MODEL; kowania urządzenia powodują utratę praw gwarancyjnych. - Ardo WDO1485L - Instrukcja obsługi - Strona 5

Ardo WDO1485L Pralka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 15
Ładowanie instrukcji

5

SM1807

SERWIS

GWARANCJA

MODEL

:

...................................................................................................................................................................................................................

NUMER FABRYCZNY

:

.................................................................................................................................................................................

DATA ZAKUPU

:

.................................................................................................................................................................................................

PL

Urządzenia firmy “ARDO” posiadają gwarancję 24 miesiące od daty zakupu. Podczas napraw gwaran-
cyjnych wymagane jest przedstawienie dokumentu zakupu (faktury lub rachunku) uprawniającego do
skorzystania z gwarancji oraz podstemplowanej przez punkt sprzedaży karty gwarancyjnej.

Nie posiadanie wymaganych dokumentów powoduje utratę prawa do napraw gwarancyjnych.

Jakiekolwiek modyfikacje, naprawy wykonane przez obce serwisy nie autoryzowane przez East

Trading Company S.A. lub osoby postronne powodują utratę praw gwarancyjnych w okresie trwania

gwarancji.

Uszkodzenia mechaniczne lub uszkodzenia powstałe wskutek błędnego lub niewłaściwego użyt-

kowania urządzenia powodują utratę praw gwarancyjnych.

W przypadku konieczności skontaktowania się z serwisem, prosimy dzwonić pod numer infolinii:

East Trading Company S.A. - infolinia 0801 676 673

Gwarancja powinna zostać dokładnie wypełniona oraz zachowana z dokumentem zakupu

urządzenia zawierającym datę sprzedaży.
Przy każdej interwencji serwisu należy wypełnić kartę gwarancyjną.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)