CZYSZCZENIE FILTRÓW; TERMOSTATU - Master BV 400 4010.015 - Instrukcja obsługi - Strona 8

Master BV 400 4010.015

Grzałka Master BV 400 4010.015 – Instrukcja obsługi, czytaj za darmo online w formacie PDF. Mamy nadzieję, że to pomoże rozwiązać wszelkie problemy, które mogą się pojawić. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Ładowanie instrukcji

en

it

de

es

fr

nl

pt

da

fi

no

sv

pl

ru

cs

hu

sl

tr

hr

lt

lv

et

ro

sk

bg

uk

bs

el

zh

UWAGA: W PRZYPADKU WYŁĄCZENIA SIĘ

NAGRZEWNICY POWODU BRAKU PALIWA

NALEŻY UZUPEŁNIĆ JEGO POZIOM W ZBIORNIKU

I ZRESETOWAĆ NAGRZEWNICĘ (PATRZ PUNKT

7.2.).

UWAGA: W modelach z zamkniętą komorą

spalania produkty spalania mogą zostać

odprowadzone

kominem

na

zewnątrz.

NALEŻY

WYKONAĆ

KOMIN

ZGODNIE

Z OBOWIĄZUJĄCYMI NORMAMI ORAZ

POSTĘPOWAĆ ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI

ZAWARTYMI W NINIEJSZEJ INSTRUKCJI.

►►

7.2. RESET NAGRZEWNICY:

W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w

działaniu nagrzewnicy następuje jej automatyczne

wyłączenie. Jeśli przycisk reset świeci się

ciągłym czerwonym światłem (RYS. 7), oznacza

to że nagrzewnica wymaga zresetowania. Aby

zresetować nagrzewnicę należy dwcisnąć (do oporu

i chwilę przytrzymać) przycisk reset (RYS. 8). Przed

ponownym włączeniem nagrzewnicy należy określić

i wyeliminować przyczynę która spowodowała jej

zatrzymanie (na przykład zatkanie się wlotu powietrza

/lub wylotu

powietrza, zatrzymanie wentylatora, itp.).

W przypadku niemożności usunięcia problemu który

spowodował wyłączenie się nagrzewnicy należy

zwrócić się o pomoc do autoryzowanego serwisu.

►►

7.3. WYŁĄCZENIE NAGRZEWNICY:

Ustawić przełącznik “I/0” w pozycji “0” (A RYS. 5).

Płomień zgaśnie, a wentylator będzie działał aż

do całkowitego schłodzenia komory spalania.

Nie

odłączać wtyczki przewodu zasilającego aż do

zakończenia cyklu chłodzenia.

8. CZYSZCZENIE FILTRÓW

ZALEŻNIE OD JAKOŚCI PALIWA KTÓRE

JEST STOSOWANE MOŻE BYĆ KONIECZNE

CZYSZCZENIE FILTRÓW:

►►

8.1. FILTR WLEWU PALIWA (RYS. 9):

8.1.1.

Odkręcić korek (A) zbiornika.

8.1.2.

Wyjąć filtr (B) ze zbiornika.

8.1.3.

Wyczyścić filtr (B) czystym paliwem, uważając

by go nie uszkodzić.

8.1.4.

Zamontować filtr (B) w zbiorniku.

8.1.5.

Zakręcić korek (A).

►►

8.2. FILTR SSANIA, (RYS. 10) ZALEŻNIE

OD MODELU:

8.2.1.

Odkręcić

kielich

(A).

8.2.2.

Wyjąć filtr (B) z kielicha, uważając by nie

uszkodzić uszczelek.

8.2.3.

Wyczyścić filtr (B) czystym paliwem, uważając

by go nie uszkodzić.

8.2.4.

Zamontować filtr (B) w kielichu.

8.2.5.

Ponownie zamontować kielich (A) zachowując

właściwe ustawienie uszczelek.

