CZYSZCZENIE FILTRÓW; TERMOSTATU - Master BV 400 4010.015 - Instrukcja obsługi - Strona 8
Grzałka Master BV 400 4010.015 – Instrukcja obsługi, czytaj za darmo online w formacie PDF. Mamy nadzieję, że to pomoże rozwiązać wszelkie problemy, które mogą się pojawić. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Spis treści:
- Strona 6 – INFORMACJE DOTYCZĄCE
- Strona 8 – CZYSZCZENIE FILTRÓW; TERMOSTATU
- Strona 9 – PROGRAM KONSERWACJI ZAPOBIEGAWCZEJ; ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
en
it
de
es
fr
nl
pt
da
fi
no
sv
pl
ru
cs
hu
sl
tr
hr
lt
lv
et
ro
sk
bg
uk
bs
el
zh
UWAGA: W PRZYPADKU WYŁĄCZENIA SIĘ
NAGRZEWNICY POWODU BRAKU PALIWA
NALEŻY UZUPEŁNIĆ JEGO POZIOM W ZBIORNIKU
I ZRESETOWAĆ NAGRZEWNICĘ (PATRZ PUNKT
7.2.).
UWAGA: W modelach z zamkniętą komorą
spalania produkty spalania mogą zostać
odprowadzone
kominem
na
zewnątrz.
NALEŻY
WYKONAĆ
KOMIN
ZGODNIE
Z OBOWIĄZUJĄCYMI NORMAMI ORAZ
POSTĘPOWAĆ ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI
ZAWARTYMI W NINIEJSZEJ INSTRUKCJI.
►►
7.2. RESET NAGRZEWNICY:
W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w
działaniu nagrzewnicy następuje jej automatyczne
wyłączenie. Jeśli przycisk reset świeci się
ciągłym czerwonym światłem (RYS. 7), oznacza
to że nagrzewnica wymaga zresetowania. Aby
zresetować nagrzewnicę należy dwcisnąć (do oporu
i chwilę przytrzymać) przycisk reset (RYS. 8). Przed
ponownym włączeniem nagrzewnicy należy określić
i wyeliminować przyczynę która spowodowała jej
zatrzymanie (na przykład zatkanie się wlotu powietrza
/lub wylotu
powietrza, zatrzymanie wentylatora, itp.).
W przypadku niemożności usunięcia problemu który
spowodował wyłączenie się nagrzewnicy należy
zwrócić się o pomoc do autoryzowanego serwisu.
►►
7.3. WYŁĄCZENIE NAGRZEWNICY:
Ustawić przełącznik “I/0” w pozycji “0” (A RYS. 5).
Płomień zgaśnie, a wentylator będzie działał aż
do całkowitego schłodzenia komory spalania.
Nie
odłączać wtyczki przewodu zasilającego aż do
zakończenia cyklu chłodzenia.
8. CZYSZCZENIE FILTRÓW
ZALEŻNIE OD JAKOŚCI PALIWA KTÓRE
JEST STOSOWANE MOŻE BYĆ KONIECZNE
CZYSZCZENIE FILTRÓW:
►►
8.1. FILTR WLEWU PALIWA (RYS. 9):
►
8.1.1.
Odkręcić korek (A) zbiornika.
►
8.1.2.
Wyjąć filtr (B) ze zbiornika.
►
8.1.3.
Wyczyścić filtr (B) czystym paliwem, uważając
by go nie uszkodzić.
►
8.1.4.
Zamontować filtr (B) w zbiorniku.
►
8.1.5.
Zakręcić korek (A).
►►
8.2. FILTR SSANIA, (RYS. 10) ZALEŻNIE
OD MODELU:
►
8.2.1.
Odkręcić
kielich
(A).
►
8.2.2.
Wyjąć filtr (B) z kielicha, uważając by nie
uszkodzić uszczelek.
►
8.2.3.
Wyczyścić filtr (B) czystym paliwem, uważając
by go nie uszkodzić.
►
8.2.4.
Zamontować filtr (B) w kielichu.
►
8.2.5.
Ponownie zamontować kielich (A) zachowując
właściwe ustawienie uszczelek.
