Falmec Vela 90 ix (800) NRS - Instrukcja obsługi - Strona 27

Falmec Vela 90 ix (800) NRS Okap – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 28
Ładowanie instrukcji

90

5) Wywierci

ć

, w

ł

o

ż

y

ć

2 ko

ł

ki rozporowe o

ś

rednicy 4mm i

ś

rubami (V6) przymocowa

ć

listw

ę

(L).

6) 2

ś

rubami (V7) przykr

ę

ci

ć

przed

ł

u

ż

enie (H) do listwy (L).

- Zasili

ć

elektrycznie okap przestrzegaj

ą

c obowi

ą

zuj

ą

cych przepisów (patrz rozdzia

ł

D

instrukcji obs

ł

ugi).

O2

INSTRUKCJE MONTA

Ż

U OKAPÓW WYSPOWYCH HORIZON NRS, LU-

INSTRUKCJE MONTA

Ż

U OKAPÓW WYSPOWYCH HORIZON NRS, LU-

MINA NRS, PLANE NRS, VELA NRS

MINA NRS, PLANE NRS, VELA NRS

Etap 1

Etap 1

(Rys. A1)

- Obliczy

ć

wysoko

ść

H od p

ł

aszczyzny do gotowania za pomoc

ą

sumy warto

ś

ci: X + Y + H1

(Rys. B1)

-

Ś

ledz

ą

c wskazówki zawarte w roz. H1 usun

ąć

panel zasysania obwodowego (AP) (je

ż

eli

obecny) i metalowe filtry. Tylko w przypadku okapu Lumina NRS Wyspowego, usun

ąć

równie

ż

przedni panel (PN).

- Odczepi

ł

łą

cznik m

ę

ski (CO) od

łą

cznika

ż

e

ń

skiego zamocowanego na korpusie okapu.

(Rys. C1)

- Poluzowa

ć

4

ś

ruby przytrzymuj

ą

ce komor

ę

silnika NRS (CM);

- Przesun

ąć

bokiem komor

ę

silnika NRS (CM) tak, aby 4

ś

ruby znajdowa

ł

y si

ę

przed otworem a

nie przed szczelin

ą

;

- aby usun

ąć

komor

ę

silnika (CM) z korpusu okapu podnie

ść

j

ą

do góry.

(Rys. D1)

- Przymocowa

ć

element (TI) do komory silnika NRS (CM) za pomoc

ą

7

ś

rub (V1).

(Rys. E1)

- Za pomoc

ą

4 ko

ł

ków o

ś

rednicy 8 oraz

ś

rub (V2) przymocowa

ć

górn

ą

kratownic

ę

(TS) do

sufitu.

(Rys. F1 i G1)

- Zmierzy

ć

warto

ść

“Z” jak wskazano na rysunku F1.

- Przeci

ąć

rur

ę

NRS (A) i kolanko NRS (B) zgodnie ze wskazówkami na rysunku F1 cz

ęść

2,

aby rura odprowadzania (A) zosta

ł

a zamontowana w idealnie pionowej pozycji. Zamocowa

ć

kolanko NRS (B) na rurze NRS (A) za pomoc

ą

zacisku i po

łą

czy

ć

wszystko w sposób

prowizoryczny do rury odprowadzaj

ą

cej (F) znajduj

ą

cej si

ę

w podsufitce lub poddaszu.

- Przesun

ąć

wszystko (CM+TI) po kratownicy (TS) a

ż

do uzyskania

żą

danej wysoko

ś

ci (H1)

(patrz równie

ż

rys. A1)

- Zablokowa

ć

elementy (CM+TI i TS) 8

ś

rubami samogwintuj

ą

cymi (V3).

Etap 2

Etap 2

(Rys. H1)

- W

ł

o

ż

y

ć

rur

ę

NRS (A) do

łą

cznika silnika (D) komory (CM) i zablokowa

ć

za pomoc

ą

3

ś

rub (V7).

(Rys. I1 i L1)

- Zamocowa

ć

elementy podpory przed

ł

u

ż

enia (SP) do kratownicy (TS) w przypadku podsufitki

lub do komory silnika (CM) w przypadku zastosowania kratownicy (TS).

- Wsun

ąć

kana

ł

kominowy (G) na przed

ł

u

ż

enie (H) i zablokowa

ć

je ze sob

ą

za pomoc

ą

papierowej ta

ś

my przylepnej.

- W

ł

o

ż

y

ć

ca

ł

o

ść

, kana

ł

kominowy-przed

ł

u

ż

enie (G+H), do korpusu silnika (CM).

- Za pomoc

ą

4

ś

rub metrycznych M4 (V5) zamocowa

ć

ca

ł

o

ść

, kana

ł

kominowy-przed

ł

u

ż

enie

(G+H), do elementów podparcia przed

ł

u

ż

enia (SP) lub górnej kratownicy TS nie dokr

ę

caj

ą

c ich

do ko

ń

ca.

(Rys. M1)

- Podnie

ść

korpus okapu tak, aby dolne otwory znajdowa

ł

y sie na przeciw 4

ś

rub metrycznych

M5 komory silnika (CM). Przesun

ąć

bokiem komor

ę

silnika (CM) tak, aby

ś

ruby metryczne by

ł

y

umieszczone w szczelinach, nast

ę

pnie dokr

ę

ci

ć

do oporu.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)