby obrotów (rys. 9 / poz. 3)
Przekr
ę
caj
ą
c regulator (3) mo
ż
na ustawi
ć
żą
dan
ą
liczb
ę
obrotów.
Kierunek plus:
Wy
ż
sza liczba obrotów
Kierunek minus:
Ni
ż
sza liczba obrotów
Anl_TE_RS_18_Li_SPK5.indb 18
Anl_TE_RS_18_Li_SPK5.indb 18
10.01.2017 15:48:36
10.01.2017 15:48:36
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)