Xiaomi Earphones 2 Pro True Wireless (TWSEJ10WM) - Instrukcja obsługi - Strona 3

Xiaomi Earphones 2 Pro True Wireless (TWSEJ10WM) Słuchawki – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 3
Ładowanie instrukcji

какие-либо вопросы, обратитесь к соответствующему лицу в компании Xiaomi.
Настоящая гарантия не распространяется на Гонконг и Тайвань.

Настоящая гарантия не покрывает продукты, которые не были должным образом
импортированы, были изготовлены не компанией Xiaomi и/или приобретены не у Xiaomi либо
ее официального представителя. Согласно действующему законодательству, вы можете
рассчитывать на гарантии от официального дистрибьютора, который продал продукт. Поэтому
компания Xiaomi предлагает обращаться к продавцу, у которого вы приобрели продукт.

GWARANCJA

Użytkownikowi jako klientowi firmy Xiaomi przysługują w określonych okolicznościach dodatkowe

gwarancje. Firma Xiaomi oferuje określone gwarancje konsumenckie, które stanowią uzupełnienie

rękojmi przewidzianych krajowym prawem konsumenckim, lecz ich nie zastępują. Okres

obowiązywania i warunki rękojmi są określone w odpowiednich przepisach lokalnych. Więcej

informacji na temat korzyści wynikających z gwarancji konsumenckiej można znaleźć na oficjalnej

stronie firmy Xiaomi https://www.mi.com/en/service/warranty/. Usługi posprzedażne ograniczają się

do kraju lub regionu, w którym dokonano pierwotnego zakupu, chyba że obowiązujące prawo

zabrania nałożenia takiego ograniczenia lub firma Xiaomi złożyła w tym zakresie inne zobowiązanie.

W ramach gwarancji konsumenckiej, w najszerszym dozwolonym przez prawo zakresie, firma Xiaomi

zobowiązuje się według własnego uznania naprawić produkt, wymienić go lub zwrócić jego koszt.

Normalne zużycie, siła wyższa, niewłaściwe używanie lub uszkodzenie spowodowane przez

zaniedbanie użytkownika lub z jego winy nie są objęte gwarancją. Osobą kontaktową w zakresie

obsługi posprzedażnej może być dowolna osoba w autoryzowanej sieci serwisowej Xiaomi,

autoryzowany dystrybutor Xiaomi lub ostateczny sprzedawca, który sprzedał produkt

użytkownikowi. W przypadku wątpliwości należy skontaktować się z odpowiednią osobą wskazaną

przez firmę Xiaomi.

06

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)