Ryobi RLM46173 5133002552 - Instrukcja obsługi - Strona 33

Ryobi RLM46173 5133002552 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 47
Ładowanie instrukcji

PL

GWARANCJA

Oprócz wszelkich praw ustawowych wynikających z zakupu, ten produkt jest

objęty gwarancją jak podano poniżej.

1.

Okres gwarancji wynosi 24 miesiące dla konsumentów i rozpoczyna

się w dniu, w którym produkt został zakupiony. Ta data musi być

udokumentowana przez fakturę lub inny dowód zakupu. Produkt został

zaprojektowany i jest przeznaczony wyłącznie do użytku konsumenckiego

i prywatnego. W związku z tym gwarancja nie jest udzielana w przypadku

zastosowań profesjonalnych i komercyjnych.

2.

Nie ma, w niektórych przypadkach (promocja tj. zakres narzędzi),

możliwość przedłużenia okresu gwarancji w okresie opisanym

powyżej przy rejestracji na stronie internetowej www.ryobitools.eu.

Kwalifikowalność narzędzia jest wyraźnie określona w sklepach oraz/lub

na opakowaniu. Użytkownik końcowy musi zarejestrować swoje nowo

zakupione narzędzia online w ciągu 8 dni od daty zakupu. Użytkownik

końcowy może zarejestrować się w celu rozszerzenia gwarancji w swoim

kraju zamieszkania, jeśli jest on wymieniony w formularzu rejestracji online,

kiedy ta opcja jest ważna. Ponadto użytkownicy końcowi muszą wyrazić

zgodę na przechowywanie danych, które są wymagane do zalogowania

online oraz muszą zaakceptować regulamin. Otrzymanie potwierdzenia

rejestracji, które jest wysyłane na adres e-mail oraz oryginalna faktura

z podaną datą zakupu będą służyć jako dowód przedłużonej gwarancji.

Twoje prawa ustawowe pozostają nienaruszone.

3. Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu w okresie gwarancyjnym,

spowodowane usterkami w wykonaniu lub materiale w chwili nabycia.

Gwarancja jest ograniczona do naprawy oraz/lub wymiany i nie obejmuje

żadnych innych obowiązków w tym m.in. odpowiedzialności za szkody

przypadkowe lub wtórne. Gwarancja nie jest ważna, jeśli produkt był

użytkowany w niewłaściwy sposób, był wykorzystywane w sposób

niezgodny z instrukcją obsługi lub był nieprawidłowo podłączony. Ta

gwarancja nie obejmuje:

uszkodzenia produktu, które jest wynikiem nieprawidłowej

konserwacji

produktu, który został przerobiony lub zmodyfikowany

produktu, w którym zniekształcono, zmieniono lub usunięto oryginalne

oznaczenia (nazwę handlową, numer seryjny)

uszkodzeń spowodowanych nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi

produktu bez certyfikatu CE

produktu, który był naprawiany przez niewykwalifikowaną osobę lub

bez uprzedniej autoryzacji firmy Techtronic Industries

produktu podłączonego do nieprawidłowego źródła zasilania

(natężenie, napięcie, częstotliwość)

produktu używanego z nieprawidłową mieszanką paliwa (paliwo, olej,

zawartość procentowa oleju)

uszkodzeń spowodowanych przez przez czynniki zewnętrzne

(chemiczne, fizyczne, uderzenia) lub obce substancje

normalnego zużycia części zamiennych

niewłaściwego użytkowania, przeciążenia narzędzia

stosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub części

gaźnika po 6 miesiącach, regulacji gaźnika po 6 miesiącach

elementów (części i akcesoriów) podlegających naturalnemu

zużyciu, m.in. gałek odbojnikowych, pasów napędowych, sprzęgła,

ostrzy nożyc do żywopłotów lub kosiarek, uprzęży, przepustnicy,

szczotek węglowych, przewodu zasilającego, zębów, podkładek

filcowych, sworzni zaczepu, wentylatorów dmuchawy, przewodów

dmuchawy i podciśnieniowych, worków próżniowych i pasków,

prowadnic, łańcuchów pilarki, przewodów, mocowań złączy, dyszy

rozpylających, kółek, lancy rozpylających kat., dmuchawy, dmuchawy

i rury próżniowe, torebki próżniowe i paski, prowadnice, bębnów

wewnętrznych, szpuli zewnętrznych, żyłki tnącej, świec zapłonowych,

filtrów powietrza, filtrów gazu, ostrzy do ściółkowania itp.

4.

W celu serwisowania produkt należy wysłać lub okazać w autoryzowanym

centrum serwisowym RYOBI wymienionym dla każdego kraju na poniższej

liście adresów stacji serwisowych. W niektórych krajach lokalny dealer

firmy RYOBI zobowiązuje się wysłać produkt do centrum serwisowego

firmy RYOBI. W przypadku wysyłki produktu do centrum serwisowego

RYOBI, produkt należy dobrze zapakować, bez umieszczania żadnych

niebezpiecznych rzeczy, tj. paliwa i oznaczyć adresem nadawcy oraz

krótkim opisem usterki.

5.

Naprawa/wymiana w ramach tej gwarancji jest bezpłatna. Nie stanowi

to przedłużenia lub nowego rozpoczęcia okresu gwarancji. Wymieniane

części lub narzędzia stają się naszą własnością. W niektórych krajach

koszty wysyłki lub pocztowe będą musiały być opłacone przez nadawcę.

