CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA; OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO; UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB - Makita EM2651UH - Instrukcja obsługi - Strona 23

Spis treści:
- Strona 4 – SYMBOLE; Polski
- Strona 5 – ZASADY BEZPIECZEŃSTWA; Zalecenia ogólne
- Strona 6 – Tankowanie
- Strona 7 – Odrzut; Metoda pracy; W celu uniknięcia odrzutu należy przestrzegać poniższych zasad:; Instrukcja konserwacji
- Strona 8 – DEKLARACJA ZGODNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ; Nigdy nie prostować, ani nie spawać uszkodzonych
- Strona 11 – OPIS CZĘŚCI
- Strona 12 – MONTAŻ UCHWYTU; Modele z uchwytem typu “kierownica roweru”
- Strona 13 – MONTAŻ OSŁONY; Upewnić się, że używa się oryginalnych ostrzy
- Strona 14 – MONTAŻ OSTRZA TNĄCEGO LUB NYLONOWEJ GŁOWICY TNĄCEJ; Montaż ostrza z kluczem do śrub z łbem sześciokątnym na
- Strona 15 – Kontrola i uzupełnienie oleju silnikowego; Punkt 1 - Wymiana oleju: “Miarka poziomu oleju”; PRZED ROZPOCZĘCIEM PRACY
- Strona 16 – TANKOWANIE; Obchodzenie się z paliwem; WZBRONIONE; Paliwo; Punkt 2 - Wymiana oleju: “Jeżeli olej się wyleje”
- Strona 17 – PRAWIDŁOWA OBSŁUGA URZĄDZENIA; Zaczepianie paska naramiennego; ROZRUCH; PRACA; URUCHAMIANIE I WYŁĄCZANIE URZĄDZENIA; Odłączanie
- Strona 18 – Środki ostrożności podczas tej czynności:; OTWARTE
- Strona 19 – ZATRZYMYWANIE; KONTROLA OBROTÓW NA BIEGU WOLNYM; OSTRZENIE MECHANIZMU TNĄCEGO; NYLONOWA GŁOWICA TNĄCA
- Strona 20 – Wymiana nylonowej żyłki
- Strona 21 – KONSERWACJA I NAPRAWY; WYMIANA OLEJU SILNIKOWEGO; Częstotliwość wymiany:; Codzienna kontrola i konserwacja
- Strona 22 – CZYSZCZENIE FILTRA POWIETRZA; NIEBEZPIECZEŃSTWO: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE; WSKAZUJE NA OLEJ
- Strona 23 – CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA; OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO; UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO; KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB
- Strona 24 – PRZECHOWYWANIE; Wyszukiwanie usterek; Usterka
- Strona 26 – ZNAJDOWANIE I USUWANIE USTEREK; Nieprawidłowy stan
6
0,7 mm - 0,8 mm
(0,028” - 0,032”)
Skrzynka
przekładniowa
Otwór
smarowania
Przewód paliwowy
Zacisk przewodu
Filtr paliwa (1)
Przewód
paliwowy
CZYSZCZENIE FILTRA PALIWA
OSTRZEŻENIE: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO
WZBRONIONE
Częstotliwość czyszczenia i kontroli: Co miesiąc (po każdych 50 godzinach
pracy)
Głowica ssąca w zbiorniku paliwa
– Filtr paliwa (1) głowicy ssącej jest używany do filtrowania paliwa tłoczonego
do gaźnika.
– Należy regularnie przeprowadzać kontrolę wzrokową filtra paliwa. W tym
celu należy odkręcić korek zbiornika, użyć drucianego haka i wyciągnąć
przez otwór głowicę ssącą. W przypadku stwardnienia, zanieczyszczenia lub
zatkania filtra należy go wymienić.
– Niewystarczający dopływ paliwa może spowodować przekroczenie
maksymalnej dopuszczalnej prędkości. Dlatego należy wymieniać filtr paliwa
przynajmniej raz na kwartał, aby zapewnić dostateczny dopływ paliwa do
gaźnika.
WYMIANA PRZEWODU PALIWOWEGO
UWAGA: SUBSTANCJE ŁATWOPALNE SUROWO
WZBRONIONE
Częstotliwość czyszczenia i kontroli: Codziennie (po każdych 10 godzinach
pracy)
Wymiana: Raz na rok (po każdych 200 godzinach pracy)
Przewód paliwowy należy wymieniać raz na rok niezależnie od częstotliwości
użytkowania urządzenia. Wyciek paliwa może spowodować pożar.
W razie wykrycia wycieku podczas kontroli natychmiast wymienić przewód
doprowadzający olej.
KONTROLA SWORZNI, NAKRĘTEK I ŚRUB
– Dokręcić poluzowane sworznie, nakrętki itp.
– Sprawdzić, czy nie dochodzi do wycieków paliwa i oleju.
– Ze względów bezpieczeństwa wymienić uszkodzone części na nowe.
CZYSZCZENIE CZĘŚCI
– Zawsze utrzymywać silnik w czystości.
– Żeberka cylindra powinny być zawsze wolne od kurzu i brudu, Kurz lub
zabrudzenia na żeberkach mogą spowodować zatarcie tłoka.
KONTROLA ŚWIECY ZAPŁONOWEJ
– Do montażu i demontażu świecy zapłonowej należy używać tylko
dostarczonego klucz uniwersalnego.
– Odstęp pomiędzy dwiema elektrodami świecy zapłonowej powinien
wynosić 0,7 - 0,8 mm (0,028” - 0,032”). Jeżeli odstęp jest zbyt duży lub zbyt
mały, należy go wyregulować. Jeżeli świeca zapłonowa jest zatkana lub
zanieczyszczona, należy ją dokładnie wyczyścić lub wymienić.
UWAGA: Nigdy nie dotykać łącznika świecy zapłonowej przy włączonym silniku
(wysokie napięcie, ryzyko porażenia prądem).
WYMIANA USZCZELEK I PODKŁADEK
Podczas ponownego montażu silnika należy pamiętać o wymianie uszczelek i podkładek.
Wszelkie prace konserwacyjne i regulacyjne niewymienione w niniejszej instrukcji obsługi mogą być wykonywane wyłącznie przez
autoryzowany serwis.
WPROWADZANIE SMARU DO SKRZYNKI
PRZEKŁADNIOWEJ
– Wpuszczać smar (Shell Alvania 2 lub równorzędny) do skrzynki
przekładniowej przez otwór co 30 godzin. (Oryginalny smar MAKITA jest
dostępny w punktach sprzedaży produktów MAKITA.)
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.
Podsumowanie
Spis treści Strona Symbole ....................................................................... 4 9 Zasady bezpieczeństwa .............................................. 50 Dane techniczne .......................................................... 54 Opis części ......................................
50 15 m Diagram ZASADY BEZPIECZEŃSTWA Zalecenia ogólne – Aby zapewnić prawidłową obsługę narzędzia, użytkownik musi przeczytać niniejszą instrukcję obsługi, która pozwoli mu się zaznajomić z działaniem kosy spalinowej. Użytkownicy posiadający niewystarczającą wiedzę w zakresie obsługi narzędzia stwa...
51 • Przerwy w pracy • Transport • Tankowanie • Konserwacja • Wymiana narzędzi 3 m Uruchomić kosę spalinową żyłkową zgodnie z instrukcją. – Nie stosować żadnej innej metody w celu uruchomienia urządzenia! – Używać kosy spalinowej oraz narzędzi tylko zgodnie z ich przeznaczeniem. – Silnik kosy spalin...
Inne modele trymery Makita
-
Makita EM2600U
-
Makita UR2300
-
Makita UR3000