Dyson V7 Motorhead (SV11) - Instrukcja obsługi - Strona 14

Dyson V7 Motorhead (SV11) Odkurzacz – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 18
Ładowanie instrukcji

74

• Należy unikać używania urządzenia z baterią podłączoną

do podstawy. Pomoże to w ostudzeniu baterii i przedłużeniu
jej żywotności.

INSTRUKCJE BEZPIECZEŃSTWA

DOTYCZĄCE BATERII

• Jeśli konieczna jest wymiana baterii, skontaktować się z

infolinią Dyson.

• Używać wyłącznie ładowarek firmy Dyson.
• Bateria jest szczelnie zamknięta. W normalnych warunkach

nie stwarza ona niebezpieczeństwa. W przypadku mało
prawdopodobnego wycieku z baterii, nie dotykać cieczy i
przestrzegać następujących środków bezpieczeństwa:

– Kontakt ze skórą – może wywoływać podrażnienia. Przemyć wodą

z mydłem.

– Wdychanie – może spowodować podrażnienie układu

oddechowego. Zaczerpnąć świeżego powietrza. Zasięgnąć porady
lekarza.

– Kontakt z oczami – może wywołać podrażnienia. Niezwłocznie

przemyć oczy dużą ilością wody, czynność kontynuować przez co
najmniej 15 minut. Zasięgnąć porady lekarza.

– Utylizacja – nosić rękawice ochronne w celu wyjęcia i

natychmiastowej utylizacji baterii zgodnie z miejscowymi
przepisami.

UWAGA

Niewłaściwe wykorzystanie baterii może wywołać ryzyko pożaru
lub oparzenia chemicznego. Nie wolno dopuszczać do bliskiego
kontaktu z temperaturą 140°F (60°C). Trzymać z dala od dzieci.
Nie rozkładać i nie wrzucać do ognia.

Informacje o utylizacji

• Produkty Dyson są wykonane z wysokiej klasy materiałów

nadających się do recyklingu. Jeśli tylko to możliwe należy oddać
produkty Dyson do recyklingu.

• Przed utylizacją urządzenia należy wymontować z niego baterię.
• Baterie należy utylizować lub poddać recyklingowi zgodnie z

przepisami miejscowego prawa.

• Zużyty filtr należy wyrzucić zgodnie z lokalnymi przepisami

lub rozporządzeniami.

• Oznaczenie to wskazuje, że na terenie krajów członkowskich

Unii Europejskiej nie należy utylizować tego produktu wraz z
innymi odpadami z gospodarstw domowych. W celu uniknięcia
potencjalnego skażenia środowiska lub ludzi spowodowanego
niekontrolowaną utylizacją odpadów należy odpowiedzialnie
poddawać je recyklingowi, a tym samym promować ekologiczne
powtórne przetwarzanie zasobów materiałowych. Aby zwrócić
zużyte urządzenie, należy skorzystać z systemu zwrotu i odbioru
lub skontaktować się ze sprzedawcą, u którego produkt
został zakupiony. Sprzedawca przekaże go do bezpiecznego
ekologicznie recyklingu.

Infolinia

Dziękujemy za zakup urządzenia Dyson

Urządzenie firmy Dyson jest objęte gwarancją w zakresie części i
serwisu przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z określonymi
w niej warunkami. W razie pytań dotyczących urządzenia firmy
Dyson można odwiedzić stronę www.dyson.pl/support, aby uzyskać
pomoc, ogólne wskazówki i użyteczne informacje.
Można też skontaktować się z infolinią firmy Dyson, podając
numer seryjny oraz informacje dotyczące miejsca i daty
zakupu urządzenia.
W przypadku konieczności naprawy urządzenia firmy Dyson
prosimy o kontakt z serwisem firmy Dyson w celu przedyskutowania
możliwych wariantów. Jeśli urządzenie Dyson jest na gwarancji
i obejmuje ona rodzaj przeprowadzanej naprawy, zostanie ona
wykonana nieodpłatnie.