6.

Ta gwarancja obowiązuje na terytorium Wspólnoty Europejskiej,

Szwajcarii, Islandii, Norwegii, Liechtenstein, Turcji i Rosji. Poza tymi

obszarami należy skontaktować się z autoryzowanym dealerem RYOBI

aby sprawdzić, czy dostępna jest jeszcze inna gwarancja.

AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY

Najbliższy autoryzowany punkt serwisowy można wyszukać w witrynie

internetowej http://uk.ryobitools.eu/header/service-and-support/service-agents.

CS

ZÁRUKA

Navíc k zákonným právům, které vznikají nákupem, je k výrobku poskytována

záruka.
1.

Záruka je období 24 měsíců pro spotřebitele a začíná běžet datem nákupu

produktu. Toto datum musí být zadokumentováno fakturou nebo jiným

důkazem o koupi. Tento výrobek je určen a vyhrazen jen pro domácí a

soukromé používání. Záruka se tedy neposkytuje pro profesionální ani

komerční používání.

2.

Existuje, v některých případech (tj. propagace, určité nástroje), možnost

prodloužení doby záruky nad výše uvedené období pomocí registrace

na stránkách www.ryobitools.eu. Vhodnost nástroje je jasně vyobrazena

v prodejnách a/nebo na obalu. Koncový uživatel musí zaregistrovat své

nově pořízené nástroje online během 8 dní od data nákupu. Koncový

uživatel se může zaregistrovat k prodloužení doby záruky v zemi jeho

trvalého bydliště, pokud je uvedeno v online registračním formuláři, kde

je tato možnost platná. Navíc musí koncový uživatel poskytnout souhlas s

uchováním údajů, které jsou zapotřebí do online registru a musí přijmout

podmínky smlouvy. Přijetí potvrzení o registraci, odesílané e-mailem, a

originální faktura udávající datum nákupu slouží jako důkaz prodloužené

záruky. Vaše zákonná práva zůstávají nedotčena.

3.

Záruka pokrývá veškeré vady produktu během záruky způsobené vadami

při zpracování nebo v materiálu v době nákupu. Záruka se omezuje na

opravu a/nebo výměnu a nezahrnuje žádné jiné závazky včetně, ale ne

omezeně na související nebo následné škody. Záruka neplatí, pokud,

pokud se produkt nesprávně používal, používal v rozporu s návodem nebo

byl nesprávně zapojen. Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

jakákoliv škoda na výrobku v důsledku nesprávné údržby

jakýkoliv výrobek byl pozměněn či modifikován

jakýkoliv výrobek, kde byly původní identifikační značky (obchodní

značka, výrobní číslo) odstraněny, pozměněny či modifikovány

jakákoliv škoda způsobená nedodržováním návodu k obsluze

výrobek nemá značku CE

každý výrobek, kde došlo k pokusu jej opravit nekvalifikovanou

osobou nebo bez předchozího souhlasu společnosti Techtronic

Industries

každý výrobek byl připojen nesprávnému napájení (proud, napětí,

frekvence)

každý výrobek, který se používal s nesprávnou palivovou směsí

(palivo, olej, podíl oleje)

veškeré škody byly způsobeny externími vlivy (chemické, fyzické,

nárazy) či cizími látkami

běžné opotřebení a spotřební náhradní díly

nevhodné používání, přetěžování nástroje

použití neschválených doplňků nebo dílů

karburátor po 6 měsících, seřízení karburátoru po 6 měsících

komponenty (díly a doplňky) podléhající běžnému opotřebení, včetně,

ale ne omezeně, nárazových tlačítek, hnacích řemenů, spojky, nožů

plotostřihu či sekaček trávy, postroje, lanka škrticí klapky, uhlíkových

kartáčů, napájecího kabelu, plechů, plstěných podložek, závlaček,

ventilátorů fukaru, hadic fukaru a vysavače, vaku vysavače a

popruhů, vodicích lišt, pilových řetězů, hadic, spojovacích tvarovek,

rozprašovacích trysek, kol, stříkací trubice, vnitřních, vnějších cívek,

sekacích strun, zapalovacích svíček, vzduchových filtrů, spalinových

filtrů, umlčovacích nožů atd.

4.

Pro servis výrobku je třeba zaslat nebo předložit pověřenému servisnímu

středisku RYOBI dle seznamu adres servisních středisek. V některých

zemích váš místní prodejce RYOBI provádí odesílání výrobku servisní

organizaci RYOBI. Při zasílání výrobku servisnímu středisku RYOBI by

se měl výrobek bezpečně zabalit bez nebezpečného obsahu jako benzín,

označit adresou odesílatele a přiložit list krátkým popisem vady.

5.

Oprava/výměna během záruky je bezplatná. Neznamená prodloužení

ani začátek nového záručního období. Vyměněné díly či nástroje se

stávají naším vlastnictvím. V některých zemích doručení či poštovné platí

odesílatel.

6. Záruka je platná v Evropské unii, Švýcarsku, Islandu, Norsku,

Lichtenštejnsku, Turecku a Rusku. U ostatních oblastí prosím kontaktujte

pověřeného prodejce RYOBI pro upřesnění, zda platí jiná záruka.

POVĚŘENÉ SERVISNÍ STŘEDISKO

Pro nalezení nejbližšího pověřeného servisního střediska navštivte http://

uk.ryobitools.eu/header/service-and-support/service-agents.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)