Pytania i odpowiedzi; Rodzaj problemu - DREAME Bot Robot Vacuum and Mop D9 Max Black (RLS5-BL1) - Instrukcja obsługi - Strona 21

DREAME Bot Robot Vacuum and Mop D9 Max Black (RLS5-BL1) Robot odkurzający – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 41
Ładowanie instrukcji

132

PL

PL

Pytania i odpowiedzi

Rodzaj problemu

Rozwiązanie

Robot nie włącza się

Poziom baterii jest zbyt niski. Naładuj robota w stacji ładującej i spróbuj ponownie.

Temperatura otoczenia jest zbyt niska (poniżej 0° C) lub zbyt wysoka (powyżej 40° C).

Temperatura działania odkurzacza mieści się w zakresie od 0 do 40° C.

Robot nie ładuje się

Stacja ładująca nie jest podłączona do zasilania. Należy upewnić się, że oba końce

przewodu są poprawnie podłączone.

Słabe połączenie. Wyczyść styki ładowania robota i stacji ładującej.

Robot nie może wrócić do stacji

Wokół stacji ładującej jest zbyt wiele przeszkód. Umieść stację ładującą na większej

przestrzeni.

Oczyść strefę sygnałową stacji ładującej.

Robot działa nieprawidłowo

Wyłącz i włącz robota ponownie

Robot wydaje dziwny dźwięk

Obcy przedmiot może zaplątać się w szczotkę główną, szczotkę boczną lub jedno z

kół głównych. Zatrzymaj odkurzacz i usuń wszelkie zanieczyszczenia.

Robot nie czyści tak skutecznie, jak wcześniej,

lub pozostawia kurz za sobą

Pojemnik na kurz jest pełny. Należy go opróżnić.

Filtr jest zapchany. Należy go oczyścić.

Obcy przedmiot zaplątał się w szczotkę główną. Należy go usunąć.

Robot nie może się połączyć z siecią Wi-Fi

Wystąpił problem z połączeniem Wi-Fi. Należy zresetować połączenie Wi-Fi i

pobrać najnowszą wersję aplikacji Mi Home/Xiaomi Home, a następnie spróbować

ponownie nawiązać połączenie.

Pozwolenie na dostęp do lokalizacji nie jest aktywne. Upewnij się, że zezwolenie na

dostęp do lokalizacji w aplikacji Mi Home/Xiaomi Home jest aktywne.

Sygnał sieci Wi-Fi jest za słaby. Należy upewnić się, że robot znajduje się w obszarze

z dobrym zasięgiem sieci Wi-Fi.

Wi-Fi 5 GHz nie jest obsługiwane. Upewnij się, że twój odkurzac łączy się z Wi-Fi 2,4

GHz.

Nazwa użytkownika lub hasło Wi-Fi jest nieprawidłowe. Należy upewnić się, czy

zostały wprowadzona prawidłowa nazwa i hasło użytkownika.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)