OGRANICZONA GWARANCJA; Gwarancja i wsparcie - Toshiba TY-ASC66 - Instrukcja obsługi - Strona 9

Toshiba TY-ASC66 System dźwiękowy – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 10
Ładowanie instrukcji

23

Uwaga

• Jeśli urządzenie nie działa lub nie wyświetla się poprawnie

podczas odtwarzania z urządzenia USB, naciśnij raz przełącznik

POWER ON/OFF, aby wyłączyć zasilanie, a następnie odłącz

przewód zasilający i podłącz go ponownie. Następnie przywróć

urządzenie do trybu USB i rozpocznij odtwarzanie z urządzenia

USB.

• Podczas długotrwałego użytkowania urządzenia w niektórych

częściach obudowy robi się trochę gorąco. To nie jest usterka.

Prawidłowa utylizacja tego produktu. Ta etykieta

wskazuje, że tego produktu nie wolno wyrzucać wraz z

innymi odpadami domowymi w całej UE. Aby zapobiec

możliwym szkodom dla środowiska lub zdrowia

ludzkiego spowodowanym niekontrolowaną utylizacją

odpadów, utylizuj je w sposób odpowiedzialny, aby

promować zrównoważone ponowne wykorzystanie

zasobów materiałowych. Aby zwrócić zużyte urządzenie,

skorzystaj z systemów zwrotu i odbioru lub skontaktuj

się ze sprzedawcą, od którego zakupiono produkt.

Mogą poddać ten produkt recyklingowi przyjaznemu

dla środowiska.

OGRANICZONA GWARANCJA

Drodzy Kupujący! Dziękujemy za zakup urządzenia.

KORZYSTANIE Z URZĄDZENIA OZNACZA ZGODĘ NA WARUNKI

NINIEJSZEJ GWARANCJI. PRZED UŻYCIEM PROSIMY UWAŻNIE

PRZECZYTAĆ NINIEJSZĄ GWARANCJĘ. NIE UŻYWAJ URZĄDZENIA,

JEŚLI NIE ZGADZASZ SIĘ Z WARUNKAMI NINIEJSZEJ GWARANCJI

I ZWRÓCIĆ NIEUŻYWANE URZĄDZENIE SPRZEDAWCY W CELU

ZWROTU ŚRODKÓW.

Niniejsza gwarancja jest udzielana na okres 2 (dwóch) lat, licząc od
dnia zakupu urządzenia. Niniejsza gwarancja jest wydawana oprócz
konstytucyjnych praw konsumentów i w żadnym wypadku ich nie
ogranicza. Serwis gwarancyjny urządzenia jest przeprowadzany wyłącznie
pod warunkiem ścisłego przestrzegania zasad obsługi i wymagań
bezpieczeństwa określonych w załączonej dokumentacji urządzenia. Jeśli
w okresie gwarancyjnym w urządzeniu pojawią się wady fabryczne, zostaną
one bezpłatnie usunięte.

Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu gwarancyjnego skorzystaj ze
wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów na stronie https://
service.uniondistribution.eu. Jeśli wskazówki dotyczące rozwiązywania
problemów nie pomogły w rozwiązaniu problemu, postępuj zgodnie
z procedurą online na stronie https://service.uniondistribution.eu lub
zadzwoń do działu obsługi klienta pod numer telefonu dla Twojego
kraju zamieszkania podany na stronie internetowej https://service.
uniondistribution.eu. Jeśli firma stwierdzi, że urządzenie uległo awarii
w Normalnych warunkach użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi w
okresie gwarancyjnym, firma naprawi lub wymieni urządzenie lub zwróci
użytkownikowi jego wartość zakupu, pod warunkiem, że lokalne prawo
obowiązujące w stosunku do użytkownika nie stanowi inaczej. Podczas
naprawy można użyć nowych lub odnowionych części. Urządzenie można
wymienić na nowe lub odnowione urządzenie. Wszystkie wymienione
urządzenia i / lub ich komponenty lub akcesoria są własnością firmy.

Naprawie lub wymianie może towarzyszyć instalacja najnowszej wersji
oprogramowania systemowego lub Firmware. Wymieniony komponent
lub urządzenie jest objęte gwarancją na dłuższy z dwóch okresów-3 (trzy)
miesiące lub pozostały po pierwotnym okresie gwarancyjnym.

Ograniczenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku, gdy:
• zmieniono, usunięto lub nieczytelny numer seryjny urządzenia.
Niniejsza gwarancja jest nieważna, jeśli urządzenie zostanie uszkodzone w
wyniku:
• uszkodzenia mechaniczne, przedostawanie się cieczy lub innych ciał

obcych (w tym owadów) do wnętrza produktu;

• uderzenia pioruna, pożaru, zalania, braku wentylacji i innych przyczyn

poza kontrolą producenta;

• używania produktów z naruszeniem instrukcji obsługi;
• napraw lub adaptacji urządzenia dokonanych przez dowolną osobę lub

organizację, z wyjątkiem autoryzowanych partnerów serwisowych.

• jeśli uszkodzenia (wady) są spowodowane niezgodnością standardu sieci

telekomunikacyjnych, kablowych i zasilających, mocą sygnału radiowego,
w tym ze względu na cechy terenu i inne czynniki zewnętrzne, na
granicy lub poza zasięgiem sieci, podłączeniem do innych wadliwych lub
niezgodnych urządzeń.

• zmiana oprogramowania urządzenia: zmiana wewnętrznej wersji

firmware urządzenia, instalacji zalecanego oprogramowania,
problemy po wprowadzeniu kodu urządzenia, problemy podczas
korzystania z oprogramowania firm trzecich, w tym, na przykład,
próby przezwyciężenia ograniczeń technicznych, zabezpieczeń lub
urządzenia ochrony praw autorskich, itp., lub używanie wraz z wszelkimi
nieautoryzowanymi programami, i/lub zakażenie wirusami.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje i nie ponosi odpowiedzialności za
ewentualne szkody wyrządzone bezpośrednio lub pośrednio przez produkt
osobom, mieniu lub zwierzętom, jeżeli wynikało to z nieprzestrzegania
zasad działania, umyślnego lub nieostrożnego działania kupującego lub
osób trzecich. Nie ponosi również odpowiedzialności za ewentualne szkody
wyrządzone bezpośrednio lub pośrednio przez urządzenie w wyniku
utraty, uszkodzenia lub zmiany danych lub informacji użytkownika. Jeśli
parametry urządzenia nie są zgodne z lokalnymi przepisami, użytkownik
nie może korzystać z urządzenia ani dodatkowych opcji.
Niniejsza gwarancja obejmuje Urządzenia zakupione do użytku osobistego
i niezwiązane z zyskiem.

Gwarancja i wsparcie

Rozwiązywanie trudności za pomocą

Zjawisko

Przyczyna

Środek

Wspólny blok

Dźwięk nie jest wyświetlany.

• Wtyczka jest odłączona.
• Bateria jest rozładowana.
• Poziom głośności jest niski.
• Źródło zostało wybrane nieprawidłowo.

• Włóż wtyczkę do końca.
• Naładuj baterię.
• Dostosuj poziom głośności.
• Przełącz urządzenie na właściwe źródło.

Partycja pamięci USB

Odtwarzanie się nie rozpoczyna.

• Plik MP3 nie jest odtwarzany.

• Upewnij się, że jest to odtwarzalny plik MP3.

Nie można wykryć urządzenia.

• Urządzenie nie jest prawidłowo podłączone.

• Podłącz urządzenie poprawnie.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)