►►

8.3. FILTR POMPY PALIWA:

Patrz program konserwacji okresowej.

9. KONSERWACJA I

TRANSPORT

OSTRZEŻENIE: Przed każdym przesunięciem

nagrzewnicy należy ją wyłączyć (PATRZ

PUNKT. 7.3.), zaczekać do zakończenia cyklu

wychłodzenia oraz do całkowitego wychłodzenia

nagrzewnicy. Następnie należy odłączyć

zasilanie elektryczne (RYS. 11) oraz upewnić

się czy korek zbiornika paliwa jest dobrze

dokręcony aby uniknąć wyciekania paliwa.

Podczas przemieszczania nagrzewnicy należy

unikać przechylania jej.

W

CELU

ZAPEWNIENIA

OPTYMALNYCH

WARUNKÓW

PRZECHOWYWANIA

NAGRZEWNICY ZALECA SIĘ POSTĘPOWANIE

WEDŁUG NASTEPUJĄCEJ PROCEDURY:

9.1.

Opróżnić zbiornik paliwa wykręcając korek

umieszczony na dnie zbiornika (RYS. 12). Paliwo

zlać do zbiornika spełniającego odpowiednie normy

bezpieczeństwa.

9.2.

W przypadku zauważenia w zbiorniku osadów

należy wlać czyste paliwo i ponownie opróżnić

zbiornik.

9.3.

Wkręcić korek spustowy.

9.4.

W celu zachowania optymalnych warunków

przechowywania

nagrzewnicy

należy

przechowywać w suchym miejscu a nagrzewnicę

zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami

zewnętrznymi.

10. PODŁĄCZENIE

TERMOSTATU

POMIESZCZENIOWEGO

W modelach przygotowanych do podłączenia

termostatu, należy odłączyć zaślepkę gniazda

termostatu, a następnie podłączyć termostat

pomieszczeniowy (termostat ten jest wyposażeniem

opcjonalnym) (RYS. 13-14).

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 6 - INFORMACJE DOTYCZĄCE

en it de es fr nl pt da fi no sv pl ru cs hu sl tr hr lt lv et ro sk bg uk bs el zh UWAGA: PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO MONTAŻU, URUCHOMIENIEM LUB PRZEPROWADZENIEM ZABIEGÓW KONSERWACYJNYCH NAGRZEWNICY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ I ZROZUMIEĆ NALEŻYCIE NINIEJSZĄ INSTRUKCJĘ . NIEWŁAŚCIWA EKSPLOATACJA NAGRZEWNICY MO...

Strona 8 - CZYSZCZENIE FILTRÓW; TERMOSTATU

en it de es fr nl pt da fi no sv pl ru cs hu sl tr hr lt lv et ro sk bg uk bs el zh UWAGA: W PRZYPADKU WYŁĄCZENIA SIĘ NAGRZEWNICY POWODU BRAKU PALIWA NALEŻY UZUPEŁNIĆ JEGO POZIOM W ZBIORNIKU I ZRESETOWAĆ NAGRZEWNICĘ (PATRZ PUNKT 7.2.). UWAGA: W modelach z zamkniętą komorą spalania produkty spalania...

Strona 9 - PROGRAM KONSERWACJI ZAPOBIEGAWCZEJ; ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

en it de es fr nl pt da fi no sv pl ru cs hu sl tr hr lt lv et ro sk bg uk bs el zh OSTRZEŻENIE: PRZED WYKONANIEM JAKIEJKOLWIEK CZYNNOŚCI KONSERWACYJNEJ LUB NAPRAWY NALEŻY WYŁĄCZYĆ NAGRZEWNICĘ, ZACZEKAĆ DO ZAKOŃCZENIA CYKLU CHŁODZENIA ORAZ DO CAŁKOWITEGO JEJ WYCHŁODZENIA. NASTĘPNIE NALEŻY ODŁĄCZYĆ W...

Inne modele grzejniki Master