Atlantic STEATITE EGO 50 Podgrzewacz wody – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
- Wł czy
H
zasilanie. Po 15 - 30 minutach, w zale no ci od pojemno ci urz dzenia, z odpływu powinna zacz
H
kapa
H
woda.
Jest to normalne i dzieje si tak na skutek rozszerzania si wody. Sprawdzi
H
, czy na poł czeniach i uszczelkach nie ma
przecieków. W trakcie ogrzewania i w zale no ci od jako ci wody, zbiorniki na ciepł wod mog wydawa
H
bulgocz ce
d
I
wi ki. D
I
wi ki te s normalne i nie oznaczaj uszkodzenia urz dzenia.
- Termostat jest fabrycznie ustawiony na zatrzymanie przy 65 ± 5 ° C. Je li widoczne jest stałe wypuszczanie pary lub gor cej
wody ze spustu lub przy otwieraniu kranu, natychmiast odł czy
H
zasilanie ogrzewacza i wezwa
H
serwisanta.
6. KONSERWACJA
-
Przed zdj
O
ciem plastikowej osłony upewni
L
si
O
,
K
e zasilanie jest odł
M
czone, aby unikn
ML
niebezpiecze
P
stwa obra
K
e
P
lub pora
K
enia pr
M
dem
.
Konserwacja przez u ytkownika
musi by
H
wykonywana przez u ytkownika. Porusza
H
urz dzeniem zabezpieczaj cym raz w miesi cu aby zapobiec osadzaniu si kamienia i sprawdzi
H
, czy nie jest ono
zablokowane. Niewykonywanie tej konserwacji mo e spowodowa
H
uszkodzenia i utrat gwarancji.
Konserwacja
dokonywana przez wykwalifikowane osoby
A:
Kamie : Usun
H
kamie osadzony na dnie. Nie zdrapywa
H
ani nie
opukiwa
H
kamienia przywartego do cianek, aby unikn
H
uszkodze powłoki. Pami ta
H
o wymianie uszczelki i zło eniu
urz dzenia, sprawdzi
H
czy woda nie przecieka po pierwszym ogrzaniu.
B:
W przypadku urz dze z anod magnezow
wymieni
H
j co dwa lata lub natychmiast, gdy jej rednica wyniesie mniej ni 10mm.
C:
Wymiana osłoni tego elementu
grzewczego obejmuje spuszczenie wody z ogrzewacza i wymian uszczelki. Zło y
H
element grzewczy, z odpowiedni sił
dokr ci
H
nakr tki (dokr canie krzy owe), sprawdzi
H
czy woda nie przecieka po pierwszym ogrzaniu, dokr ci
H
ponownie je li
to konieczne.
D:
Spust: Wył czy
H
zasilanie i zamkn
H
dopływ zimnej wody, Otworzy
H
krany z ciepł wod i zawór spustowy
urz dzenia zabezpieczaj cego. W przypadku ogrzewacza zamontowanego pod umywalk , odł czy
H
rury hydrauliczne i
odda
H
do opró nienia.
Cz
OQ
ciami podlegaj
M
cymi wymianie s
M
: termostat, uszczelka, ogrzewacz, anoda magnezowa,
przewód, osłona,
Q
wiatło, wł
M
cznik
.
Gwarancja obejmuje korzystanie z oryginalnych cz
OQ
ci zapasowych od
producenta. PORADA DLA U
H
YTKOWNIKA:
W przypadku twardej wody o TH> 20° f (>200 ppm), zalecamy jej
zmi kczenie. W przypadku korzystania ze zmi kczacza wody, twardo
H
ko cowa wody powinna wynosi
H
ponad 15° f. W przypadku dłu szej nieobecno ci, zwłaszcza w ziemi, spu ci
H
wod z urz dzenia, nast pnie post powa
H
zgodnie z procedurami dotycz cymi uruchamiania.
7. GWARANCJA (PL)
- Ogrzewacz wody musi by
H
zainstalowany, obsługiwany i konserwowany zgodnie ze sztuk oraz standardami obowi zuj cymi
w pa stwie instalacji oraz instrukcjami zawartymi w niniejszej instrukcji.
W Unii Europejskiej
urz dzenie to podlega prawnej
gwarancji przyznanej konsumentom na mocy Dyrektywy 1999/44/WE, gwarancja ta obowi zuje od dnia dostawy towaru do
konsumenta. Poza gwarancj prawn
, niektóre produkty posiadaj przedłu on gwarancj , ograniczon do darmowej
wymiany zbiornika i elementów uznanych za uszkodzone,
z wył
M
czeniem kosztów wymiany i transportu
.
Patrz tabela
poni ej.
Gwarancja ta nie narusza w aden sposób Pa stwa praw wynikaj cych z gwarancji ustawowych
. Jest ona wa na
w kraju zakupu produktu, pod warunkiem zainstalowania go w tym samym kraju. Wszelkie
uszkodzenia musz by
H
zgłoszone do depozytariusza przed wymian w ramach gwarancji, a urz dzenie musi pozosta
H
dost pne dla ubezpieczyciela oraz producenta.
PC/E-SERIES/EGO
OPRO/OPRO+/CERAMIC/STEATITE
Gwarancja prawna
2 lata
2 lata
Dodatkowa gwarancja handlowa
na zbiorniki i emali elementu
grzewczego
+1 rok
5 lat
-
Wył
M
czenia:
cz ci podlegaj ce zu yciu: anody magnezowe … Wyposa enie, do którego nie ma dost pu (trudny dost p w
przypadku napraw, konserwacji lub oceny). Urz dzenia wystawione na nietypowe warunki otoczenia
: mróz, warunki
pogodowe panuj ce na zewn trz, woda o nietypowych wła ciwo ciach chemicznych wykraczaj cych poza kryteria dla wody
pitnej, sie
H
zasilaj ca z wahaniami napi cia.
Wyposa enie zainstalowane bez przestrzegania obecnych standardów w
pa stwie instalacji: brak lub nieprawidłowe urz dzenie zabezpieczaj ce, nietypowa korozja na skutek u ycia
niewła ciwych mocowa hydraulicznych (styki elazne/miedziane), nieprawidłowe uziemienie, nieodpowiednia grubo
H
przewodu, nieprzestrzeganie schematów podł cze zawartych w niniejszej instrukcji. Wyposa enie niepoddawane
konserwacji zgodnie z niniejsz instrukcj . Naprawy lub wymiana cz ci lub elementów wyposa enia nieprzeprowadzone
lub nieautoryzowane przez firm odpowiedzialn za gwarancj . Wymiana elementów nie przedłu a okresu gwarancyjnego
na urz dzenie. Gwarancja obowi zuje dla produktów, które s uszkodzone i poddane ocenie przez firm odpowiedzialn za
gwarancj . Obowi zkowe jest udost pnienie produktów takowej firmie.
- Aby skorzysta
H
z praw przysługuj cych na gwarancji,
skontaktowa
L
si
O
z instalatorem lub sklepem.
W razie potrzeby
skontaktowa
H
si z ATL International tel: (+33)146836000, faks: (+33)146836001, 58 av Gén. Leclerc 92340 Bourg-la-Reine
(Francja), Tel: 0080038713858 (Belgia) gdzie uzyskaj Pa stwo informacje na temat dalszego post powania.
Typ / Nr identyfikacyjny:
PIECZ
K
TKA SKLEPU
Numer seryjny:
Nazwisko i adres klienta:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-33-
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)