tualnie rozlanego oleju. - STIGA Multiclip 47 298471048/ST1 - Instrukcja obsługi - Strona 34

STIGA Multiclip 47 298471048/ST1 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 39
Ładowanie instrukcji

8

WAŻNE

Akumulator może być ponownie

naładowany w każdej chwili, również

częściowo, bez ryzyka jego uszkodzenia.

Nieprzestrzeganie wyżej wymienionej procedury

lub nienaładowanie akumulatora mogłoby

spowodować bezpowrotne uszkodzenie jego

elementów. Rozładowany akumulator

musi

być jak najszybciej poddany ładowaniu.

WAŻNE

Ładowanie musi się odbywać

wyłącznie za pomocą ładowarki do

akumulatorów (rys. 7.C). Inne systemy

ładowania akumulatora mogą powodować

jego nieodwracalne uszkodzenie.

5.3.1

Wyjęcie i ponowne

ładowanie akumulatora

W celu wyjęcia:

Nacisnąć przycisk umieszczony

na akumulatorze, przesuwając

go do góry (rys. 6.A).

W celu doładowania:

Wymontować gumową zatyczkę znajdującą

się w dolnej części akumulatora (rys. 7.B)

podłączyć dostarczoną ładowarkę (rys.

7.C) do gniazda wtykowego o napięciu

zgodnym z wartością wskazaną na

tabliczce znamionowej ładowarki.

Po podłączeniu akumulatora włączy się

kontrolka ładowarki (rys. 7.F): jeśli kontrolka

świeci się na czerwono - ładowanie

jest w toku, jeśli świeci się na zielono

- ładowanie zostało zakończone.

UWAGA

Akumulator jest wyposażony w

zabezpieczenie uniemożliwiające doładowanie,

jeśli temperatura otoczenia nie mieści

się w przedziale pomiędzy 0 i +45°C.

UWAGA

Akumulator może zostać

doładowany w każdej chwili, również

częściowo, bez ryzyka jego uszkodzenia.

5.3.2

Kontrola stanu naładowania

akumulatora

Akumulator jest wyposażony w system

umożliwiający sprawdzenie stanu

jego naładowania (rys. 7.D).
Po naciśnięciu przycisku (rys. 7.E) włączą

się kontrolki wskazujące częściowe

naładowanie akumulatora:

trzy kontrolki świecące się na zielono

i jedna na czerwono wskazują stan

naładowania od 100% do 78%

dwie kontrolki świecące się na zielono

i jedna na czerwono wskazują stan

naładowania od 77% do 55%

jedna kontrolka świecąca się na zielono

i jedna na czerwono wskazują stan

naładowania od 54% do 33%

jedna kontrolka migająca na czerwono

wskazuje stan częściowego naładowania

poniżej 32% oraz konieczność jak

najszybszego doładowania.

5.3.3

Ponowny montaż

akumulatora w maszynie

Po zakończeniu ładowania akumulatora:

1.

odłączyć akumulator od ładowarki

2.

odłączyć ładowarkę (rys. 7.C)

od sieci elektrycznej;

3.

włożyć akumulator (rys. 1.G

)

do odpowiedniej

komory, popychając go do końca w dół (rys.

6.B), aż do usłyszenia kliknięcia blokującego

i zapewniającego styk elektryczny;

5.4

WYMIANA OLEJU

W zakresie rodzaju oleju należy przestrzegać wska

-

zówek podanych w tabeli danych technicznych.

WAŻNE

Spuścić olej, gdy silnik jest rozgrzany,

uważając, aby nie dotknąć rozgrzanych

części silnika ani spuszczonego oleju.

Przy wyborze rodzaju oleju kierować się wskazów

-

kami podanymi w odpowiednim rozdziale.

WAŻNE

Spuścić olej, gdy silnik jest rozgrzany,

uważając, aby nie dotykać rozgrzanych

części silnika ani spuszczonego oleju.

a) Ustawić maszynę na płaskim podłożu.

b) Upewnić się, że zbiornik paliwa nie jest pełny

oraz, że zakrętka jest dobrze zamknięta.

c) Oczyścić strefę wokół korka wlewu (rys. 2.A.).

d) Odkręcić korek (rys. 2.A).

e) Przygotować odpowiedni pojemnik (rys. 8.B) do

zebrania oleju.

f) Przewrócić maszynę na prawy bok tak, aby wylać

olej z otworu wlewowego (rys. 8).

g) Ponownie ustawić maszynę prosto i napełnić no

-

wym olejem (patrz par. 4.1.1).

h) Sprawdzić na wskaźniku (rys. 2.B), czy poziom

oleju osiąga oznaczenie «MAX».

j) Nałożyć zakrętkę i oczyścić wszelkie ślady ewen

-

tualnie rozlanego oleju.

5.5

CZYSZCZENIE TŁUMIKA I SILNIKA

Tłumik należy czyścić przy zimnym silniku.
a) Usunąć z tłumika (rys. 9.A) i z jego osłony (rys.

9.B) wszelkie resztki, ślady resztek lub brudu, lub

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)