OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI - Smeg FAB28RDGM5 - Instrukcja obsługi - Strona 7

Smeg FAB28RDGM5 Lodówka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 19
Ładowanie instrukcji

31

Contents

GWARANCJA

PL

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

Dokumentem uprawniającym do korzystania z gwarancji jest oryginalna karta
gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon z kasy fiskalnej lub faktura).

Smeg Polska Sp. z o.o. zapewnia:

1. Ogólną 24-ro miesięczną gwarancję na wszystkie produkty marki Smeg.
2. 12-to miesięczną gwarancję na oryginalne części zamienne użyte do napraw gwarancyj-

nych i odpłatnych dla wszystkich produktów dystrybuowanych przez Smeg Polska Sp. z o.o.

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI:
Karta gwarancyjna jest ważna na terenie kraju i tylko dla produktów zakupionych na terenie

Rzeczpospolitej Polskiej.
1. Okres gwarancji na wszystkie urządzenia marki Smeg dla Użytkownika wynosi 24 miesiące

i liczy się od dnia sprzedaży sprzętu widniejącego na fakturze lub paragonie.

2. Firma Smeg Polska Sp. z o.o. zapewnia Użytkownika, iż w razie stwierdzenia wady w ciągu

24 miesięcy od daty zakupu, zostanie ona usunięta na koszt gwaranta. Zgłoszenie wady na
podstawie niniejszej gwarancji powinno nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż 30
dni od wykrycia wady.

3. Wady sprzętu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych

od dnia zgłoszenia w Autoryzowanym Serwisie Smeg i udostępnienia sprzętu. W przypad-
ku konieczności sprowadzenia części z zagranicy, termin naprawy może zostać wydłużo-
ny.

4. W przypadku stwierdzenia przez Autoryzowany Serwis SMEG braku możliwości naprawy

sprzętu, Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany reklamowanego sprzętu na nowy,
wolny od wad, sprzęt. Wymiany dokonuje Autoryzowany Serwis Smeg lub Gwarant. Przez
naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym właściwym dla
usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości wymienionych części przy jednej
naprawie. Naprawa specjalistyczna nie obejmuje czynności o charakterze konserwacyj-
nym, poprawy połączeń oraz regulacji. Wymienione części, bądź urządzenia, przechodzą
na własność SMEG Polska Sp. z o.o.. Jeżeli wady nie można usunąć lub koszty związane
z naprawą są niewspółmierne do wartości sprzętu, lub naprawa jest szczególnie utrudnio-
na, wówczas Gwarant, według swego wyboru, dokona wymiany sprzętu albo zwrotu ca-
łości, lub odpowiedniej części ceny sprzętu.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)