AL-KO EKS 2000/35 Piła łańcuchowa – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
lt
M o nta vim as
A
PAVOJUS!
P a v o ju s g y v y b e i d el a p la id a u s e lg e s io !
P a s e k m e s g a li bu ti s u n k ia u s i s u ž a lo ji-
mai!
G ra n d in e s s ta b d ž io tik s la s y ra s u m a ž in ti
a rb a u ž k irs ti keliq s u ž a lo jim u i g a lim o a t
g a lin io s m u g io a tve ju .
G ra n d in in j p ju klq n a u d o k ite a ts iž v e lg -
d a m i j s a u g a ir la b a i s u s ik a u p e .
Pjuklu grandiniu alyva
P rie š b e t ko kio d a rb o p ra d ž ia p a tik rin k ite
a ly v o s ly gj ir, je i b u tin a, p a p ild y k ite p ju k lq
g ra n d in iq a ly v o s a ts a rg a s .
P ju k lo g ra n d in e ir k re ip ia m a jj b e g e lj v e ik im o m etu
a ly v a n u o la t a p ru p in a a u to m a tin e te p im o s is te m a .
P ju k lq g ra n d in iq a ly v a s a u g o nu o k o ro z ijo s ir
p rie š la ik in io s u s id e v e jim o .
P ju k lo g ra n d in e s ir k re ip ia m o jo b e g e lio te p im u i
n a u d o k ite tik e k o lo g iš k a , b io lo g iš k a i s k a id ž ia ko-
k y b iš k a p ju k lq g ra n d in iq a ly v a , ku ria tra n s p o rtu o -
k ite ir s a n d e liu o k ite p a tv irtin to s e ir p a ž e n k lin to s e
ta lp o s e .
T am , kad pju klo g ra n d in e b u tq p a k a n k a m a i te -
pa m a , b a ke (11 /1 ), (1 2 /1 ) v is a d a tu ri buti p a
k a n k a m a i p ju k lq g ra n d in iq a ly v o s . A ly v o s lygj
g a lim a tik rin ti s te b e jim o la n g e ly je . D ra u d ž ia m a
n e s ie k ti a rb a v irš y ti ž y m a s „ M IN “ (11 /3 ), (1 2 /3 ) ir
„ M A X “ (11 /2 ), (12/2).
EK S P LO A T A C IJO S PR ADZIA
A
A
A
PRANE
š
IMAS!
M a š in o s p a ž e id im a i n a u d o ja n t n a u do ta
a lyva !
N a u d o to s a ly v o s n a u d o jim a s g ali s u k e lti
m a š in o s p a ž e id im u s ir y ra k e n k s m in g a s
a p lin k a i!
d
E
m
ESIO!
M a š in o s p a ž e id im a i del p ju k lq g ra n d in iq
a ly v o s s u d ž iu v im o !
Del p ju k lq g ra n d in iq a ly v o s k lija v im o s i
g a lim i a ly v a t ie k ia n č iq k o m p o n e n tq ar
a ly v o s s iu rb lio p a ž e id im a i!
P rie š k ie k v ie n a ilg e s n j s a n d e lia v im a
p a š a lin k ite p ju k lq g ra n d in iq a ly v a iš
p rie ta is o .
A
PAVOJUS!
S u s iž a lo jim o p a v o ju s d el p a ž e is tq k o m
p o n e n t ^
Del p a ž e is tq k o m p o n e n tq g a lim i s u n k u s
s u ž a lo jim a i a r n et m irtis !
P rie š p a le is d a m i a tlik ite a p ž iu ra ir p a ti
k rin k ite k o m p o n e n tq v e ik im a .
PAVOJUS!
P a v o ju s g y v y b e i d el p a ž e is to g ra n d in e s
s ta b d ž io !
P a s e k m e s g ali bu ti s u n k ia u s i s u ž a lo jim a i
a r n et m irtis !
P rie š b et ko kio d a rb o p ra d ž ia p a tik rin k ite
g ra n d in e s s ta b d ž io v e ik im a .
P rie š b et ko kio d a rb o p ra d ž ia p a tik rin k ite
a ly v o s ly g j ir, je i bu tin a, p a p ild y k ite pju klq
g ra n d in iq a ly v o s a ts a rg a s .
■
L a ik y k ite s k o n k re č io s š a lie s n u o s ta tq del
d a rb o laik o.
■
T v irta i a p im k ite g a lin e pju klo r a n k e n a d e š in e
(d e š in ia ra n k ia m s ), o p rie k in e r a n k e n a kaire
ran k a ir la ikykite .
■
N e a tle is k ite ra n k e n q , kol v e ik ia v a rik lis .
■
P rie š p a le is d a m i g ra n d in in j p ju kla , u ž k a b in -
kite k a b e lio ilg in tu v a už a p s a u g o s nuo iš tra u -
kim o (13).
■
N e n a u d o k ite p ju klo , kai:
■
e s a te p a v a rg e
■
n e g a lu o ja te
■
e s a te p a v e ik ti a lk o h o lio , m e d ik a m e n tq ir
n a rk o tik q
V A LD Y M A S
Variklio jjungimas
P rie š k ie k v ie n a g ra n d in in io pju klo jju n -
g im a a tle is k ite g ra n d in e s sta b dj.
1.
N y k š č iu n u s p a u s k ite ir la ik y k ite n u s p a u s ta
fik s a v im o m y g tu k a (14/1).
2.
N u s p a u s k ite ir la ik y k ite n u s p a u s ta JJ./IŠJ. ju n -
g ik lj (14/2).
F ik s a v im o m y g tu k a po g ra n d in in io p ju klo
p a le id im o n e b u tin a la ik y ti n u s p a u s ta . Jis
tu ri u ž k irs ti k e lia n e ty č in ia m g ra n d in in io
p ju klo p a le id im u i.
2 6 6
E K S 2 0 0 0 / 3 5 / E K I 2 2 0 0 / 4 0 / E K S 2 4 0 0 / 4 0
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)