Falmec Lumina 90 ix (800) NRS ECP Okap – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
90
5) Wywierci
ć
, w
ł
o
ż
y
ć
2 ko
ł
ki rozporowe o
ś
rednicy 4mm i
ś
rubami (V6) przymocowa
ć
listw
ę
(L).
6) 2
ś
rubami (V7) przykr
ę
ci
ć
przed
ł
u
ż
enie (H) do listwy (L).
- Zasili
ć
elektrycznie okap przestrzegaj
ą
c obowi
ą
zuj
ą
cych przepisów (patrz rozdzia
ł
D
instrukcji obs
ł
ugi).
O2
INSTRUKCJE MONTA
Ż
U OKAPÓW WYSPOWYCH HORIZON NRS, LU-
INSTRUKCJE MONTA
Ż
U OKAPÓW WYSPOWYCH HORIZON NRS, LU-
MINA NRS, PLANE NRS, VELA NRS
MINA NRS, PLANE NRS, VELA NRS
Etap 1
Etap 1
(Rys. A1)
- Obliczy
ć
wysoko
ść
H od p
ł
aszczyzny do gotowania za pomoc
ą
sumy warto
ś
ci: X + Y + H1
(Rys. B1)
-
Ś
ledz
ą
c wskazówki zawarte w roz. H1 usun
ąć
panel zasysania obwodowego (AP) (je
ż
eli
obecny) i metalowe filtry. Tylko w przypadku okapu Lumina NRS Wyspowego, usun
ąć
równie
ż
przedni panel (PN).
- Odczepi
ł
łą
cznik m
ę
ski (CO) od
łą
cznika
ż
e
ń
skiego zamocowanego na korpusie okapu.
(Rys. C1)
- Poluzowa
ć
4
ś
ruby przytrzymuj
ą
ce komor
ę
silnika NRS (CM);
- Przesun
ąć
bokiem komor
ę
silnika NRS (CM) tak, aby 4
ś
ruby znajdowa
ł
y si
ę
przed otworem a
nie przed szczelin
ą
;
- aby usun
ąć
komor
ę
silnika (CM) z korpusu okapu podnie
ść
j
ą
do góry.
(Rys. D1)
- Przymocowa
ć
element (TI) do komory silnika NRS (CM) za pomoc
ą
7
ś
rub (V1).
(Rys. E1)
- Za pomoc
ą
4 ko
ł
ków o
ś
rednicy 8 oraz
ś
rub (V2) przymocowa
ć
górn
ą
kratownic
ę
(TS) do
sufitu.
(Rys. F1 i G1)
- Zmierzy
ć
warto
ść
“Z” jak wskazano na rysunku F1.
- Przeci
ąć
rur
ę
NRS (A) i kolanko NRS (B) zgodnie ze wskazówkami na rysunku F1 cz
ęść
2,
aby rura odprowadzania (A) zosta
ł
a zamontowana w idealnie pionowej pozycji. Zamocowa
ć
kolanko NRS (B) na rurze NRS (A) za pomoc
ą
zacisku i po
łą
czy
ć
wszystko w sposób
prowizoryczny do rury odprowadzaj
ą
cej (F) znajduj
ą
cej si
ę
w podsufitce lub poddaszu.
- Przesun
ąć
wszystko (CM+TI) po kratownicy (TS) a
ż
do uzyskania
żą
danej wysoko
ś
ci (H1)
(patrz równie
ż
rys. A1)
- Zablokowa
ć
elementy (CM+TI i TS) 8
ś
rubami samogwintuj
ą
cymi (V3).
Etap 2
Etap 2
(Rys. H1)
- W
ł
o
ż
y
ć
rur
ę
NRS (A) do
łą
cznika silnika (D) komory (CM) i zablokowa
ć
za pomoc
ą
3
ś
rub (V7).
(Rys. I1 i L1)
- Zamocowa
ć
elementy podpory przed
ł
u
ż
enia (SP) do kratownicy (TS) w przypadku podsufitki
lub do komory silnika (CM) w przypadku zastosowania kratownicy (TS).
- Wsun
ąć
kana
ł
kominowy (G) na przed
ł
u
ż
enie (H) i zablokowa
ć
je ze sob
ą
za pomoc
ą
papierowej ta
ś
my przylepnej.
- W
ł
o
ż
y
ć
ca
ł
o
ść
, kana
ł
kominowy-przed
ł
u
ż
enie (G+H), do korpusu silnika (CM).
- Za pomoc
ą
4
ś
rub metrycznych M4 (V5) zamocowa
ć
ca
ł
o
ść
, kana
ł
kominowy-przed
ł
u
ż
enie
(G+H), do elementów podparcia przed
ł
u
ż
enia (SP) lub górnej kratownicy TS nie dokr
ę
caj
ą
c ich
do ko
ń
ca.
(Rys. M1)
- Podnie
ść
korpus okapu tak, aby dolne otwory znajdowa
ł
y sie na przeciw 4
ś
rub metrycznych
M5 komory silnika (CM). Przesun
ąć
bokiem komor
ę
silnika (CM) tak, aby
ś
ruby metryczne by
ł
y
umieszczone w szczelinach, nast
ę
pnie dokr
ę
ci
ć
do oporu.
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)