ZYWANIE PROBLEMÓW - Makita PLM5120N2 - Instrukcja obsługi - Strona 14

Makita PLM5120N2 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 18
Ładowanie instrukcji

167

15. ROZWI

Ą

ZYWANIE PROBLEMÓW

16. GWARANCJA

Zgodnie z obowi

ą

zuj

ą

cymi przepisami prawa produkt ten

jest obj

ę

ty 12-miesi

ę

czn

ą

gwarancj

ą

od daty jego zakupu

przez pierwszego u

ż

ytkownika.

Gwarancja ta obejmuje wszystkie materia

ł

y oraz wady

produkcyjne. Gwarancj

ą

nie s

ą

obj

ę

te uszkodzenia

wynikaj

ą

ce z normalnego zu

ż

ycia cz

ęś

ci, takich jak

ł

o

ż

yska, szczotki, przewody, wtyczki lub akcesoria typu

wiert

ł

a, ko

ń

cówki wiert

ł

a, tarcze itp., uszkodzenia lub

szkody powsta

ł

e w wyniku niew

ł

a

ś

ciwego u

ż

ytkowania,

wypadków lub wprowadzonych modyfikacji, jak równie

ż

koszty transportu.
Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyj

ę

cia reklamacji, w

przypadku braku dowodu potwierdzenia zakupu lub gdy
produkt by

ł

u

ż

ytkowany niezgodnie z przeznaczeniem.

PROBLEM

PRAWDOPODOBNA

PRZYCZYNA

ROZWI

Ą

ZANIE

Silnik nie uruchamia si

ę

.

D

ź

wignia przepustnicy w

po

ł

o

ż

eniu niew

ł

a

ś

ciwym dla

danych warunków.

Przesun

ąć

d

ź

wigni

ę

przepustnicy we w

ł

a

ś

ciwe

po

ł

o

ż

enie.

Zbiornik paliwa jest pusty.

Nape

ł

ni

ć

zbiornik paliwem, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Obluzowana

ś

wieca zap

ł

onowa.

Dokr

ę

ci

ć

ś

wiec

ę

momentem o warto

ś

ci 25-30 Nm.

Przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej

poluzowany lub od

łą

czony od

ś

wiecy.

Za

ł

o

ż

y

ć

przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej na

ś

wiec

ę

.

Szczelina

ś

wiecy jest

nieprawid

ł

owa.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Ś

wieca zap

ł

onowa jest wadliwa.

Zamontowa

ć

now

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

z prawid

ł

ow

ą

szczelin

ą

, patrz INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Ga

ź

nik jest zalany paliwem.

Wyj

ąć

wk

ł

ad filtra powietrza i ci

ą

gn

ąć

link

ę

rozrusznika,

a

ż

ga

ź

nik si

ę

oczy

ś

ci; wtedy zamontowa

ć

wk

ł

ad filtra

powietrza.

Wadliwy modu

ł

zap

ł

onu.

Skontaktowa

ć

si

ę

z serwisem.

Trudno

ś

ci z

uruchomieniem silnika lub
spadki mocy.

Zabrudzenia, woda lub zawiesina
w paliwie.

Spu

ś

ci

ć

paliwo i wyczy

ś

ci

ć

zbiornik. Nape

ł

ni

ć

zbiornik

czystym,

ś

wie

ż

ym paliwem.

Otwór napowietrzaj

ą

cy w korku

wlewu paliwa jest zablokowany.

Oczy

ś

ci

ć

lub wymieni

ć

korek zbiornika paliwa.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza.

Silnik pracuje nierówno.

Ś

wieca zap

ł

onowa jest wadliwa.

Zamontowa

ć

now

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

z prawid

ł

ow

ą

szczelin

ą

, patrz INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Szczelina

ś

wiecy jest

nieprawid

ł

owa.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Nieprawid

ł

owe obroty

ja

ł

owe silnika.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Szczeliny w kryzie silnika s

ą

zapchane.

Usun

ąć

zabrudzenia ze szczelin.

Ż

eberka i szczeliny pod obudow

ą

dmuchawy s

ą

zablokowane.

Usun

ąć

zabrudzenia z

ż

eberek i szczelin.

Silnik d

ł

awi si

ę

na

wysokich obrotach.

Szczelina pomi

ę

dzy elektrodami

ś

wiecy zap

ł

onowej jest zbyt ma

ł

a.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Silnik przegrzewa si

ę

.

Ograniczony przep

ł

yw powietrza.

Usun

ąć

zanieczyszczenia ze szczelin, obudowy

dmuchawy i otworów.

Nieprawid

ł

owa

ś

wieca zap

ł

onowa. Zamontowa

ć

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

RJ19LMC i

ż

eberka

ch

ł

odz

ą

ce na silniku.

Kosiarka drga w
nieprawid

ł

owy sposób.

Poluzowany zespó

ł

tn

ą

cy.

Dokr

ę

ci

ć

ż

.

Zespó

ł

tn

ą

cy jest nieprawid

ł

owo

wywa

ż

ony.

Wywa

ż

y

ć

ż

.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)