►►
8.3. FILTR POMPY PALIWA:
Patrz program konserwacji okresowej.
9. KONSERWACJA I
TRANSPORT
OSTRZEŻENIE: Przed każdym przesunięciem
nagrzewnicy należy ją wyłączyć (PATRZ
PUNKT. 7.3.), zaczekać do zakończenia cyklu
wychłodzenia oraz do całkowitego wychłodzenia
nagrzewnicy. Następnie należy odłączyć
zasilanie elektryczne (RYS. 11) oraz upewnić
się czy korek zbiornika paliwa jest dobrze
dokręcony aby uniknąć wyciekania paliwa.
Podczas przemieszczania nagrzewnicy należy
unikać przechylania jej.
W
CELU
ZAPEWNIENIA
OPTYMALNYCH
WARUNKÓW
PRZECHOWYWANIA
NAGRZEWNICY ZALECA SIĘ POSTĘPOWANIE
WEDŁUG NASTEPUJĄCEJ PROCEDURY:
►
9.1.
Opróżnić zbiornik paliwa wykręcając korek
umieszczony na dnie zbiornika (RYS. 12). Paliwo
zlać do zbiornika spełniającego odpowiednie normy
bezpieczeństwa.
►
9.2.
W przypadku zauważenia w zbiorniku osadów
należy wlać czyste paliwo i ponownie opróżnić
zbiornik.
►
9.3.
Wkręcić korek spustowy.
►
9.4.
W celu zachowania optymalnych warunków
przechowywania
nagrzewnicy
należy
ją
przechowywać w suchym miejscu a nagrzewnicę
zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami
zewnętrznymi.
10. PODŁĄCZENIE
TERMOSTATU
POMIESZCZENIOWEGO
W modelach przygotowanych do podłączenia
termostatu, należy odłączyć zaślepkę gniazda
termostatu, a następnie podłączyć termostat
pomieszczeniowy (termostat ten jest wyposażeniem
opcjonalnym) (RYS. 13-14).
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.
Podsumowanie
en it de es fr nl pt da fi no sv pl ru cs hu sl tr hr lt lv et ro sk bg uk bs el zh UWAGA: PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO MONTAŻU, URUCHOMIENIEM LUB PRZEPROWADZENIEM ZABIEGÓW KONSERWACYJNYCH NAGRZEWNICY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ I ZROZUMIEĆ NALEŻYCIE NINIEJSZĄ INSTRUKCJĘ . NIEWŁAŚCIWA EKSPLOATACJA NAGRZEWNICY MO...
en it de es fr nl pt da fi no sv pl ru cs hu sl tr hr lt lv et ro sk bg uk bs el zh UWAGA: W PRZYPADKU WYŁĄCZENIA SIĘ NAGRZEWNICY POWODU BRAKU PALIWA NALEŻY UZUPEŁNIĆ JEGO POZIOM W ZBIORNIKU I ZRESETOWAĆ NAGRZEWNICĘ (PATRZ PUNKT 7.2.). UWAGA: W modelach z zamkniętą komorą spalania produkty spalania...
en it de es fr nl pt da fi no sv pl ru cs hu sl tr hr lt lv et ro sk bg uk bs el zh OSTRZEŻENIE: PRZED WYKONANIEM JAKIEJKOLWIEK CZYNNOŚCI KONSERWACYJNEJ LUB NAPRAWY NALEŻY WYŁĄCZYĆ NAGRZEWNICĘ, ZACZEKAĆ DO ZAKOŃCZENIA CYKLU CHŁODZENIA ORAZ DO CAŁKOWITEGO JEJ WYCHŁODZENIA. NASTĘPNIE NALEŻY ODŁĄCZYĆ W...
Inne modele grzejniki Master
-
Master B 180
-
Master B 3 ECA 4615.105
-
Master B 3,3 EPB 4012.021
-
Master BF 30 E
-
Master BF 60 E
-
Master BG 100 PD
-
Master BLP 17 M
-
Master BV 470 F S
-
Master BV 690 F S
-
Master BV 691 FS 4013.073