Falmec Nuvola isola 90 ix ECP - Instrukcja obsługi - Strona 22

Falmec Nuvola isola 90 ix ECP Okap – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 31
Ładowanie instrukcji

66

nia z pr

ę

dko

ś

ci

ą

ustawion

ą

uprzednio (przycisk z przerywanym

ś

wiat

ł

em).

• Po oko

ł

o 30 godzinach funkcjonowania, przycisk sugeruje umycie metalowych filtrów (przycisk

za

ś

wiecony na czerwono). Aby dezaktywowa

ć

alarm, przytrzyma

ć

przycisk timer przez kilka

sekund, a

ż

do zgaszenia czerwonego

ś

wiat

ł

a. Nast

ę

pnie wy

łą

czy

ć

okap i ponownie go w

łą

czy

ć

,

aby sprawdzi

ć

anulowanie alarmu.

PILOT PRACUJ

Ą

CY NA FALACH 433,92MHZ.

Dane techniczne:

zasilania

bateria litowa 3V (typu CR2032)

zu

ż

ycie przy trans. danych.

6mA

antena

wbudowana

Typ generatora drga

ń

SAW

Czas pracy

-10 . . . +55°C

Poprze naci

ś

ni

ę

cie jednego z przycisków za

ś

wieci si

ę

Dioda wskazuj

ą

c przekazywanie kodu. Je

ś

li

Dioda nie za

ś

wieci si

ę

, bateria mo

ż

e by

ć

roz

ł

adowana.

Wymiana baterii: Otworzy

ć

tylni

ą

przykrywk

ę

, po czym w

ł

o

ż

y

ć

bateri

ę

, ustawiaj

ą

c w

ł

a

ś

ciwie

biegunowo

ść

.

UWAGA! Je

ś

li betri

ę

zast

ą

pi si

ę

innego nieprawid

ł

owego rodzaju baterii, istnieje

niebezpiecze

ń

stwo wybuchu.

Zby

ć

baterie zgodnie z aktualnie obowi

ą

zuj

ą

cymi normami prawnymi.

Producent:

Falmec S.p.A. - Via dell’Artigianato, 42 - 31029 Vittorio Veneto (TV) - ITALY

O

ś

wiadcza,

ż

e pilot spe

ł

nia wymagania norm technicznych dla tego produktu i w zakresie

zastosowa

ń

normy 1999/5/CE.

Wykonane zosta

ł

y niezb

ę

dne próby cz

ę

stotliwo

ś

ci radiowej.

ETSI EN 300 220-2 V2.1.2 (2007-06)

EN 60950-1 (2001)

ETSI EN 301 489-1 V1.4.1 (2002)

EN 50371 (2004-06)

ETSI EN 301 489-3 V1.4.1 (2002)

INSTRUKCJE ZWI

Ą

ZANE ZE ZMIAN

Ą

KODU PILOTA FALMEC kod 105080050

(stosowa

ć

tylko w przypadku b

łę

dnego dzia

ł

ania)

Od

łą

czy

ć

urz

ą

dzenie od sieci elektrycznej.

Aby wej

ść

do trybu zmiany kodu, nale

ż

y wcisn

ąć

przycisk “

ś

wiat

ł

o” wraz z przyciskiem “timer”

(pilot) na co najmniej 3 s. Po 3 s. Dioda zacznie powoli pulsowa

ć

. Je

ś

li teraz w ci

ą

gu 5 s. zostanie

przyci

ś

ni

ę

ty przycisk „-„, (pilot) wywo

ł

any i zapisany w pilocie nowy przypadkowy kod. Zapis

zostanie potwierdzony trzema krótkimi pulsacjami Diody.

Aby powróci

ć

do kodu default: wcisn

ąć

przycisk “-“ wraz z przyciskiem “

ś

” (pilot) na co najmniej

5s. Po 5s. zostanie zapisany w pilocie kod default. Zapis zostanie potwierdzony trzema krótkimi

pulsacjami Diody. Pod

łą

czy

ć

urz

ą

dzenie do sieci elektrycznej i sprawdzi

ć

czy

ś

wiat

ł

o i silniki s

ą

wy

łą

czone.

Wcisn

ąć

przycisk na pulpicie przycisków przez 2 s i po za

ś

wieceniu si

ę

czerwonej kontrolki na

pulpicie przycisn

ąć

jakikolwiek przycisk na pilocie w ci

ą

gu do 10 s.

Czynno

ś

ci

ą

t

ą

operacja zostanie zapisana z nowym kodem przekazywania danych.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)