Ograniczona 2-letnia gwarancja

Warunki i zakres ograniczonej 2-letniej gwarancji Dyson

Gwarancja obejmuje:

• Naprawę lub wymianę urządzenia - o ile posiadane urządzenie

okaże się niesprawne ze względu na wadliwe materiały, wykonanie
lub nieprawidłowe działanie – w ciągu 2 lat od daty zakupu (jeśli
którakolwiek z części jest niedostępna lub została wycofana z
produkcji, firma Dyson lub jej dystrybutor zastąpi ją odpowiednią
częścią zastępczą).

• W przypadku sprzedaży tego urządzenia poza obszarem UE

niniejsza gwarancja będzie ważna tylko wówczas, gdy urządzenie
będzie używane w kraju, w którym zostało sprzedane.

• W przypadku sprzedaży urządzenia na terenie UE niniejsza

gwarancja będzie ważna tylko wówczas, (i) gdy urządzenie
będzie używane w kraju, w którym zostało sprzedane, lub (ii)
gdy urządzenie będzie używane na terenie Austrii, Belgii, Francji,
Irlandii, Holandii, Hiszpanii, Niemiec, Wielkiej Brytanii lub Włoch
oraz gdy w odpowiednim kraju sprzedawany jest taki sam model
urządzenia o takim samym napięciu znamionowym.

Gwarancja nie obejmuje:

Firma Dyson nie gwarantuje naprawy ani wymiany produktu
niesprawnego z następujących powodów:

• Przypadkowego uszkodzenia, usterek wynikających z

nieprawidłowego albo nieostrożnego użycia lub konserwacji,
użycia urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem, niestaranności,
nieostrożnej obsługi lub przenoszenia urządzenia niezgodnie z
instrukcją obsługi firmy Dyson;

• Wykorzystywania urządzenia do celów innych niż użytek domowy;
• Użycia części złożonych lub zamontowanych niezgodnie z

instrukcjami firmy Dyson;

• Użycia części i ssawek innych niż oryginalne produkcji firmy Dyson;
• Nieprawidłowego montażu (z wyjątkiem montażu dokonanego

przez pracowników firmy Dyson);

• Działań i napraw przeprowadzanych przez osoby inne niż

autoryzowani serwisanci firmy Dyson;

• Zatorów — szczegółowe instrukcje dotyczące poszukiwania zatorów

w odkurzaczu można znaleźć w instrukcji obsługi.

• Zużycia się części w wyniku standardowego użytkowania

(bezpiecznik, elektroszczotka, itp.)

• Użycia urządzenia do zbierania gruzu, popiołu i tynku.
• Skrócenie czasu rozładowania akumulatora ze względu na jego

wiek lub naturalne zużycie (w stosownych przypadkach).
W razie wątpliwości dotyczących zakresu ochrony gwarancyjnej
należy skontaktować się z infolinią firmy Dyson.

Podsumowanie gwarancji

• Gwarancja obowiązuje od dnia zakupu.
• Warunkiem przeprowadzenia jakichkolwiek prac serwisowych

związanych z urządzeniem jest okazanie dowodu zakupu oraz
karty gwarancyjnej. W przypadku braku tych dokumentów wszelkie
prace będą dokonywane odpłatnie. Prosimy o zachowanie dowodu
zakupu (paragonu) oraz karty gwarancyjnej.

• Wszelkie prace przeprowadzane będą przez autoryzowanych

serwisantów Dyson.

• Wszelkie wymienione części przechodzą na własność firmy Dyson

lub jej dystrybutora.

• Naprawa lub wymiana urządzenia w trakcie okresu gwarancji nie

przedłuża okresu gwarancji.

• Gwarancja zapewnia dodatkowe korzyści poza tymi, które

wynikają z praw statutowych konsumenta i nie wpływa na nie w
żaden sposób.

Ważne informacje dotyczące

ochrony danych

W przypadku rejestrowania produktu firmy Dyson:

• Aby zarejestrować produkt i umożliwić nam obsługę gwarancyjną,

musisz podać podstawowe informacje kontaktowe.

• Proces rejestracji obejmuje możliwość wyrażenia zgody na

otrzymywanie od nas wiadomości. Jeśli wyrazisz zgodę na
otrzymywanie wiadomości od firmy Dyson, wówczas będziemy
wysyłali szczegółowe informacje o ofertach specjalnych i

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)