KONSERWACJA; Ważne; GWARANCJA - Valera Hospitality Excel Protect 1600 - Instrukcja obsługi - Strona 4

Valera Hospitality Excel Protect 1600 Suszarka do włosów – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 11
Ładowanie instrukcji

50

Po sprawdzeniu i usunięciu usterki, w celu przywrócenia zasilania,
wystarczy ustawić przełącznik (1) w pozycji "I" (rys. 10, 1).

UWAGA: Jeśli nie jest możliwe ponowne uzbrojenie wyłącznika,
należy wezwać wykwalifikowanego technika, w celu
sprawdzenia urządzenia.

Suszarka do włosów Mod. 533.03
533.03/I - 533.05 - 533.05/I - 542.05
542.06 - 542.07 - 542.10 - 542.14

Przycisk suszarki do włosów:

ON =wyłączony/włączony

(przytrzymać naciśnięty
aby włączyć urządzenie)

Przełącznik

Cool =(moc minimalna)

1 =(moc średnia)
2 =(moc maksymalna)

Suszarka do włosów Mod. 533.04
533.06

Przycisk przełącznika

=wyłączony/włączony

(przytrzymać naciśnięty aby
włączyć urządzenie)

Suszarka do włosów Mod. 561.02
561.17 - 561.20 - 561.22 - 561.23

Przycisk suszarki do włosów

ON =wyłączony/włączony

(przytrzymać naciśnięty
aby włączyć urządzenie)

Przełącznik lewy

0 =Wyłączony
1 =Średni przepływ powietrza
2 =Silny przepływ powietrza

Przełącznik prawy

Cool =Temperatura niska

1 =Temperatura średnia
2 =Temperatura wysoka

Suszarka do włosów Mod. 586.09
586.09/I - 586.10 - 586.10/I - 586.11
586.14 - 586.14/I

Przycisk suszarki do włosów ON = włączony / wyłączony (aby
używać urządzenia musi być trzymany wciśnięty)
Przepływ powietrza

0 = Wyłączony
1 = Lekki przepływ powietrza
2 = Mocny przepływ powietrza

Temperatura

1 = Letnie powietrze
2 = Zimne powietrze
3 = Gorące powietrze

KONSERWACJA

Urządzenie nie wymaga szczególnej konserwacji. Czyścić
urządzenie za pomocą nawilżonej wodą ścierki.
UWAGA: Surowo zabrania się czyszczenia suszarki do włosów za
pomocą środków czyszczących, rozpuszczalników, alkoholu i
jakichkolwiek produktów chemicznych. Jeśli konieczne, oczyścić
kratkę wlotu powietrza za pomocą pędzla lub odkurzacza.

Ważne

Niniejsze urządzenie odpowiada normom bezpieczeństwa
przewidzianym dla urządzeń elektrycznych. Suszarka do włosów
została wyposażona w termostat bezpieczeństwa. W przypadku
przegrzania, suszarka samoczynnie wyłączy się. Po krótkiej przerwie
wznowi działanie. Przed każdym użyciem sprawdzić, czy kratki wlotu
i wylotu powietrza są perfekcyjnie czyste.

UWAGA

Wszystkie suszarki do włosów wymienione w niniejszych
wytycznych dotyczących użytkowania NIE nadają się do

instalacji i użytku w obiektach publicznych, siłowniach,
ośrodkach wellness/fitness, klubach, obiektach SPA itp. o
wysokiej lub niskiej częstotliwości użytkowania.
Nadają się wyłącznie do instalacji i użytku w
pokojach/prywatnych łazienkach hoteli, pensjonatów,
budynków mieszkalnych oraz w kabinach statków.

To urządzenie jest zgodne z wymaganiami dyrektyw europejskich
2014/30/EU, 2014/35/EU, 2011/65/EC, 2009/125/EC oraz
rozporządzeniem (EC) nr 1275/2008.

GWARANCJA

VALERA udziela gwarancji na zakupione przez Państwa urządzenie
na następujących warunkach:
1. Obowiązują warunki gwarancji określone przez oficjalnego

dystrybutora w kraju zakupu. W Szwajcarii oraz w krajach, w których
obowiązuje Dyrektywa europejska 44/99/CE, okres gwarancji wynosi
24 miesiące, w przypadku jeśli urządzenie jest przeznaczone do
uzytku domowego lub 6 miesięcy, jeśli urządzenie jest przeznaczone
do uzytku profesjonalnego lub podobnego. Okres gwarancji jest
liczony od daty zakupu urządzenia. Za datę zakupu uwaza się datę
podaną na niniejszej karcie gwarancyjnej prawid/owo wypelnionej i
podbitej przez sprzedawcę lub na dowodzie zakupu.

2. Gwarancja obowiązuje jedynie po okazaniu niniejszej karty

gwarancyjnej lub dowodu zakupu.

3. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich usterek

spowodowanych wadami materialów lub wykonania, jakie pojawią
się w okresie gwarancji. Usunięcie usterek w urządzeniu moze
polegać na naprawie lub wymianie produktu. Gwarancja nie
obejmuje usterek ani szkód spowodowanych podlączeniem do
zasilania niezgodnie z normą, nieprawidlową eksploatacją
produktu oraz nieprzestrzeganiem zasad uzylkowania.

4. Wszelkie roszczenia, a w szczególności dotyczące odszkodowań

za ewentualne szkody powstale poza urządzeniem, są niniejszym
wylączone za wyjątkiem ewentualnej odpowiedzialności wyraznie
określonej w obowiązujących przepisach prawa.

5. Serwis gwarancyjny jest zapewniany bez obciążeń; serwis nie

powoduje przedluzenia gwarancji ani rozpoczęcia nowego okresu
gwarancyjnego.

6. Gwarancja wygasa, jeśli w przypadku napraw lub modyfikacji

urządzenia przez osoby nieupowaznione.

W razie uszkodzenia, zwrócić urządzenie w opakowaniu wraz z
prawidiowo wype/nioną kartą gwarancyjną, opatrzoną datą i pieczęcią
sprzedawcy do jednego z naszych Autoryzowanych Centrów
Serwisowych lub do sprzedawcy. Stamtąd urządzenie zostanie przesiane
do oficjalnego importera w celu dokonania naprawy gwarancyjnej.

Symbol na produkcie lub opakowaniu oznacza, że tego
produktu nie wolno traktować, tak jak innych odpadów domowych.
Należy oddać go do właściwego punktu skupu surowców wtórnych
zajmującego się złomowanym sprzętem elektrycznym i
elektronicznym. Właściwa utylizacja i złomowanie pomaga w
eliminacji niekorzystnego wpływu złomowanych produktów na
naturalne środowisko oraz zdrowie. Aby uzyskać szczegółowe dane
dotyczące możliwości recyklingu niniejszego urządzenia, należy
skontaktować się z lokalnym Urzędem Miasta, służbami
oczyszczania miasta lub sklepem, w którym produkt został
zakupiony.

VALERA jest zastrzeżonym znakiem towarowym
firmy Ligo Electric SA, Szwajcaria

00060753 int_giu2018_Layout 1 05/06/2018 12:46 Pagina 50

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)